Spider-Noir (live-action Spider-Man sarja)

Nicholas Cagen tähdittämä Spider-Man-sarja on Prime Videossa:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://m.youtube.com/watch?v=u48_JpUloGY&pp=ygUTc3BpZGVyIG5vaXIgdHJhaWxlcg%3D%3D

Katsoin kaksi ekaa jaksoa äsken ja tykkäsin todella paljon. Voi valita katsooko väreissä vai mustavalkoisena. Itse valitsin väriversion. Koska kaikki jaksot on katsottavissa niin spoilertagien käyttö olisi suotavaa.

Viimeksi muokattu:
Mietin tuon mustavalkoisena katsomista mutta koska väriversio on noir-versio, ajattelin sen olevan parempi katsottavaksi, ja sitähän se on.

3 jaksoa takana, kokeeksi yksi värillä mutta kyllähän tämä kuitenkin maistuu paremmin mustavalkoisena. Ja maistuu muutenkin 👍🏻

Katsoin sarjan (värillisenä) ja oli hyvä. Hieman nämä supersankari sarjat ja elokuvat kyllästyttää, mutta tämä oli ehdottomasti katsomisen arvoinen, samoin kuin Wonder Man.

Vahva puoltoääni tälle sarjalle, toivottavasti tulee jatkoa. Yllättävän valinta tuo Nicholas Cage ja vähän hassulta 60v ukko näytti ensimmäisen maailmansodan sotapoikana, mutta hyvinhän se kaikenkaikkiaan veti. Väriversioon päädyin itsekin kun olin hetken kokeillut mustavalkoista.

Olen jälleen kerran vastarannankiiski koska minusta tämä on huono ja todella tylsä.

Jos se on supersankarisarja niin siinä pitää supersankaroida enemmän eikä lässyttää kokoajan.

Asioita venytetään ja vanutetaan ja sitten siirrytään kahville vähä keskustelemaan hieman lisää.

Vissiin 6 jaksoa katsottuna, itsellä kun paha tapa että pitää viedä loppuun saakka vaikka väkisten. Loppuun aion katsoa mutta hampaita purren.

Minusta rauhalliset rupatellutuokiot sopii tähän kuin voisilmä puuroon. Ehkä näin 33 vuotiaana kaiken kokeneena en mitään liian perinteistä odottanutkaan Cagelta :)

Statistiikka

Viestiketjuista
309 364
Jäsenet
83 489
Uusin jäsen
persereikä69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom