Star Wars Outlaws [Windows PC, Xbox S/X, PS5]

Liittynyt
23.07.2023
Viestejä
323
Pelikehittäjä Massive Entertainment taitaa olla kiireinen, tämä on jo toinen korkean profiilin pelijulkkari heiltä peleistä, jotka saapuvat kapean aikaikkunan sisällä. Star Wars Outlaws tulee Ubisoftin lipun alla ja julkaisua suunnitellaan vuodeksi 2024 Lucasfilms Gamesin siunauksella.

Kolmannesta persoonasta pelattava toimintaseikkailu tapahtuu elokuvien Imperiumin vastaiskun ja Jedin paluun väliseen aikaan, ja juoni seurailee Tähtien Sota- galaksin alamaailman edesottamuksia. Käsittäisin näin että tämä tulee olemaan vähän kuin Han Solon rosoisesta ja petollisesta maailmasta.

Peli tulee olemaan ensimmäinen "open world"- Star Wars, ja tässä pääsee myös pilotin paikalle osallistumaan avaruustaisteluihin.


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
1 337
Pakko sanoa, että vaikuttaa mielenkiitoisimmalta Star Wars peliltä miesmuistiin. Tuskin tarjoaa mitään maata mullistavaa, mutta videon perusteella peruspätevää avoimen maailman seikkailua Star Wars hengessä, joka riittää jo nostamaan kiinnostuksen varsin korkealle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 257
2013 Assassin's Creed Black Flag pelin jälkeen yksikään Ubisoftin peli ei ole kiinostanut mutta tämä kyllä näyttää hyvältä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 405
Sen verran ylihinnoiteltua AAAAAA+ kuraa tulee nykyään näiltä firmoilta, varsinkin Ubilta, että ei ole mitään ennakko-odotuksia. Vaikka SW universumi kiinnostaakin, katsellaan sitten joskus launchin ja arvostelujen jälkeen onko syytä hankkia.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 768
Pelin asennus ja pelaaminen vaatii nettiyhteyden vaikka olisi fyysinen versio pelistä.
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
239
Mjoo, kovana SW fanina tietysti kiinnostaa, mutta samalla metkuilun taso vaikuttaa korkealta tietojen ja uutisoinnin perusteella.

Katsellaan sitten alelaarista, ellei ala ääni kellossa vaihtua.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 017
Kiinnostaa kyllä, pitää jossain vaiheessa ottaa varmaan Ubisoftin se kk-tilauspalvelu ja tämä + avatar testata.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Voi ei. Kyllä sukellusveneiden miehistöt jne. nyt pettyy tästä asiasta. :btooth:
Mutta mitäs jos mä päätän vaikka 20 vuoden päästä ostaa tän niin pystynkö asentamaan?
Ja ennen kuin joku sanoo tuota liioitteluksi niin mä olen nyt viimeiset 2kk pelannut ps2 pelejä joista moni on yli 20 vuotta vanha ja just pari viikkoa sitten ostin niitä lisää ja hienosti toimii kun vaan laittaa levyn koneeseen.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 029
Voi ei. Kyllä sukellusveneiden miehistöt jne. nyt pettyy tästä asiasta. :btooth:
Onhan tuo yksinpeliltä täysin idioottimainen vaatimus. Tuskin vaikuttaa heihin, jotka asustavat keskustassa kuitunetin kanssa, mutta kyllä varmaan 4G liittymän omistajaa vituttaa, kun yksinpeli katkeaa kesken perjantai-iltana netin pätkiessä ruuhkan takia. Entä jos jostain muusta syystä netti ei toimi, modeemi hajoaa tms, siihen loppuu pelin peluu.
Puhumattakaan tilanteesta, jossa kehittäjä vuosien kuluttua sammuttaa palvelimensa ja yhteys katkeaa lopullisesti.

E: En osaa lukea ja hyppään johtopäätöksiin.

Itse peli vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta en kyllä yhdestäkään pelistä maksa noin paljoa. Ubisoft on viime aikoina yllättänyt positiivisesti (AC Mirage, Avatar) joten on tähänkin peliin suht-korkeat odotukset.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 017
Onhan tuo yksinpeliltä täysin idioottimainen vaatimus. Tuskin vaikuttaa heihin, jotka asustavat keskustassa kuitunetin kanssa, mutta kyllä varmaan 4G liittymän omistajaa vituttaa, kun yksinpeli katkeaa kesken perjantai-iltana netin pätkiessä ruuhkan takia. Entä jos jostain muusta syystä netti ei toimi, modeemi hajoaa tms, siihen loppuu pelin peluu.
Puhumattakaan tilanteesta, jossa kehittäjä vuosien kuluttua sammuttaa palvelimensa ja yhteys katkeaa lopullisesti.

Itse peli vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta en kyllä yhdestäkään pelistä maksa noin paljoa. Ubisoft on viime aikoina yllättänyt positiivisesti (AC Mirage, Avatar) joten on tähänkin peliin suht-korkeat odotukset.
Ei ole tietoa että vaatisi jatkuvan yhteyden? Uutisessa luki että vaatii asennuksen aikana yhteyden. Voi siis olla että sen jälkeen voit pelata offline. Avatarin tapaukseen viitattiin että sekin toimi näin.

Tuo @AMH69 viesti hämäsi minua ainakin, mutta uutisessa ei sanota kuin asennuksesta.
 
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 029
Ei ole tietoa että vaatisi jatkuvan yhteyden? Uutisessa luki että vaatii asennuksen aikana yhteyden. Voi siis olla että sen jälkeen voit pelata offline. Avatarin tapaukseen viitattiin että sekin toimi näin.

Tuo @AMH69 viesti hämäsi minua ainakin, mutta uutisessa ei sanota kuin asennuksesta.
Jaah kappas, olisi pitänyt lukea itse uutinen, mutta jotenkin oletin ettei Muropaketti alentuisi noin harhaanjohtavaan otsikointiin.
 

AsiJu

Premium-jäsen
Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
11
Varovaisen optimistinen olen, koska Massive kehittää (Division yms), mutta tuo hinnoittelu on kyllä aika tuhtia.

Eli ehkä sitten kun julkaistu, muutamat patchit laitettu, ja alessa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Jaah kappas, olisi pitänyt lukea itse uutinen, mutta jotenkin oletin ettei Muropaketti alentuisi noin harhaanjohtavaan otsikointiin.
Minun mielestäni kun tuo taas sopii nykyisen muropakkauksen tyyliin kun nakutettu. Ei yllätä kyllä sitten yhtään. :smoke:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
312
Voi mories mitä hintoja. Veikkaan että tulee olemaan AMD rewards peli, eli semmossen saatan ostaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 257
Voi mories mitä hintoja. Veikkaan että tulee olemaan AMD rewards peli, eli semmossen saatan ostaan.
Intel kanssa niillä on jo ainakin diili niin ei varmaan tule enää AMD kanssa myös


Intel announces Star Wars Outlaws PC partnership along with new bundle for buyers of Intel Core 14th Gen mobile and desktop processors.
 

AsiJu

Premium-jäsen
Liittynyt
09.04.2024
Viestejä
11
Intel kanssa niillä on jo ainakin diili niin ei varmaan tule enää AMD kanssa myös


Intel announces Star Wars Outlaws PC partnership along with new bundle for buyers of Intel Core 14th Gen mobile and desktop processors.
Tuleekohan mukana lappunen, että kun alat pelata tätä hienoa peliä, niin rajoita prosessorin tehoa ensin pikkusen... :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 184
Viestejä
4 214 900
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom