• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Sony WF-1000XM5 211,65€ Telia.fi

Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
55
Tuote: Sony WF-1000XM5
Tarjoushinta: 211,65€ (249€ ilman alekoodia)
Normaalihinta: 279€
Kauppa: Telia.fi
Voimassa: 3.12.2023
Linkki: Sony WF-1000XM5 Musta | Telia
Promokoodi: -15% tuotteesta alennuskoodilla ML23092402

Kommentti tarjouksesta
: Alennuskoodi lisätään ostoskorissa, ja se käy myös muihin kuulokkeisiin. Yhdet parhaista nappikuulokkeista vastamelulla. Hintahistorian alin hinta Sony WF-1000XM5, halvin hinta 249€
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 803
Tätä ei paljoa halvemmalla taida saada vaikka odottelisi pitkään :tup:
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
351
Itsellä hajosi XM3 2,5 vuoden jälkeen (takuu umpeutunut). Ostin XM4:n 199€:lla, jonka akku hajosi 1,5 vuoden jälkeen ja koska XM4 oli myyty powerissa loppuun niin hankin XM5:n heti julkaisussa takuuvaihdossa 329€:lla eli maksoin 130€ erotusta. Luotto on kova, että nämäkin hajoaa takuuaikana (takuu nostettu 3 vuoteen) niin seuraavilla kerroilla ei tarvitse maksaa väliä ja saan jatkossa ilmaisen päivityksen hamaan tulevaisuuteen.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Ostin samaan hintaan (samalla koodilla) Airpods pro 2:t. Tuo on hyvä diili.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 803
Itsellä hajosi XM3 2,5 vuoden jälkeen (takuu umpeutunut). Ostin XM4:n 199€:lla, jonka akku hajosi 1,5 vuoden jälkeen ja koska XM4 oli myyty powerissa loppuun niin hankin XM5:n heti julkaisussa takuuvaihdossa 329€:lla eli maksoin 130€ erotusta. Luotto on kova, että nämäkin hajoaa takuuaikana (takuu nostettu 3 vuoteen) niin seuraavilla kerroilla ei tarvitse maksaa väliä ja saan jatkossa ilmaisen päivityksen hamaan tulevaisuuteen.
Hmmm, Telialla sanoi takuu 24 kk :btooth:
 
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
411
Verrattain huonoja arvosteluja kyllä saanut esim verkkiksen ja amazonin kommentit. Kuulemma huonommat kuin edeltäjänsä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 993
Verrattain huonoja arvosteluja kyllä saanut esim verkkiksen ja amazonin kommentit. Kuulemma huonommat kuin edeltäjänsä
Suurin osa kriittisistä äänistä taitaa kohdistua siihen, että nämä ei taitu niin näppärästi kasaan mitä XM4:t. Äänenlaadullisestihan näiden pitäisi olla hieman edellä vanhoja.

 

BDX

Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
101
Suurin osa kriittisistä äänistä taitaa kohdistua siihen, että nämä ei taitu niin näppärästi kasaan mitä XM4:t. Äänenlaadullisestihan näiden pitäisi olla hieman edellä vanhoja.
En mä kyllä näitä nappikuulokkeita saa taitettua kasaan mitenkään.
 
Liittynyt
27.04.2018
Viestejä
20
XM5 ei sitten sovellu tehdastyöskentelyyn tuon vastamelu älypiirin takia. Xm3 tai XM4 parempi vaihtoehto
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 662
Tätä ei paljoa halvemmalla taida saada vaikka odottelisi pitkään :tup:
Tietenkin saa. Kyllä se arvo laskee ajan myötä. XM3:sta sai alimmillaan 79€:lla (oli muuten älyttömän hyvä hintalaatusuhde). Aina kun tulee uusia malleja niin edellisten hinta laskee. Eihän niitä vanhoja kukaan osta jos uudet saa melkeen samaan hintaan.

Se on sitten jokaisen oma asia arvioida missä vaiheessa tekee ostonsa. Minusta tämä ei ole mikään huipputarjous, johon on "pakko" tarttua, mutta kuulokkeet omistavana sanoisin, että hintalaatusuhde on jo ihan ok. Uusi normaali hinta lienee tuo 249€ ja eiköhän tästä nähdä ajan myötä entistä enemmän alenevia tarjouksia, kuten asiaan ja vanhenemiseen kuuluu...

Minä olen tämän sarjan ystävä ja omistan mallit 3,4 ja 5.

Arvostan paljon akkukestoa. Kolmosessa keston surkeus oli ongelmana aika monessakin tilanteessa. Nelosessa homma parani ja vitosessa ollaan jo siinä pisteessä, että akku ei ole loppunut milloinkaan omassa käytössä.

Tässähän on ihan sama päätöksen teko kuin puhelimissa, esim Samsungin (ja varmaan kaikkien) luureissa. Haluaako maksaa enemmän uudesta ja laadukkaasta vai tyytyykö halvemmalla edelliseen malliin.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
55
Tietenkin saa. Kyllä se arvo laskee ajan myötä. XM3:sta sai alimmillaan 79€:lla (oli muuten älyttömän hyvä hintalaatusuhde). Aina kun tulee uusia malleja niin edellisten hinta laskee. Eihän niitä vanhoja kukaan osta jos uudet saa melkeen samaan hintaan.

Se on sitten jokaisen oma asia arvioida missä vaiheessa tekee ostonsa. Minusta tämä ei ole mikään huipputarjous, johon on "pakko" tarttua, mutta kuulokkeet omistavana sanoisin, että hintalaatusuhde on jo ihan ok. Uusi normaali hinta lienee tuo 249€ ja eiköhän tästä nähdä ajan myötä entistä enemmän alenevia tarjouksia, kuten asiaan ja vanhenemiseen kuuluu...

Minä olen tämän sarjan ystävä ja omistan mallit 3,4 ja 5.

Arvostan paljon akkukestoa. Kolmosessa keston surkeus oli ongelmana aika monessakin tilanteessa. Nelosessa homma parani ja vitosessa ollaan jo siinä pisteessä, että akku ei ole loppunut milloinkaan omassa käytössä.

Tässähän on ihan sama päätöksen teko kuin puhelimissa, esim Samsungin (ja varmaan kaikkien) luureissa. Haluaako maksaa enemmän uudesta ja laadukkaasta vai tyytyykö halvemmalla edelliseen malliin.
Harvempaan tarjoukseen on pakkoa tarttua. Itse kyllä veikkaan, että näitä kuulokkeita ei vastaavaan 79€ hintaan, mitä xm3 malli hetkellisesti oli, tulla näkemään kun xm4 mallikin oli halvimmillaan hintahistorian mukaan noin 170 eurossa muutamaan kertaan. Lisäksi kun ottaa huomioon inflaation niin tuskin päästään niin alhaisiin hintoihin ennen kun tulee uusi ja tämä malli poistuu. Edellistä mallia nyt ei ole edes mahdollista saada uutena halvemmalla kuin tätä kun lähinnä elisa sitä enää myy ja noin 280 euron hintaan.

Itsellä nyt toista päivää käytössä nämä ja äänenlaadullisesti ja vastamelultaan pärjää ihan hyvin WH-1000XM3 kuulokkeille ellei jopa suoriudu paremmin. Toki ei niitä suoraan voida verrata kun eri kuulokekategoriaa ovat. Mutta hurjaa kehitystä on nappikuulokeissa ollut viime vuosina.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
280
Ostin XM4:n 199€:lla, jonka akku hajosi 1,5 vuoden jälkeen
Itellä on kans akku sippaamassa oikean puoleisesta napista. Max 20min pysyy virrat, sitten onkin jo akku tyhjä. Täytyy käyä viemässä ne Poweriin, nii saavat laittaa ne takuuhuoltoon. :rolleyes:
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
351
Itellä on kans akku sippaamassa oikean puoleisesta napista. Max 20min pysyy virrat, sitten onkin jo akku tyhjä. Täytyy käyä viemässä ne Poweriin, nii saavat laittaa ne takuuhuoltoon. :rolleyes:
Sama ongelma tuli itselle. Osassa päin mailmaa Sony veti takaisin noita nappeja kun oli niin paljon viallisia akkuja ja taisivat jossain välissä firmware päivityksellä paskoa loputkin. Varaudu siihen, että lähettävät pariksi viikoksi Helsinkiin ja sitten ilmoittavat että eivät korjaa vaan hae uutta tilalle.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
280
Sama ongelma tuli itselle. Osassa päin mailmaa Sony veti takaisin noita nappeja kun oli niin paljon viallisia akkuja ja taisivat jossain välissä firmware päivityksellä paskoa loputkin. Varaudu siihen, että lähettävät pariksi viikoksi Helsinkiin ja sitten ilmoittavat että eivät korjaa vaan hae uutta tilalle.
Näinhän siinä varmaan käy. Ei noita näkyny olevan edes Powerilla myynnissä enään. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 803
Tietenkin saa. Kyllä se arvo laskee ajan myötä. XM3:sta sai alimmillaan 79€:lla (oli muuten älyttömän hyvä hintalaatusuhde). Aina kun tulee uusia malleja niin edellisten hinta laskee. Eihän niitä vanhoja kukaan osta jos uudet saa melkeen samaan hintaan.
No eiköhän se nyt ollut selvä, että mun viestin aikajana nyt kuitenkin tarkoitti järjellistä aikaa, ei mitään vuosien päästä poistomyyntiä useamman mallisukupolvea vanhana tms. :asif:
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 662
No eiköhän se nyt ollut selvä, että mun viestin aikajana nyt kuitenkin tarkoitti järjellistä aikaa, ei mitään vuosien päästä poistomyyntiä useamman mallisukupolvea vanhana tms. :asif:
No minä en ole puhunut mistään vuosista. Sinä kirjoitit nimenomaan pitkästä odottamisesta. Nelosmalli näyttää olevan loppu (lähes?) joka paikasta. Kutosen julkaisu lähestyy koko ajan. Voidaan olettaa, että tämän hinta halpenee koko ajan ja nimenomaan "odottamalla pitkään" tätä tulee saamaa paljonkin halvemmalla.

Tässä on alekoodilla hyvä ostopaikka, mutta todennäköisesti ei mene edes kovin pitkään, kun hinta jolkottelee pikkuhiljaa tuolta 249€:sta tälle tasolle ja lopulta allekin.

Ja jos tarkoitat pitkällä odotuksella lyhyttä odotusta niin se olisi hyvä mainita. Voihan se olla, ettei tätä saa halvemmalla esim kahden kuukauden sisällä, vaikka kaikenmaailman välipäivien aletkin ehtii jo osua kohdalle.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Itellä on kans akku sippaamassa oikean puoleisesta napista. Max 20min pysyy virrat, sitten onkin jo akku tyhjä. Täytyy käyä viemässä ne Poweriin, nii saavat laittaa ne takuuhuoltoon. :rolleyes:
Tämä on yleinen ongelma XM4:sissa. Itsellä sama ongelma XM3:sissa, jossa vasen kestää reilun tunnin, mutta oikea kestää sen 20min. Louis Rossman oli jossain vaiheessa koonnut asiasta videotakin:
 
Liittynyt
12.11.2017
Viestejä
351
No minä en ole puhunut mistään vuosista. Sinä kirjoitit nimenomaan pitkästä odottamisesta. Nelosmalli näyttää olevan loppu (lähes?) joka paikasta. Kutosen julkaisu lähestyy koko ajan. Voidaan olettaa, että tämän hinta halpenee koko ajan ja nimenomaan "odottamalla pitkään" tätä tulee saamaa paljonkin halvemmalla.

Tässä on alekoodilla hyvä ostopaikka, mutta todennäköisesti ei mene edes kovin pitkään, kun hinta jolkottelee pikkuhiljaa tuolta 249€:sta tälle tasolle ja lopulta allekin.

Ja jos tarkoitat pitkällä odotuksella lyhyttä odotusta niin se olisi hyvä mainita. Voihan se olla, ettei tätä saa halvemmalla esim kahden kuukauden sisällä, vaikka kaikenmaailman välipäivien aletkin ehtii jo osua kohdalle.
Ihmeellistä inttämistä. Tarjous on hyvä. XM6 julkaistaan luultavasti kesällä 2025.

XM3 julkaisupäivä Heinäkuu 2019
XM4 julkaisupäivä Kesäkuu 2021
XM5 julkaisupäivä Heinäkuu 2023

Nämä siis julkaistaan 2 vuoden välein ja tämä XM5 tuli ulos 4kk sitten.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
130
Tämä on yleinen ongelma XM4:sissa. Itsellä sama ongelma XM3:sissa, jossa vasen kestää reilun tunnin, mutta oikea kestää sen 20min. Louis Rossman oli jossain vaiheessa koonnut asiasta videotakin:
Off-topiccia, mutta XM3-nappeihin saa akut vaihdettua lähes käsin ja akkujen kustannus ainakin vuosi sitten oli noin 30 euroa postien kera. Google kertoo tarvittavan vaihto-operaatiosta ja Varta CP1254 -akut vaikkapa osoitteesta patareid.ee.
 
Liittynyt
17.11.2019
Viestejä
70
Paha mieli tulee kun ostin tän 330€ tossa marraskuun alussa mutta olihan se kyllä tiedossa että aleen varmaan menee. en olettanut kyllä että näin paljon.
 
Liittynyt
17.11.2019
Viestejä
70
Ja pahoittelut spämmistä, mutta aattelin ostaa pukinkonttiin toiset tälläset sit telialta kun on niin hyvän hintasia: mites takuut menee telialla? Oon itse ostanut gigantista vaikka tiettävästi se on huono kauppa, koska itellä on hyviä kokemuksia niiden tuoteturvasta, 50€ 2v esim näihin. Mulla meni edeltäviä xm4:sia 4 eri kappaletta mistä 3 olikin vesivaurio (pesukone, kerran jopa lumestakin mennyt) eli oon todella kömpelö näiden kanssa. Olisi hyvä jos lahjaksi menevillä olisi hyvä takuu kanssa. Onko Telialla vastaavaa?
 
Liittynyt
27.04.2018
Viestejä
20
Voitko kertoa enemmän? en ihan tätä ymmärtänyt :D
Meidän tehtaalla äänien voimakkuudet vaihtelevat tehtaan puolella kovasti eli pumppaa edestakaisin vastamelun tasoa.
Mx5 oli aina päällä adaptice anc ominaisuutena, mitä vanhemmissa ei ollut.
Eli ei saanut säädettyä itse anc:n voimakkuutta kuten ennen(mx4) . Ellei asia ole muuttunut sitten julkasun niin kiertäsin kaukaa jos vähänkin kolina töissä on ja tuota ei ole korjattu. Toimistohommissa varmaan toimii hyvin kun muutamilla työkavereilla on ollut nuo sitten julkasun.

Itse lähetin heti pois ja palasin mx4 kun joutui hallinkin puolella pyörimään.

Ja eikös tämä mx5 malli ole heikoin tekele näistä malleista kun hajoilee jo julkasusta lähtien sangat alle 3kk käytön jälkeen

Varmaan just se syy miksi halvalla myyvät kun tavara ei liiku niin pakko puskea pian mx6 mallia......
 
Liittynyt
17.11.2019
Viestejä
70
Meidän tehtaalla äänien voimakkuudet vaihtelevat tehtaan puolella kovasti eli pumppaa edestakaisin vastamelun tasoa.
Mx5 oli aina päällä adaptice anc ominaisuutena, mitä vanhemmissa ei ollut.
Eli ei saanut säädettyä itse anc:n voimakkuutta kuten ennen(mx4) . Ellei asia ole muuttunut sitten julkasun niin kiertäsin kaukaa jos vähänkin kolina töissä on ja tuota ei ole korjattu. Toimistohommissa varmaan toimii hyvin kun muutamilla työkavereilla on ollut nuo sitten julkasun.

Itse lähetin heti pois ja palasin mx4 kun joutui hallinkin puolella pyörimään.

Ja eikös tämä mx5 malli ole heikoin tekele näistä malleista kun hajoilee jo julkasusta lähtien sangat alle 3kk käytön jälkeen

Varmaan just se syy miksi halvalla myyvät kun tavara ei liiku niin pakko puskea pian mx6 mallia......
Tää on nappikuuloketarjous, ja se kuuloke julkaistiin 4kk sitten niin siinä menee kyllä pari vuotta ennen xm6'sia. Kaikissa wh on sama chippi (toki nappikuulokkeissa on kyllä virtaasäästävämpi yksilö), ja missään niissä ei ole säädettävää vastamelua, mitä mulla on ollut (kaikki wh ja wf xm3->xm5 lukuunottamatta wh1000xm4), se on joko vastamelu ( ja valinnainen tuulenvaimennus) tai suoraan ambient. Sovelluksessa se oli liukusäätimenä suoraan vastamelusta ambienttiin aiemmin, mistä se on muutettu nykyään eli siinä ei ole säädettävää vastamelua.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 662
Tää on nappikuuloketarjous, ja se kuuloke julkaistiin 4kk sitten niin siinä menee kyllä pari vuotta ennen xm6'sia. Kaikissa wh on sama chippi (toki nappikuulokkeissa on kyllä virtaasäästävämpi yksilö), ja missään niissä ei ole säädettävää vastamelua, mitä mulla on ollut (kaikki wh ja wf xm3->xm5 lukuunottamatta wh1000xm4), se on joko vastamelu ( ja valinnainen tuulenvaimennus) tai suoraan ambient. Sovelluksessa se oli liukusäätimenä suoraan vastamelusta ambienttiin aiemmin, mistä se on muutettu nykyään eli siinä ei ole säädettävää vastamelua.
Joo mietin myös tuota varsin omituista väittämää, ettei sopisi tehdaskäyttöön. Eipä ole sangat hajonneet edes tehtaan puolella. :D
 
Liittynyt
27.04.2018
Viestejä
20
Ai saakeli niinpäs onkin nappikuuloke. Unohtakaa tuo hölötys joka kuului sangallisia kohtaan, lähtis takas juomaan

Ps. Tämä on hyvä tarjous ja soveltuu tehtaaseen. Monella peltoreiden alla näitä.
 
Viimeksi muokattu:

Torz

Premium-jäsen
Liittynyt
17.02.2017
Viestejä
339
Eipä mitään, nämä olikin napit eikä sangalliset :D
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 263
Itse en kyllä tiedä miten te jaksatte säätää takuun kanssa noissa, 1 kk ilman kuulokkeita, 2 vko vähintään.

Oli Sonyn langatonta isoa sankaa, pientä nappia langatonta, Huaweita... kaikissa meni akku alle 1-1,5v säännöllisessä käytössä. Myin ne uudet torissa tai annoin lahjaksi esim. tuttavien nuorille, joille muutenkin olisin lahjaa ostanut ja ostin tilalle LANGALLISET isot kuulokkeet ja pienet napit. kyllä on akku kestänyt :)

Nuokin telian kuulokkeet aika edukkaat ja varmasti hyvät, kunnes akku taas simahtaa, eli en ostaisi jo sen takia.

Rahaa hukkaan mielestäni, jokainen tekee toki omat johtopäätöksensä lukuisten takuurumbien jälkeen.

Mä en enää jaksa ostaa noita ja vaikuttaa sitä kautta kierrätyslavan painoon.
 

0nanias

Make ATK Great Again
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
1 884
Ei tulis mieleenkään ostaa enää ikinä langallisia kuulokkeita, omalta listalta löytyy XM3:t, XM4:t joista vaihdoin akut itse (kustannukset 20 euroa) ja myös nämä XM5:t joihin olen erittäin tyytyväinen.
Vastamelu, keveys ja akun kesto plussaa, ainoa miinus on se, että vastamelun/ambientin kytkemisestä kuuluu enää vain harpun rämpytystä sen sijaan että naisääni sanoisi minulle kumpi asetus on päällä.
Myös kosketusanturien toiminta sateella/hikisenä on ongelmallista mutta sony ei ole tämän asian kanssa yksin.
 
Liittynyt
17.11.2019
Viestejä
70
Itse en kyllä tiedä miten te jaksatte säätää takuun kanssa noissa, 1 kk ilman kuulokkeita, 2 vko vähintään.

Oli Sonyn langatonta isoa sankaa, pientä nappia langatonta, Huaweita... kaikissa meni akku alle 1-1,5v säännöllisessä käytössä. Myin ne uudet torissa tai annoin lahjaksi esim. tuttavien nuorille, joille muutenkin olisin lahjaa ostanut ja ostin tilalle LANGALLISET isot kuulokkeet ja pienet napit. kyllä on akku kestänyt :)

Nuokin telian kuulokkeet aika edukkaat ja varmasti hyvät, kunnes akku taas simahtaa, eli en ostaisi jo sen takia.

Rahaa hukkaan mielestäni, jokainen tekee toki omat johtopäätöksensä lukuisten takuurumbien jälkeen.

Mä en enää jaksa ostaa noita ja vaikuttaa sitä kautta kierrätyslavan painoon.
akku on kyllä ongelmallinen kaikissa langattomissa mutta noissa sonyissä kauiten mitä yksilö oli kestänyt mulla (2 vuotta sanka xm3) ei kyllä ollut akussa ongelmia missään vaiheessa, vaikka spotifyn minuuttien mukaan käytin yli 8h päivittäin pelkkää spotifytä IIRC (onneksi ei läheskään niin paljoa nykyään). Napeissa ei kyllä kokemusta kun niille käy vaikka mitä mun käsissä :rofl:

Setupissa kyllä langallinen menee yli mutta aiemmin ei kyllä mikään langallinen kuuloke kestänyt päivittäistä käyttöä läheskään yhtä pitkään kun langattomat, kun tulee häiriöt lankaan jatkuvan kontaktin ja liikkumisen takia, kun taskussa pitää kännykkää.
 
Liittynyt
26.10.2022
Viestejä
18
Itsellä hajosi XM3 2,5 vuoden jälkeen (takuu umpeutunut). Ostin XM4:n 199€:lla, jonka akku hajosi 1,5 vuoden jälkeen ja koska XM4 oli myyty powerissa loppuun niin hankin XM5:n heti julkaisussa takuuvaihdossa 329€:lla eli maksoin 130€ erotusta. Luotto on kova, että nämäkin hajoaa takuuaikana (takuu nostettu 3 vuoteen) niin seuraavilla kerroilla ei tarvitse maksaa väliä ja saan jatkossa ilmaisen päivityksen hamaan tulevaisuuteen.
Itellä XM3:set (korvan päälle tulevat) ja hyvin pelittää vieläkin. Tosin akku ei enää uuden veroinen, kupit vaihdettu kertaalleen, headbandiin tullu halkeamia alaosaan sekä tietynlaista löysyyttä havaittavissa ku vertaa lähes käyttämättömiin. (huomaa päähän laittaessa, jos testaa perään verrokkeja)

Kuulokkeet sykähtäny ainoastaan kerran ku pyöräilin kunnon tuiskeessa ja tulin sisälle. Vettä oli päässy kuppien taakse, joten irrotin kupit ja ruuvasin auki, kuivattelin vähän paperilla ja annoin kuivua aukaistuna yön yli, jonka jälkeen toiminut moitteetta.

Ja ulkoillessa - esim. pyöräillessä - ovat lähes aina päässä, joten ovat kokeneet jos jonkinlaista keliä.

Toimii "hyvin" myös kypärän korvikkeena. Yks syksy lensin fillarilla kylki edellä asfalttiin ja kuulokkeet suojas pään oikeaa puolta pahemmilta naarmuilta. Kuppi vähän halkes sivusta, mutta lähinnä ulkonäköhaitta.

ps. Sen verran hyvät kuulokkeet että eräs tuttu ku tarjos uutena kyseisiä kuulokkeita 100 eurolla niin pitihän se ostaa toiset varakuulokkeiks. :)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 920
Viestejä
4 213 683
Jäsenet
70 979
Uusin jäsen
Nivustaive

Hinta.fi

Ylös Bottom