Starfield (PC, XBX)

Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 634
Millään noilla ei ole oikeastaan väliä koska se tärkein ja Bethesdapelin elin ehto, pelimaailma on täysin kustu. Pelimoottori ei taivu mitenkään siihen visioon mikä Toddilla varmasti oli. Toisekseen about kaikki taistelut on samoja vihuja vastaan. Randomplaneetoilta löytyy jotakin öttiäisiä mutta ovat usein ihan sivuroolissa ja itse planeetat ovat melkoista copy&pastea vailla mitään mielenkiintoista sisältöä. Samoin pelin dungeondivet, tuntuu että puolet paikoista on samoja, ihan sama missäpäin galaxia heilut. Pelissähän on kuitenkin hyviä ideoita (esim. Crimson Fleet tehtävälinja oli ihan mielenkiintoinen ja pääkusti välillä) ja juttuja joita toivottavasti tuodaan sitten menestyksekkäästi TES 6:een mutta toivottavasti tajuavat pysyä lestissään, eli handcraftata maailman ja laittaa se täyteen mielenkiintoista contenttia ja tutkimisen riemua. Skyrim onnistui tuossa lähes täydellisesti, FO4:kin todella hyvin.

PS: ja se lockpicking oli ihan perseestä pitemmän päälle koska oli aivan liian hidastempoinen ja lukkoja on joka paikka täynnä. Skyrimin suoraviivainen versio oli huomattavasti parempi.
Luolat yks hauskimpia - pieni kolo planeetalla latausruudun takana missä pari malminpalaa.

Ja se kävelyn määrä, parkissa on avaruusalus joka lentää valoa nopeammin mutta kruisailu planeetan pinnalla on no-go, staminamittari sen sijaan tulee tutuksi.

Ja tosiaan vaikka lockpick skill täysi niin silti jäätävä aika joka lukon kanssa. Aika pian lopetin koska ei niistä edes löydy mitään.

Koko peli on potpourri ideoita jotka jääneet puoliväliin - basebuilding räikein esimerkki
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 528
Viestejä
4 165 544
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom