Streacom FC9 Alpha + HDPlex PSU?

Koronatus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.11.2020
Viestejä
36
HTPC kasaussuunnitelmaa kasailemassa. Streacom FC9 Alpha kotelo vastaa tarpeitani mutta olen kuullut huonoa Streacom ZF240 PSU:sta. Virtalähdehän on tietokoneen tärkein osa, en halua tinkiä siitä.

Mitenkähän HDPlex PSU sopisi koteloon?
En täysin ymmärrä tuota sivua, että mikä osa minun kannattaa ostaa tämän lisäksi HDPLEX 400W HiFi DC-ATX
(jos se sopii kätevästi FC9-koteloon)?
 

Koronatus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.11.2020
Viestejä
36
Tarviit joko hdplexin ac-dc muuntimen HDPLEX 400W AC-DC Ver 3.0
tai sit vaihtoehtoisesti menee läppärin laturilla.

Dc-atx palikan kiinnityspisteet meni muistaakseni m3 ruuveilla.
Varmaan sitten läppärin laturi on turvallisempi vaihtoehto, koska tuossa linkkaamassasi ac-dc-muuntimessa on tuuletin. Onkohan se HDPLEX 400W AC-DC Ver 3.0 turvallista sijoittaa suljettuun koteloon? Saakohan sen toimivasti FC9:n vastakkaiseen lämpöritilään kiinni, jolloin se ei käy välttämättä niin kuumana? Onhan HDPlexillä passiivijäähdytteisiäkin AC-DC muuntimia näköjään tarjolla. Mutta sopivatko nekään suljettuun koteloon ja minkä takia niissä on niin monta lähtöä?

Tarvitsen varmaankin jonkun epämääräisen rautalankaviritelmän, jotta saisin läppärin laturin kiinnitettyä HDPLEX 400W HiFi DC-ATX virtalähteeseen?
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
54
Itselläni on tuo acdc muunkin ahtaassa kotelossa eikä ole vielä poksahtanut. Tosin hyvin vähällä käytöllä joten vaikea sanoa luotettavuudesta mitään.
Dc-atx moduulin mukana tuli pyöreä liitin läppäriä varten. Sivuilla ainakin mainittu jokin Dellin laturi mikä on tuettuna.
 

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Mulla voisi olla myynnissä käytetty HDPLEX paketti, sekä ac-dc että 400w poweriyksikkö. Tuossa ac-dc yksikössä on mulla pikku noctuan puhallin kiinni mut pyorii 500rpm niin on melko hiljainen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 340
Viestejä
4 198 582
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom