Kaiser Soze
Johtaja
Laittakaas hyviä suosituksia. Olen Punavuoren pizzapalvelua itse suosinut kun tuovat nopeasti safkat kotiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkikuplassa on tullut käytyä mutta ärsyttävän täynnä aina ja jengi kännissä. Minkälaista tunnelmaa on Chiraossa?Kalliossa Mäkikupla ja Mare Chiaro. Chiraossa kannattaa syödä paikan päällä tunnelman vuoksi.
Ihan hyvää listausta. Mua vähän noi hypetetyt trendipaikat mietityttää. Tuntuuko muista että ne harvoin on sit lopulta niiiin hyviä?Tähänastinen viiden kärki maku/koostumuspuolella:
Alfons'
Pjazza
Benjam's Bistro
Skiffer
Putte's
Itse odottelen myös innolla Via Tribunalin saapumista ja olen myös samaa mieltä Villettasta eli ok, muttei erillisen reissun arvoinen. Niin ikään jo aiemmassa sijainnissa lopettanut Linko (avaa uudelleen Ruusulankadulla lähellä Villettaa) tuotti pettymyksen ja niin teki myös Rivoletto viimeisimmällä käyntikerralla viime talvena. Karvakäsikänkkylöistä olen suosinut Sky Expressin kuuden euron mättökiekkoa, toiminut jo monta kertaa oivallisena energiatankkauksena ennen erinäisille olutfestareille siirtymistä.
Trattoria Sogno | Tutustu italialaiseen menuun | Ravintola HelsinkiTrattoria Sognossa (Töölöntorinkatu 2) on kelvolliset pitsat.
Juu, mekään ei syödä Mäkikuplassa ellei ole sitten aika jolloin soossiporukka ei ole vielä aktivoitunut. Se huono puoli siinä on. Chirarossa on sellainen omanlaisensa pienen paikan tunnelma, käy tsekkaa. Nykyään tosin sieltä ei heitetä ulos jos ei ole tehnyt vaikka ennakkotilausta, kun ei ole vanhaa omistajaa enää kuvioissa. Mutta täytyy käydä testaa myös muita ketjussa mainittuja.Mäkikuplassa on tullut käytyä mutta ärsyttävän täynnä aina ja jengi kännissä. Minkälaista tunnelmaa on Chiraossa?
Karvakäsikänkkylöistä olen suosinut Sky Expressin kuuden euron mättökiekkoa, toiminut jo monta kertaa oivallisena energiatankkauksena ennen erinäisille olutfestareille siirtymistä.
Tähänastinen viiden kärki maku/koostumuspuolella:
Alfons'
Pjazza
Benjam's Bistro
Skiffer
Putte's
Itse odottelen myös innolla Via Tribunalin saapumista ja olen myös samaa mieltä Villettasta eli ok, muttei erillisen reissun arvoinen. Niin ikään jo aiemmassa sijainnissa lopettanut Linko (avaa uudelleen Ruusulankadulla lähellä Villettaa) tuotti pettymyksen ja niin teki myös Rivoletto viimeisimmällä käyntikerralla viime talvena. Karvakäsikänkkylöistä olen suosinut Sky Expressin kuuden euron mättökiekkoa, toiminut jo monta kertaa oivallisena energiatankkauksena ennen erinäisille olutfestareille siirtymistä.
Ikävä kyllä, 90% halvoista paikoista saa aina raakoja.Harvemmin näissä 5-9€ pizzoissa isoja eroja on...
Hyvä pointti. Mielummin kunnolla rapeaksi paahtunut pohja.Ikävä kyllä, 90% halvoista paikoista saa aina raakoja.
Ja täytteetkin saisi olla valmista eikä sellaista vetistä soossiaHyvä pointti. Mielummin kunnolla rapeaksi paahtunut pohja.
Tänne pitää itsensä änkeä lähiaikoina. Asenne on ainakin kohdallaan eikä hinnatkaan näytä olevan ihan kaverien drinkkibaarien tasoa eli lätty näyttää irtoavan drinkin hinnalla.Via Tribunale on nyt siis kaikkien vääntöjen jälkeen auki, eilen ensimmäinen päivä. Kokemuksia ei ole, mutta tullee käytyä jossain vaiheessa
Nyt-liite ottaa vaihteeksi kantaa aiheeseen: Nyt.fi: Tässä 9 kiinnostavinta pizzeriaa Helsingissä juuri nyt
Kuvien perusteella aika onnettomia kiekkoja.En ymmärrä Putte's hehkutusta, ilmeisesti Suomen sisäsiittoinen mediaväki on ainoa taho, joka arvostaa kyseistä räkälää. Kertoo jo kaiken oleellisen Putte's pikkusieluisuudesta, kun poistivat negatiiviset kommentit Facebookista ja kielsivät Eat.fi -palvelua julkaisemasta paikan arvosteluja, muutaman negatiivisen kritiikin jälkeen.
Putte's Bar & Pizzeria
Hyvistä paikoista voisin mainita esimerkiksi Romano:n Kalliossa.
Eurooppalaiset kiekot näyttävät tolta.Kuvien perusteella aika onnettomia kiekkoja.
Hankala näitä on pistää suoraan mihinkään paremmuusjärjestykseen, kun kaikki tarjoavat vähän erilaista pizzaa. Napolilaisen pizzan tulee olla tietynlainen, sama pätee sitten muihin. Omat suosikit ovat kuitenkin:
Via Tribunali
Alfon's
Pjazza
Rivoletto
Kävin viimein toissapäivänä testaamassa Daddy Greensin ja kyllähän se kiilasi kärkikolmikkoon oitis, erinomainen pohja ja mehukkaat täytteet. Lisäplussana hanassa tarjolla paikallisia pienpanimo-oluita.
Taso on heitellyt monissa paikoissa ajan mittaan, joten tämänhetkinen fiilis kotimaisesta kärkikymmeniköstä olisi seuraavanlainen:
Pjazza
Daddy Greens
Puisto (Tampere)
Capperi
Benjam's Bistro
Tintå (Turku)
Alfons'
Via Tribunali
Skiffer
Sergio's (Turku)
Tuohon listaan voi kyllä yhtyä.
Tosin puisto testaamatta ja samaten ei listalla oleva fornitaly.
Oli mulle ihan uusi tuttavuus, mutta on nyt lisätty bucket listaan. Kiitoksia vinkistä!Mites Niska, Turusta, mahtuuko listalle?
Älä odota suuria elämyksiä. Aika kämäinen paikka. Ja hinnat silti aika kovat.Sen jälkeen oletettavasti Il Siciliano: Ruokalista – il siciliano
Fornitaly:Fornitaly luonnollisesti hankalien liikenneyhteyksien takana eikä mahdollisuutta ruokailuun sisällä, joten menee vielä pitkä aika, ennen kuin orastaa mahdollisuus kokeilla heidän tuotteitaan.
Seuraavana vuorossa olisi varmaankin tuo Vaelsa: Pizzeria – Vaelsa
Sen jälkeen oletettavasti Il Siciliano: Ruokalista – il siciliano