SPCGearilta tenkeyless-kokoinen mekaaninen GK630K-näppäimistö

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272


SilentiumPC:n pelibrändi SPCGear on julkaissut uuden GK630K-näppäimistön. Tenkeyless-kokoinen näppäimistö tulee saataville myös Nordic-asettelulla Kailhin sinisillä, punaisilla ja ruskeilla kytkimillä. Varustukseen kuuluu NKRO-tuki, kustomoitava RGB-valaistus ja irrotettava USB-kaapeli johtokanavilla.

GK630K tulee kauppoihin marraskuussa 54,90 euron suositushintaan.

Lähde: Products : SPC Gear
 

rlame

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
624
Näyttää ainakin ihan kivalta. Onko noi Kailhin kytkimet hyviä? Mikä on sellainen hiljainen kytkin jossa on selvä aktivointikohta?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272
Mikä on sellainen hiljainen kytkin jossa on selvä aktivointikohta?
Ruskeissa on tuntopiste kytkeytymiskohdassa, eivätkä pidä erillistä klikkaavaa ääntä. Sitten on tietysti vielä erikseen kytkimiä, joiden rakenne on suunniteltu varta vasten hiljaiseksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
Mitäs muita hyviä 10keyless näppiksiä olisi tarjolla?

Voisi moisen hankkia työkoneelle toiseksi niin ei veisi pöydällä niin tilaa.

Hiljaisuus plussaa :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 658
@Sampsa Tässä oisi kyllä kovan luokan näppis testattavaksi videoonkin asti (etenkin kun hintaa katsoo), hommasin itse juuri. Alumiinirunko antaa laadun tuntoa, on painoa, ei taivu tai natise. Rgb:tä saa muokkailtua monipuolisesti, hattujen irrotustyökalu pohjassa ynm. Iso suositus kyllä jos etsii kompaktia näppistä, en kyllä näe syytä tämän jälkeen maksaa satasta saman kokoluokan mallista (jos ei mitään tämän spesifimpiä toiveita ole näppiksen suhteen).

Jimssillä sinisillä, ruskeilla ja punaisilla kytkimillä. Ostin itse punaisilla, mukavan miellyttävä ääni.

SilentiumPC SPC Gear GK630K Tournament Kailh Red RGB, mekaaninen pelinäppäimistö, musta - Jimms.fi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 886
Ruskeaa GK630K:ta olin mukana ruinaamassa Jimm'siin ja ostin sen täydellä hinnalla ja sillä tämän vuoden viestit kirjoitettu. Lähinnä nyt kyllästyin siihen, että ostan alennusmyynnissä "vähän sinnepäin" näppäimistön ja ostin nyt kerralla kunnollisen ja haluamani, kun hinta oli ~55€.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
218
Ruskeaa GK630K:ta olin mukana ruinaamassa Jimm'siin ja ostin sen täydellä hinnalla ja sillä tämän vuoden viestit kirjoitettu. Lähinnä nyt kyllästyin siihen, että ostan alennusmyynnissä "vähän sinnepäin" näppäimistön ja ostin nyt kerralla kunnollisen ja haluamani, kun hinta oli ~55€.
Onko tossa usb-c kaapeli?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 658
@Sampsa Tässä oisi kyllä kovan luokan näppis testattavaksi videoonkin asti (etenkin kun hintaa katsoo), hommasin itse juuri. Alumiinirunko antaa laadun tuntoa, on painoa, ei taivu tai natise. Rgb:tä saa muokkailtua monipuolisesti, hattujen irrotustyökalu pohjassa ynm. Iso suositus kyllä jos etsii kompaktia näppistä, en kyllä näe syytä tämän jälkeen maksaa satasta saman kokoluokan mallista (jos ei mitään tämän spesifimpiä toiveita ole näppiksen suhteen).

Jimssillä sinisillä, ruskeilla ja punaisilla kytkimillä. Ostin itse punaisilla, mukavan miellyttävä ääni.

SilentiumPC SPC Gear GK630K Tournament Kailh Red RGB, mekaaninen pelinäppäimistö, musta - Jimms.fi
Lainaan itseäni, sillä hieman pettynyt olen ettei tätä oman hintaluokkansa hemmetin hyvää näppistä ole io-techin toimesta testattu.
Etenkin kun useimmiten turhan ylihintaista näppistä testeissä ja kauppojen hyllyillä, pelaajan tarpeisiin.

Nyt tuli Jns techiltä arvostelu jonka allekirjoitan itsekin, muutaman kuukauden käyttökokemuksen jälkeen. Hintansa puolesta tämä on paras näppis mitä olen omistanut.

 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Lainaan itseäni, sillä hieman pettynyt olen ettei tätä oman hintaluokkansa hemmetin hyvää näppistä ole io-techin toimesta testattu.
Etenkin kun useimmiten turhan ylihintaista näppistä testeissä ja kauppojen hyllyillä, pelaajan tarpeisiin.

Nyt tuli Jns techiltä arvostelu jonka allekirjoitan itsekin, muutaman kuukauden käyttökokemuksen jälkeen. Hintansa puolesta tämä on paras näppis mitä olen omistanut.

Siis vaikka mennään laatu edellä miettimättä hintaa, niin tämä menee heittämällä jostain Logitechin/Asuksen 200€ näppiksistä ohi laadullisesti. Aika uskomaton suoritus 50€ näppäimistöltä, mutta ehkä se tuntemattomuus on juuri se etu kun ei mennä niin massatuotanto edellä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 658
Siis vaikka mennään laatu edellä miettimättä hintaa, niin tämä menee heittämällä jostain Logitechin/Asuksen 200€ näppiksistä ohi laadullisesti. Aika uskomaton suoritus 50€ näppäimistöltä, mutta ehkä se tuntemattomuus on juuri se etu kun ei mennä niin massatuotanto edellä.
Näppäimistöissä tuntuu olevan törkeimmät ylihinnat, kun miettii mitä niillä lopulta tehdään. Mekaanisuus (ja nykyään pieni koko) on se tärkein juttu itselleni, mutta oikeastaan kaikki muu turha sälä ja esport-status tuo aikamoiset lisät noihin. Toisaalta koskeehan tuo vähän kaikkea pelitavaraa eli merkki ja lisäominaisuudet tuo jyrkän hintanousun.
Edit: En tiedä onko tämän spcgearin kytkinmekanismi halvempi ratkaisu valmistajille, selittääkö se osittain hintaa.
 
Viimeksi muokattu:

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272
Lainaan itseäni, sillä hieman pettynyt olen ettei tätä oman hintaluokkansa hemmetin hyvää näppistä ole io-techin toimesta testattu.
Etenkin kun useimmiten turhan ylihintaista näppistä testeissä ja kauppojen hyllyillä, pelaajan tarpeisiin.

Nyt tuli Jns techiltä arvostelu jonka allekirjoitan itsekin, muutaman kuukauden käyttökokemuksen jälkeen. Hintansa puolesta tämä on paras näppis mitä olen omistanut.

Näitä näppiksiä löytyy markkinoilta niin perkuleesti, että kaikkia ei vaan ehditä katsastamaan ja toisaalta sitten näiden halpojen seasta ne hyvät löytyy vasta testaamisen myötä.

Oheiseen videoon liittyvänä huomiona kyseessähän on kaupallinen yhteistyö, eli mainos.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 403
Perusnäppiksiä on satoja. Split-ergnonäppiksiä about viisi. kun kerran on kokeillut split-ergoa ja käyttää paljon näppistä, on aika vaikea mennä takaisin peruslankkuun, vaikka olisi kuinka paljon ledejä, kenen tahansa tutit tai kuinka hyvät kytkimet tahansa.

Arvioita ei vain kukaan oikein ergoista tee, paitsi jotain satunnaisia noista esoteerisimmistä, joiden näppäinjärjestykset on tyylini 6kk opettelu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 565
Viestejä
4 166 550
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom