Sony vaio svp132 näyttö pätkii

Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 701
Vaimon vanhan läppärin näyttäö ei kestä yhtään liikuttamista -itse asiasa hän käyttä ulkoista näppistä ja hiirtä jotta näytöstä jotain näkisi. Olen jonkun kerran tuon avannut, kun on vaihdettu kiintaritikku wlankortti ja ropattu tuuletinta.
Viimeksi tämän vian takia, mutta en tiedä mistä etsiä vikaa, kun näkyvissä oleva piuha näyttää olevan ok kiinni.

Kysymyksen ydin onkin, onko tämä tyyppivika ja missä syylliskohta olisi? Näyttö siis toimii ok jos kannen saa hyvän asentoon, eikä siihen koske. Näyttöön en ole läppäreissä vielä koskaan koskenut joten sen avaaminen olisi uutta.

1608109942902.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Äitini käyttää minun vanhaa Sony Vaio VPCEH läppäriä, johon ilmaantui sama vika. Tuota kun lähdin tutkimaan. Niin vaikuttaa, että näytön saranan sisällä oleva lattakaapeli on hankautunut huonoksi. Saattaa hyvinkin olla VAIO tyyppivika. Kannattaa tutkailla sitä kaapelia sen saranan sisällä onko naarmuja yms.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
2 701
Kas, kiitoksia vinkistä, pitäiskös avata läppäri ja katsoa näyttääkö just tuolta... tosin meillä ei ole telkkaria lukuunottamatta hdmi-laitetta joka kytkeä, jos värkki pimenee siinä hommassa...vaimo voisi olla myrtsinä jos työkonetta pitä käyttää töllön edessä kuin alttarilla ;-)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 830
Viestejä
4 205 636
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom