Reilu 2 vuotta vanha B&W:n ASW 608 eli 8" halpissubbari poksahti kesken leffan ja laitteeseen ei tämän jälkeen ole tullut enää virtoja (kokeiltu usealla eri kaapelilla). Takuu oli tässä vaiheessa umpeutunut joten vilkaisin laitetta hiukan itse. Tarkistin ulkoisen sulakkeen kunnon joka oli vielä tässä vaiheessa ehjä, mutta sitä takaisin laittaessani sulaketta paikalla pitävä muoviosa mureni käsiin ja sulake tipahti boksin sisään.
Purin hieman vielä takakantta, sen verran mitä ruuvit irrottamalla pääsi laitteen sisään, mutta mitään en tästä enää kostunut.
Kysymys siis kuuluukin, kiinnostaako ketään harrastelijaa tässä kunnossa olevat kapistukset vai meneekö suoraan kierrätykseen? Itse elementti näyttää fyysisesti ehjältä, eli alkuperäinen poksahdus lienee lähtenyt jostain sähköosasta. Myöskin kotelo on ihan moitteettomassa kunnossa.
Purin hieman vielä takakantta, sen verran mitä ruuvit irrottamalla pääsi laitteen sisään, mutta mitään en tästä enää kostunut.
Kysymys siis kuuluukin, kiinnostaako ketään harrastelijaa tässä kunnossa olevat kapistukset vai meneekö suoraan kierrätykseen? Itse elementti näyttää fyysisesti ehjältä, eli alkuperäinen poksahdus lienee lähtenyt jostain sähköosasta. Myöskin kotelo on ihan moitteettomassa kunnossa.