• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Sporttipaja.fi loppuunmyynti, vaihtelevia tarjouksia (hiihto, jääkiekko, pyöräily yms.)

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 523
Tuote: Hiihto -60%, pyöräilyvaatteet -40%, koiratarvikkeet -30%, jääkiekko -40% yms
Tarjoushinta: Vaihtelee kategorian mukaan
Kauppa: Sporttipaja
Voimassa: -
Linkki: https://www.sporttipaja.fi/

Kommentti tarjouksesta: Paljon loistavia tarjouksia ainakin hiihdon puolella. Mm. Rossignolin X-Ium skinisukset hintaan 213€[ (ovh 534€) ja lisäksi ja samasta luisteluversio alle 213€ Harvinaista, että näyttää olevan vielä saatavuutta jäljellä. Tätä kirjoittaessa monojakin saatavilla kohtalaisesti, osassa toki myyty yleisimmät koot loppuun. Mm. skinien vaihtokarvat on tarjouksessa, kannattaa hyödyntää jos on tarvetta vaihtokarvalle. Muissakin kategorioissa erilaisia tarjouksia.

Itse laitoin Lekin hiihtohanskat ja alusasun tilaukseen, 60€ hanskat vähän reilu 20€.
 
innostuin jo noista pyöräily vaatteista, mutta olivatkin alkujan 40% kalliimmat kuin muualla.:(
 
On joo suksia hyvän hintaan, mutta miten mahtava jäykkyyden arpoa? Kun ei ole tietoa minkä painoisille mitkäkin sukset on ja onko eri jäykkyyksiä.
 
Joo oli liian niukat tiedot suksista, että olisi edes harkinnut. Tuli kuitenkin sekalaista roinaa, sauvat ja parit hanskat tilattua.
 
Kiitos vinkistä! Laitoin alkupostauksen skinit tulemaan heräteostoksena. Nyt voi siirtää vanhat voideltavat pertsat varasuksiksi.
 
Luistelumonot tilattu, jos vaikka joskus retkiluistelua lähtisi kokeilemaan. :thumbsup:
 
Kiitos. Viime reissulla teleskooppisauvat eivät tykänneet nojailusta. Laitoin eräsauvaa ja sompaa tulemaan.
 
Tällainen kiinnitti huomion jälkikäteen:
SPORTTIPAJA.FI ON ALOITTANUT LOPPUUNMYYNNIN 27.5.2024.
Tuotteilla ei vaihto- eikä palautusoikeutta.


Ei kai palautusoikeutta voi verkkokaupassa vain ilmoituksella sulkea pois?
 
Onko jollekin lähtenyt täältä tuotteet jo postiin? Tai saanut jopa käsiinsä? Itselleni tullut vaan tilausvahvistu ja sitten olekkaan kuulunut enää mitään.
 
Tilatessa 29.5 oli viel sivuilla yleinen 14 päivän vaihto ja palautusoikeus banneri. Mut eipä tullut otettua screenshottia.
 
Banneri löytyy vieläkin ainakin joiltain osin sivua. Tosin ilmeisesti yritys lopettaa, eli miten mahtaa mennä palautukset näissä tapauksissa?
 
Taidanpa jättää tilaamatta vapaan hiihtotavan monot jos kerran eivät ota enää palautuksia vastaan. Alennus prosentin pitää olla tuosta 60%:sta vielä isompi niin sitten saattaisin ehkä ostaa riskillä.
 
Tilasin hiihtotarvikkeita, mm. liivin, Lekin hanskat shark-kiinnityksellä ja parit vaihtoskinit suksiin ja lisäksi lapselle talvihaalarin. Paketti tuli parissa päivässä, mutta toinen skinisetti oli jäänyt matkasta, hiihtohanskat tuli lobster-mallisina vaikka tilasin sormikkaat. Lisäksi haalaria ei ollut ollenkaan eikä mitään ilmoitusta tullut. Klarnan laskusta oli haalarin hinta lähtenyt pois, mutta toisen skinisetin hintas ei ole vähennetty. Laitoin reklamaatiota perään. Saa nähdä mitä vastaavat. Lobster-hanskoille ei ole tarvetta vaikka halvalla saisi, ennestään löytyy jo sellaiset.
 
Odottaa käsittelyä tilassa näyttääpi omakin tilaus olevan. No pitää toivoa, että lähtee tavarat ensi viikolla eteenpäin.
 
Toimitusehdoissa lukee "Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 työpäivää myymälätuotteillamme ja 2-10 työpäivää verkkokauppamme varastotuotteilla." Eli vielä ollaan aikataulussa kun tilasin 28.5 :tup:
 
Omasta tilauksesta tuli nyt, että tilaus lähetetty kokonaan, mutta kalleimmat tuotteet sauvat ja hanskat näyttävät nollaa. Jos näitä ei lähetetä, niin tulee vaan jotain halpaa roinaa ja postit kuitenkin täysmittaisena.
 
Tänään tuli viesti, että tilaus lähetetty kyllähän tuossa hetki meni.
Pitäisi kaikki tuotteetkin olla tulossa lähetyslistan mukaan.
 
Onko teillä tilaukset muuttuneet ja onko tullut hyvitystä tilauksen alentuneesta hinnasta?
 
Tänne tuli suksipaketti kera väärien suksien. Päästiin kuitenkin sopimukseen hinnan suhteen ja puolen vuoden päästä sitten ladulle.
 
Jos joku saa sukset väärässä koossa, eli ap:n linkittämät X-ium skinit 203 cm koossa, niin laittakaa yv!
 
Tällainen kiinnitti huomion jälkikäteen:
SPORTTIPAJA.FI ON ALOITTANUT LOPPUUNMYYNNIN 27.5.2024.
Tuotteilla ei vaihto- eikä palautusoikeutta.


Ei kai palautusoikeutta voi verkkokaupassa vain ilmoituksella sulkea pois?
Tämän huomasin itsekin vasta jälkikäteen. Voisin vaikka vannoa ettei tuota ollut kun tilauksen tein 29.5. Tarkistin useaan kertaan että voi liian pienet hiihtomonot palauttaa. Onko joku koeponnistanut tätä jossa yritys yksipuolisesti irtisanoutuu kuluttajasuojalainmukaisesta palautusoikeudesta?
 
Tämän huomasin itsekin vasta jälkikäteen. Voisin vaikka vannoa ettei tuota ollut kun tilauksen tein 29.5. Tarkistin useaan kertaan että voi liian pienet hiihtomonot palauttaa. Onko joku koeponnistanut tätä jossa yritys yksipuolisesti irtisanoutuu kuluttajasuojalainmukaisesta palautusoikeudesta?

Kai maksoit luottokortilla?

Jos ei muuten, niin sen luottokorttiyhtiön kautta.
 
Kai maksoit luottokortilla?
Jos ei muuten, niin sen luottokorttiyhtiön kautta.
Klarnalla kuukauden maksuajalla.
Tilausvahvistuksella ei ole tällaista "Lausumaa".
Verkkokaupan tilauksenseuranta-sivulla ei ole tällaista lausumaa.
Siinä vaiheessa kun tuote on pakattu ja lähetetty niin sähköpostiin tulee lähete/kuitti jossa:
1718344662013.png


1718344844988.png

Tämä banneri oli tuolloin -40% -50% -60%. Missään ei mainittu loppuunmyynnistä vaan joku alennus. Mainokset pyörivät sosiaalisessa mediassa.

Pienyrittäjä ajaa toimintaansa alas ja kiirettä tuntuu olevan mutta kyllähän tällaiset asiat pitäisi silti hoitaa oikein.
 
Omassa keskiviikkona saapuneessa tilauksessa yksi tuote toimitettiin väärässä koossa ja yksi tuote puuttui kokonaan, mutta oli kuitenkin laskulla. Soittoihin ei ole vastattu, eikä myöskään sähköpostiin.
 
Onko täällä 29.5. Jälkeen tilauksen tehneet saaneet jo tavarat? Oma tilaus tehty 29.5. Ja ei vieläkään ole lähteny matkaan. Vähän alkaa haiskahtaa siltä että sukset ei koskaan tule perille..
 
28.5. tilatuista tuotteista saapui vain takki maanantaina. Sukset jäi saamatta. Onko joku saanut jo rahat takaisin saapumattomista tuotteista? Klarna taitaa hidastella tällä hetkellä
 
Minulle soitettiin eilen liikkeestä, kun oli tilaamassani tuotteessa ollut saldovirhe, eli tuotteita ei oikeasti ollut enää jäljellä. Lisäksi tein toiseen tilaukseen muutoksen, kun olin tilannut väärää tavaraa, mutta koko tilauksen hinta veloitettiin silti (eli kaikkia tuotteita ei lähetetty). Tänään tuli palautus molemmista tilauksista, ilmeisesti tilaus roikkuu Klarnassa pari viikkoa ja jos tuotteita ei "aktivoida" (eli ei lähetetä), niin rahat tulevat automaattisesti takaisin. Eli lopulta saapuneet tuotteet ja veloitukset ok.
 
29.5 Tilatut tavarat kävin juuri hakemassa matkahuollosta. Kaikki tilaamani tuotteet saapuivat, ja oikea koko oli suksissa ja sauvoissa.

Kyllähän tuossa kesti, että tuotteet saapuivat, mutta tyytyväinen pitää olla siihen, että kuitenkin oikeat tuotteet tulivat perille.

20240614_142850.jpg.
 
Tilasin aamulla 30.5, 11.6 tuli viesti että kaikki lähetetty.Tänään hain paketin. Kaikki tuli ja oikeissa koossa.
 
Tilasin tuolta karvapohjasukset ja muuta pientavaraa. Sukset oli vaihdettu kyselemättä halvempaan malliin ja lisäksi lähetyksestä puuttui yhdet teleskooppisauvat. :(:thumbsdown:

Sähköposteihin tai puhelimeen ei vastata. Kamat maksettu Visalla, joten pitänee sitä kautta tehdä rekmalaatiota asiasta? :hmm:
 
Tilasin tuolta karvapohjasukset ja muuta pientavaraa. Sukset oli vaihdettu kyselemättä halvempaan malliin ja lisäksi lähetyksestä puuttui yhdet teleskooppisauvat. :(:thumbsdown:

Sähköposteihin tai puhelimeen ei vastata. Kamat maksettu Visalla, joten pitänee sitä kautta tehdä rekmalaatiota asiasta? :hmm:
Eilen juuri kulutin aikaa säätöön, kun puljusta ei vastattu mihinkään. Klarnan chatin kautta sai suht kätevästi laitettua maksun jäädytykseen, kunnes palautus puuttuvista on tullut. Eli varmaan sinullakin on Klarna ollut välittäjänä, vaikka kortilla maksettu?

Myöhemmin puljusta tuli sähköposti, että Klarna palauttaa rahat 14d toimituksesta, mutta nyt on ainakin jäädytys turvana. En ole vielä ikinä törmännyt toimintaan, jossa selkeästi puutteellinen tilaus vaan lähetetään ilman kyselyjä :thumbsdown:
 
Eipä sitä tännekään ole tullut vastausta useammasta kyselystä huolimatta. Toukokuun puolella jo reklamoin liikettä ensimmäisen kerran. Minulla siis puuttui tilauksesta yksi tuote ja yksi oli väärä. Klarnan laskussa oli kuitenkin laskutettu tuo puuttuva tuote ja näkyi se oikea tuote, jonka tilasin. Tällä hetkellä maksu on Klarnassa tauolla kun tutkivat asian.
 
Tästä numerosta vastattiin pari päivää sitten : 044 9746349
Nettisivuilla olevaan numeroon (029 70319900) soitin useaan otteeseen turhaan.

Viime viikolla tuli 1 tilaus perille. Yhdet hanskat puuttuivat, muuta niistä ei myöskään laskutettu.

Toiseen tilaukseen sovittiin puhelimessa korvaavat tuotteet.
 
Tänne tuli viikko sitten tilaus perille.
Soittivat tuolta itse, kun olin tilannut hanskat A, jotka oli "saldovirheen" takia loppuneet, mutta tarjosivat kalliimpia hanskoja tilalle.
Eli omalta osalta hyvät kaupat. Enää en tiiä uskaltaisko kokeilla uudestaan onneani.
 
Paketti saapui pitkän jännityksen jälkeen. Tuli oikeat sukset, siteet ja sauvat kuten tilattu vaikka ajoittain meinasi vaikuttaa heikolta.
 
Juuri oli näköjään tullut Klarnan kautta hyvitys puuttuneista takaisin luottokortille. Tilaus tehty 28.5, lähetetty 8.6 ja hyvitetty rahat 26.6.
 
Juuri oli näköjään tullut Klarnan kautta hyvitys puuttuneista takaisin luottokortille. Tilaus tehty 28.5, lähetetty 8.6 ja hyvitetty rahat 26.6.
Aika sama. 29.5 tilattu, lähetetty 12.6. 26.6 tuli hyvitys, mutta omalla kohdalla liian paljon. Hyvittivät kokonaan peruuntuneen tuotteen mutta korvaavaa halvempaa ei huomioitu. Nyt jännittää koska ja miten veloittavat sen. Nopeeta toimintaa ei selvästikään ole.
 
Nyt tuli Klarnan tilaukseen hinnankorjaus, missä oli puuttuvien pitokarvojen ja väärien hanskojen hinta poistettu. Mitään ei edelleenkään ole itse liikkeestä kuulunut. Kolme kertaa olen sähköpostia laittanut. Kai noita hanskoja sitten ei tarvitse palauttaa kun ei mitään ohjeistusta tai vastausta tule.
 
Klarnalla kuukauden maksuajalla.
Tilausvahvistuksella ei ole tällaista "Lausumaa".
Verkkokaupan tilauksenseuranta-sivulla ei ole tällaista lausumaa.
Siinä vaiheessa kun tuote on pakattu ja lähetetty niin sähköpostiin tulee lähete/kuitti jossa:
1718344662013.png


1718344844988.png

Tämä banneri oli tuolloin -40% -50% -60%. Missään ei mainittu loppuunmyynnistä vaan joku alennus. Mainokset pyörivät sosiaalisessa mediassa.

Pienyrittäjä ajaa toimintaansa alas ja kiirettä tuntuu olevan mutta kyllähän tällaiset asiat pitäisi silti hoitaa oikein.

Tuotteiden palautus onnistui ilman sen suurempaa taiteilua.
Laitoin kotiinkuljetuksella palautuksen -> korjasivat klarnalle tilauksen tiedot ja maksuun meni Klarnalla ainoastaan postikulut 7.90e. Homma käsitelty.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 019
Viestejä
4 416 631
Jäsenet
73 283
Uusin jäsen
Onni9001

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom