• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Spotify premium 3kk 0eur uusille

Toimii, kunhan on uusi maksutapa. Päivittynyt kortti, tai vaikka uusi Paypal -tili. Toki pitää siis rekisteröidä uusi tunnus.

Viimeksi muokattu:
Asensin eilen vuosien tauon jälkeen Spotifyn. Ei anna tarjousta, eli tässä ei ole mitään nollaantumisaikaa. Olen viime vuosikymmenellä käyttänyt vastaavan tarjouksen.

Asensin eilen vuosien tauon jälkeen Spotifyn. Ei anna tarjousta, eli tässä ei ole mitään nollaantumisaikaa. Olen viime vuosikymmenellä käyttänyt vastaavan tarjouksen.
Itse olen saattanut käyttää ilmaistarjouksen joskus ~2010.

Ei kiinnosta Spotify, mutta täytyy varmaan kokeilla kuinka armottomia ne on oikein tuon sääntönsä kanssa :)

Tällä Premiumilla ilmeisesti äänenlaatu vähän parempi? Onko kuitenkaan cd-levyn veroinen?

Itsellä ei tule kuunneltua musiikkia kuin radiosta, cd-levyiltä ja Youtubesta, mistä tietty cd-levy ainoa missä äänenlaatu on hyvä, eikä niitä sähköisiä rätinöitä/särkemisiä kuulu niinkuin esim. Youtubessa usein. Sikälikin kiinnostaisi tämä 3kk kokeilla, mitä sieltä yleensäkään löytyy, kun kerran ilman mainoksia on.

Tällä Premiumilla ilmeisesti äänenlaatu vähän parempi? Onko kuitenkaan cd-levyn veroinen?

Itsellä ei tule kuunneltua musiikkia kuin radiosta, cd-levyiltä ja Youtubesta, mistä tietty cd-levy ainoa missä äänenlaatu on hyvä, eikä niitä sähköisiä rätinöitä/särkemisiä kuulu niinkuin esim. Youtubessa usein. Sikälikin kiinnostaisi tämä 3kk kokeilla, mitä sieltä yleensäkään löytyy, kun kerran ilman mainoksia on.
Äänenlaadun pitäisi olla Premiumissa parempi. Tidal mainostaa todella korkealaatuista ääntä ja tietääkseni se on parempi, kuin Spotifyssa.

Omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole, kun kuuntelen musiikkia max tunnin kuukaudessa ja äänenlaadusta en ymmärrä pätkän vertaa.

Kolmas häviöttömän äänenlaadun (FLAC) tarjoaja on myös Deezer, premium-tilaus yhdelle 11,99€/kk tai 109€/vuosi. Perhetilaus 19,99€/kk... Uusille asiakkaille näköjään nyt 1 kk ilmaiseksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 319
Jäsenet
80 863
Uusin jäsen
Kebabmato

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom