• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Spotify premium 3kk ilmaiseksi uusille käyttäjille vanhoille 10.90e/3kk

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 039
"Valitettavasti et täytä tämän tilaustyypin ehtoja. Tässä on muita tapoja hankkia Premium. "

Eli ei taida saada aktvivoitua jos on jo tilaus tulilla, pitäis lopettaa ja tuon kautta uusi (?)
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
413
Jos peruu nykyisen tilauksen (seuraava veloituspäivä näyttäisi olevan 27.12.) ja sitten tilaa samoilla tunnuksilla uudelleen, niin saako tuon tarjouksen voimaan? Onko joku kokeillut?
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
713
Hienoa että Spotifyllekin tuli tämä tarjous, Tidal-tilaus loppui juuri.

Spotify jää äänenlaadussa jälkeen mutta kaikessa muussa on Tidalia edellä joten vaikea jatkaa muulla palvelulla. Okei, Tidalin musavideot on kivoja laittaa telkkariin pyörimään taustalle.

Tidal tarjoaa myös hyvää diiliä uusille käyttäjille, löytyy tarjousketjusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
627
Mulla oli tili joka oli toisen tilin perhe-premiumissa, eli sillä ei ollut omaa premium-tilausta. Nyt poistin kyseisen tilin perhe-premiumista ja koitin tuota tarjousta. Ei kelpaa, eli ilmeisesti pitää olla tili jolla ei ole koskaan (tai ainakaan pitkään aikaan) ollut mitään premium-tilausta käytössä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
562
Ei toimi olemassaoleviin premium tileihin. Olemassaolevan premiumin peruutus ei vaikuta asiaan.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Ei toimi olemassaoleviin premium tileihin. Olemassaolevan premiumin peruutus ei vaikuta asiaan.
Tässä nyt haettiin sitä, että jos peruuttaa tilauksen ja odottaa tilauksensa loppuun, että toimisiko se silloin kun sinulla ei ole enää voimassaolevaa tilausta. Kaiken järjen mukaan pitäisi toimia, kunhan uusi tilaus alkaa ennen 31.12.2021
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
562
Tässä nyt haettiin sitä, että jos peruuttaa tilauksen ja odottaa tilauksensa loppuun, että toimisiko se silloin kun sinulla ei ole enää voimassaolevaa tilausta. Kaiken järjen mukaan pitäisi toimia, kunhan uusi tilaus alkaa ennen 31.12.2021
Ehdoissa maininta: koskee vain käyttäjiä, jotka eivät vielä ole kokeilleet Premiumia.
 

JwL

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
48
Mulla oli loppunut Premium ennen 29.10.2021 ja sain tämän 3 kk tarjouksen ostettua. Ei siis haittaa vaikka Premium olisi sitä ennen ollut.
 

Walla

//TODO: Add Title
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 895
Mulla oli loppunut Premium ennen 29.10.2021 ja sain tämän 3 kk tarjouksen ostettua. Ei siis haittaa vaikka Premium olisi sitä ennen ollut.
Täällä taitaa välillä mennä sekaisin nuo kaksi eri tarjousta.

Tietenkään haittaa vanhoille asiakkaille suunnattuun tarjoukseen jos on vanha asiakas, kunhan ei ole 29.10. tai myöhemmin loppunut.

Uusille suunnattua ilmaista ei saa, jos on joskus ollut Premium.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 298
Itsellä oli perhe premium jonka peruin joskus kesällä kun nostivat hintaa. Siirryttiin käyttämään deezeriä, mutta nyt senkin perhepaketin hinta on noussut spotifyn tasolle. Lapset ei oikein innostu kun kokeilee ehdotella taas jotain uutta palvelua... tää spotifyn tarjous houkuttaa, mutta olis parempi kun sais 3kk ilmaiseksi eikä 10,90e hintaan.
 
Liittynyt
30.08.2017
Viestejä
180
Tee uusi tunnus, jos haluat 11 € säästää. Siitä on helppo laskea omalle työlle hinta, mulla meni 10 min, joten jaksoin jumpata.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 298
Tee uusi tunnus, jos haluat 11 € säästää. Siitä on helppo laskea omalle työlle hinta, mulla meni 10 min, joten jaksoin jumpata.
Itselle vois tehdä kun en oo tota käyttänyt, mutta saako siihen liitettyä noi perheenjäsenet joilla jo joskus ollut toi premium
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 683
Otin kokeiluun. Tidalkin oli joskus mutta en mä sitäkään jaksanut kovin usein käyttää.
 
Liittynyt
24.08.2019
Viestejä
125
10.99€/3kk skulaa vielä. 31.12 taitaa olla viimeinen tarjouspäivä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 986
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom