• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Sony 55” X93K 4K Full Array LED älytelevisio (2022) 799€

Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
7
Tuote: Sony 55” X93K 4K Full Array LED älytelevisio (2022)
Tarjoushinta: 799€
Normaalihinta: 1399€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 8.10.2023
Linkki: Sony 55” X93K 4K Full Array LED älytelevisio (2022) - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:
Hinta.fi : Sony XR-55X93K, halvin hinta 799€

Kommentti tarjouksesta:
Kaikkien aikojen halvimpaan hintaan varaston loppueriä. Tästä varmaan alkaa olemaan viimeiset mallit saatavilla, kilpailijoilta ei näkynyt enää löytyvän. Jos OLED-televisioiden mahdollinen burn-in -riski ei kiinnosta, niin tästä tähän hintaan oikein hyvältä vaikuttava TV.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 314
Oled televisioissa mitään Oikeaa burnin riskiä ei kyllä sinäänsä ole ollut enää varmaan, olisko 5 vuoteen (lg:n 6 sarjan jälkeen värien kapasiteettia nostettiin roimasti).
Toki varmaan ihan hyvä telkkari mutta häviää silti kuvanlaadussa jokaiselle olemassaolevalle oled töllölle.
Tässä omat aatteeni mutta jokainen tekee kuten tahtoo.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 421
Samaa mieltä @GoDi :n kanssa. LG OLED 65C9:llä tulee joulukuussa 4 vuotta täyteen, eikä ole havaintoja burn-inistä. Tuolla hintaa saa / on saanut lähiaikoina saman kokoista LG:n OLEDia ja vahvasti suosittelen sellaista. LG:n kaukosäädin ja käyttis myös oikein hyvät. Toki se on käytöstä ja omista mieltymyksistä lopulta kiinni että mitä haluaa, samalla hintaa en vain näe syytä Sonyyn.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
90
Vähän ehkä LGssä turhauttaa nykyään toi hemmetin mainosten tunkeminen tohon home screenille... Itse juuri alkanut katselemaan vaihtoehtoja jos lähtisi LG leiristä muualle pikkuhiljaa
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
7
Allekirjoitan itsekin kuvanlaatuun ja kaukosäätimeen liittyvät kommentit. Itselläni on 2018 ostettu LG 55 C7. Omaan paneeliin on kuitenkin jäänyt tekstitysten kohdalle selkeät jäljet, jotka näkyy selkeinä tummentumina erityisesti keltaisen, vihreän ja punaisen sävyissä. Televisiolla on katseltu paljon Netflixistä ja HBO:sta sisältöä. Etenkin Netflixillä oli aiemmin tapana paiskata tekstitykset ruudulle tuhannen auringon voimalla HDR-sisältöä katsoessa, ja käytin aikanaan keltaisia tekstityksiä tästä syystä. Epäilen että tämä on ollut omiaan kuluttamaan kyseisen alueen ledejä muita alueita enemmän. Nämä jäljet toki eivät haittaa 95% ajasta yhtään mitenkään, mutta näkyy jo selkeästi kun katsoo esim. jalkapalloa tai lähikuvia ihmisistä, joilla on yksivärinen paita päällä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
589
Itse katsoin B8:lla tekstitykset päällä 2018-2023, mutta ei tullut mitään burn-iniä. Samoin kyllä nuo HDR-kirkkaat tekstitykset ärsyttivät. Tekstit tosiaan olivat valkoisia. Ehkäpä se pelaa WOLED-paneelin hyväksi.

Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin minun käsitykseni mukaan LED-TV ostetaan silloin jos sitä halutaan katsoa valoisassa huoneessa, eikä burn-inin takia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 436
Oled televisioissa mitään Oikeaa burnin riskiä ei kyllä sinäänsä ole ollut enää varmaan, olisko 5 vuoteen (lg:n 6 sarjan jälkeen värien kapasiteettia nostettiin roimasti).
Pitääköhän tämä oikeasti paikkansa? Sanotaan, että nukahdan ja telkkuun jää staattinen kuva 8-10 tunnin ajaksi. Ja tuosta ei silti jää mitään jälkeä paneeliin?
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 341
Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin minun käsitykseni mukaan LED-TV ostetaan silloin jos sitä halutaan katsoa valoisassa huoneessa, eikä burn-inin takia.
Noinhan se nykyisin menee, runsaassa pelikäytössä lienee ainoa teoreettinen riski kuvan palamiseen.

Valoisaan tilaan tämä Sony on erinomainen tarjous-TV.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 314
Pitääköhän tämä oikeasti paikkansa? Sanotaan, että nukahdan ja telkkuun jää staattinen kuva 8-10 tunnin ajaksi. Ja tuosta ei silti jää mitään jälkeä paneeliin?
Ei jää.
Oledissa ei kuva koskaan ns pala vaan se johtuu epätasaisesta kulutuksesta.
Jos nukahtaisit 6kk ajaksi niin silloinkaan siinä ei mitään näkyisi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 314
Ja oma sonyn 77 on erittäin valoissa huoneessa ja ainoat ongelmat on jos pelaa kesällä aivan valoissa jotain pikimustaa peliä, mutta ihan sama ongelma siinä on non oledilla, millin verran pienempänä vaan.
Gammaa vähän säätää ni hyvin taas näkee.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 197
Pitääköhän tämä oikeasti paikkansa? Sanotaan, että nukahdan ja telkkuun jää staattinen kuva 8-10 tunnin ajaksi. Ja tuosta ei silti jää mitään jälkeä paneeliin?
Varmaan ihan tapauskohtaista, saattaa siihen haamua jäädä.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
581
Vähän ehkä LGssä turhauttaa nykyään toi hemmetin mainosten tunkeminen tohon home screenille... Itse juuri alkanut katselemaan vaihtoehtoja jos lähtisi LG leiristä muualle pikkuhiljaa
Osta Nvidia Shield Pro, niin ei tartte miettiä telkkujen käyttiksiä :) saa myös hyvän upscalen kaupan päälle.
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Pitääköhän tämä oikeasti paikkansa? Sanotaan, että nukahdan ja telkkuun jää staattinen kuva 8-10 tunnin ajaksi. Ja tuosta ei silti jää mitään jälkeä paneeliin?
Ei jää yhtään mitään. Jo mun C9 mallissa on niinkin mullistava keksintö kun näytönsäästäjä, sen voi ottaa pois jos haluaa taikka säätää ajan jonka jälkeen se menee päälle. Mulla taisi olla 5 min staattista kuvaa jonka jälkeen ruutu mustaksi ja ruudulla pomppii värikästä ilotulitusta, ihan kun tietokoneissa. Staattisella kuvalla itsessään et edes teoriassa voi saada palamisjälkiä aikaan.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
805
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että oledeita kehuvat ovat niitä, jotka ovat vain sattuneet saamaan hyvän yksilön. Siitä omasta telkkarista ei voi kuitenkaan vetää mitään yleisluontoisia päätelmiä.
 

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Itse kehuin ainoastaan tekniikkaa joka on jokaisessa oledissa sisäänrakennettuna.
Eikä itselläni ollut edes virheetön vaan vuodessa kärähti piirilevy. Sähköposti asiasta ja korjaaja tuli kotiin korjaamaan sen alle viikossa. Ei voi valittaa siitäkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 763
Vähän ehkä LGssä turhauttaa nykyään toi hemmetin mainosten tunkeminen tohon home screenille... Itse juuri alkanut katselemaan vaihtoehtoja jos lähtisi LG leiristä muualle pikkuhiljaa
Asetuksista (Live Plus, Home Promotion ja Home screening autoplay kun TV käynnistetään) saa jo osan pois, PiHolella sitten esim. loput:


Itsellä ei ainakaan C9S ole mainokset häirineet. Eikä nyt 3 (?) vuoden jälkeen yhtään burn-inniäkään ruudulla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 314
Vaikuttaa kuitenkin siltä, että oledeita kehuvat ovat niitä, jotka ovat vain sattuneet saamaan hyvän yksilön. Siitä omasta telkkarista ei voi kuitenkaan vetää mitään yleisluontoisia päätelmiä.
Mulla on ollut 5 eri oledia, olen nähnyt liikkeissä satoja oledeja, ei niitä tarvitse mitään yksilöitä kehua, huonoin oled voittaa parhaan non oledin.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
805
Mulla on ollut 5 eri oledia, olen nähnyt liikkeissä satoja oledeja, ei niitä tarvitse mitään yksilöitä kehua, huonoin oled voittaa parhaan non oledin.
Tuo ei silti kerro mitään laitteiden kestosta tai kuvan epätasaisesta kulumisesta yleisesti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 314
Tuo ei silti kerro mitään laitteiden kestosta tai kuvan epätasaisesta kulumisesta yleisesti.
Epätasainen kuluminen = ruudun palamista jos nyt sitä termiä halutaan käyttää.
Sitä tapahtuu vasta vuosien käytön jälkeen, vaikka sitä ei millään lailla yrittäisi estää, kunhan televisio ei ole ihan ensimmäisiä oledeja mitä ilmestynyt.

Sillon kun lg:n 7 sarja ilmestyi kyseinen ongelma oli jo korjattu niin että eri väreillä on moninverroin kapasiteettia, ja lg tosiaan toimittaa ne paneelit muillekin valmistajille...
Mitään ruudunpalamisongelmaa ei enää ole, ellet ole niitä ihmisiä mitkä haluaa väkisin käyttää telkkareita 10 vuotta ennen kun ostaa uusia ja siinäkään tilanteessa ei vielä todistetusti mitään ongelmaa väkisin tulisi.

Kestävät laitteina ihan sen saman ajan kuin muutkin televisiot, samaa se rauta siellä muuten on.
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
805
Epätasainen kuluminen = ruudun palamista jos nyt sitä termiä halutaan käyttää.
Sitä tapahtuu vasta vuosien käytön jälkeen, vaikka sitä ei millään lailla yrittäisi estää, kunhan televisio ei ole ihan ensimmäisiä oledeja mitä ilmestynyt.

Sillon kun lg:n 7 sarja ilmestyi kyseinen ongelma oli jo korjattu niin että eri väreillä on moninverroin kapasiteettia, ja lg tosiaan toimittaa ne paneelit muillekin valmistajille...
Mitään ruudunpalamisongelmaa ei enää ole, ellet ole niitä ihmisiä mitkä haluaa väkisin käyttää telkkareita 10 vuotta ennen kun ostaa uusia ja siinäkään tilanteessa ei vielä todistetusti mitään ongelmaa väkisin tulisi.

Kestävät laitteina ihan sen saman ajan kuin muutkin televisiot, samaa se rauta siellä muuten on.
Mistä sitten tälläkin foorumilla raportoidut ongelmat johtuvat?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 314
Mistä sitten tälläkin foorumilla raportoidut ongelmat johtuvat?
Siitä että jokaisella tv foorumilla on ongelmia televisioiden kanssa, ei pelkästään oled telkkareiden kanssa.
Ne kenellä ei ole ongelmia, pitävät turpansa kiinni.

Olen itse tainnut yhden burn in ongelman tällä foorumilla nähdä, se taisi olla lg:n 6 sarjassa...
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
805
Siitä että jokaisella tv foorumilla on ongelmia televisioiden kanssa, ei pelkästään oled telkkareiden kanssa.
Ne kenellä ei ole ongelmia, pitävät turpansa kiinni.

Olen itse tainnut yhden burn in ongelman tällä foorumilla nähdä, se taisi olla lg:n 6 sarjassa...
Sitten on vielä niitä, joilla paneeli on ollut paska heti paketista otettaessa, vaikka se on yritetty ajaa sisään. Tuolla yhdellä kirjoittajalla oli alkanut pikseleitä kuolla. Minusta näyttää, että oledeissa on aikamoisia laatuongelmia.
 
Viimeksi muokattu:

Antipro

Tukijäsen
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
187
Sitten on vielä niitä, joilla paneeli on ollut paska heti paketista otettaessa, vaikka se on yritetty ajaa sisään. Tuolla yhdellä kirjoittajalla oli alkanut pikseleitä kuolla. Minusta näyttää, että oledeissa on aikamoisia laatuongelmia.
Kai sä ymmärrät kuinka paljon niitä oledeita myydään kappalemäärissä? Tätä sanoi mulle se mun oledin korjaajakin joka kävi fiksaamassa mun telkun. Niitä myydään aivan vitusti niin joo varmasti on joissain paneeli paskana jo pahveista otettaessa. Et kai vaan vertaa yksittäisiä kappaleita ja tee niistä yleistyksiä?
 
Liittynyt
16.03.2022
Viestejä
805
Kai sä ymmärrät kuinka paljon niitä oledeita myydään kappalemäärissä? Tätä sanoi mulle se mun oledin korjaajakin joka kävi fiksaamassa mun telkun. Niitä myydään aivan vitusti niin joo varmasti on joissain paneeli paskana jo pahveista otettaessa. Et kai vaan vertaa yksittäisiä kappaleita ja tee niistä yleistyksiä?
Jotain tilastoa näistä olisi tosiaan kiva nähdä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 314
Jotain tilastoa näistä olisi tosiaan kiva nähdä.
Mä en nyt tajua mistä sä tällaista ihan puutaheinää olet saanut päähäsi mutta ei Todellakaan pidä paikkaansa että oledit olisi ongelmallisimpia kuin muut.
Aivan päinvastoin, ihan kaikissa tv malleissa vikoja voi olla mutta oledeissa ne on Todella paljon harvinaisempia, siinä missä oledissa voi vähän tulla jotain banding viivoja (vain tummissa kohtauksissa näkyviä), ja porukat oikein niitä varta vasten kehitetyllä videoilla suurennuslasein niitä etsii, ja sitten ruikuttaa niistä isona ongelmana (mitä ne eivät 9 kertaa 10 ole, eikä niitä kukaan normaalikäytössä koskaan huomaisi), niin normi taustavalaistu tv voi olla ihan umpipaskan näköinen niin että se ei edes valmistajan mukaan ole mikään virhe vaan ominaisuus.
Se tunne kun katsot jo valmiiksi savensinistä "mustaa" jostain taustavalaistusta telkkarista ja sitten vielä joka puolelta ruudun kulmista vuotaa taustavaloa, siinä sitä ongelmaa on kerrassaan.
Sitten lasketaan mukaan se että noi taustavalot hajoavat aina jossain vaiheessa (oledissa ei ole taustavaloa), siitä tulee lisää ongelmia.

Niinä kaikkina vuosina kun olen tekniikkafoorumeita töllöjen osalta selannut niin koskaan en ole niin vähää (puhutaan oikeasti varmaan alle kymmenesosasta) ongelmia nähnyt reportoitavan kuin mitä oledien kanssa on.
99% oled käyttäjien "ongelmista" on se että kaivetaan väkisin ne himmeät palkit sieltä testivideoiden kanssa, sitten 2 viikkoa yritetään löytää niitä ilman testivideota, loput 1% on sitä että tv:ssä on oikeasti jotain vikaa.

Normaali tv foorumeille kun menet niin ongelmia on niin massiivinen määrä ettei voi tajuta, kenelläkään ei ole täysin ongelmatonta telkkaria, ja jos joku sen unikornin saisi, se näyttäisi silti täysin vanhanaikaiselta jo, koska musta näyttää surkealta.

Vuonna 2023 ei enää kenenkään pitäisi pitää oledia minään "uutena teknologiana mihin ei uskalla hypätä" vaan täysin standardina teknologiana jo, onhan se nyt jo monta vuotta vanhaa.
Faktaa myös näistä ongelmista löytyisi helpolla googlella (enkä puhu nyt siitä että katsot youtubesta videoita minkä kansikuvassa on joku sälli suu niin auki että sinne voisi tunkea kurpitsan) jos sellaisia paljon olisi.
Tärkeää on myös tajuta se että burn in ei ole ongelma ja banding on hyvin pieni ongelma, niistä vaan rakastetaan jauhaa.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
319
Pitääköhän tämä oikeasti paikkansa? Sanotaan, että nukahdan ja telkkuun jää staattinen kuva 8-10 tunnin ajaksi. Ja tuosta ei silti jää mitään jälkeä paneeliin?
Tuskinpa ja eihän toikaan ole mitenkään mahdollinen skenaario jos yhtään pelottaa, eli pistää vaan asetuksista "tv sammuu x tunnin päästä, jos ei mitään tehdä kaukosäätimellä"

Itsellä on Sony A85 55" ollut 2020 tammikuusta, päällä 5-12h päivässä ja tunteja on varmaan lähemmäs 10 000 nyt, ihan leffoja, telkkaria taustalla, pelejä koko päivä putkeen, eikä ole burn-iniä näkynyt, muutenkin toimii edelleen kuin uutena.

Eli jos nyt ei tyyliin katso 24/7 samaa testikuvaa tai pelkästään jotain missä on kirkas palkki samassa kohtaa tai muuta vastaavaa, eikä mitään muuta, niin ei tuota tartte pelätä.

Niitä lyhytaikaisia haamukuvia voi teoriassakin jäädä, mutta häviää nopeasti kyllä nekin (en ole itse huomannut niitäkään)
 
Liittynyt
16.11.2018
Viestejä
302
Tässä taitaa olla tupla virittimet eli voit kattoa yhtä ja tallentaa samaan aikaan toista kanavaa. Ei varmasti ole nykyään kovin monille tarpeellinen ominaisuus mutta meille on. :lol:
Harvoissa telkuissa on tätä, tai en ole ainakaan bongannut.
 
Liittynyt
07.01.2023
Viestejä
9
Jaaha OLED nörtit paikalla.

Alkuperäiseen tarjoukseen:

- Erinomainen televisio ja tosiaan halvin tarjous tästä ikinä
- Android/Googletv hakkaa kyllä kilpailijat, meillä on toisena töllönä 2015 vuoden sony, jossa edelleen päivittyy ja toimii kaikki appit

Jos 55 töllö riittää, vahva suositus.
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 694
Jep meilläkin 2x XE9005 eli 7+ vuotta tätä tarjousmallia vanhempia ja Android rokkaa ja päivitykset tulleet vieläkin eikä nää suostu hajoomaan ja säädettynä kuva prkl hyvä. Taitaa aika hiljasta olla muihin v. 2015-1016 töllöihin softapäivitysten suhteen ja on AndroidTV:stä aika vaikee siirtyä mihinkään muuhun. Seuraava korkeintaan Sonyn OLED tai sit samanlainen jos nää joskus hajoo.

Ja onhan näissä sit paskan kuvalähteen käsittelylle ihan huiput prosessoinnit / ei ole Sampassa qledissä eikä LG:n parivuotiaassa oledissa vastaavaa. Ei toki missään netflix hdr tai ps5-käytössä pärjää noille.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
191
Pitääköhän tämä oikeasti paikkansa? Sanotaan, että nukahdan ja telkkuun jää staattinen kuva 8-10 tunnin ajaksi. Ja tuosta ei silti jää mitään jälkeä paneeliin?
Ainakin Samsungista saa laitettua itsestään sammuttimen päälle (toimii siis jatkuvasti, niin että jos televisiota ei käytä niin ajastin alkaa laskemaan minuutin kohdalta ja jos ei paina "ok" niin sammuut töllö), eli laitat ajastimeen vaikka 3h niin ei haitta vaikka nukahdat kesken leffan:giggle:

Menee ehkä jaaritteluksi, mutta ite laittaisin 100e lisää ja ostaisin sampan 10 tuumaa isomman (65) Qledin vekkokauppa.comista. Itellä löytyy 2019 vuoden vastaava malli päivittäisestä käytöstä ja kuva on kirkkaampi ku LG:n Oledissa. Samsungissa on myös toiminto joka sammuttaa taustaledit jos kuva on musta.
Verkkokauppa.com
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 694
@Joosuasd mainitsemaan voi tarjouksen Sonya verrata


Esim. toi Black uniformity Sony vasemmalla vs. em. Samppa oikealla (eli jos pimeessä kattoo jotain pimeetä, niin ei kannattane paljoa uhrata Sampan tutkimiseen aikaa):




Ja tos voi vertailla vaikka LG B2 Olediin Sony X90K/X90CK vs LG B2 OLED Side-by-Side TV Comparison

Tosiaan paskempilaatusen matskun katsonnassa Sony aina kurko. Eli ns. upscaling jne.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
191
@Joosuasd mainitsemaan voi tarjouksen Sonya verrata


Esim. toi Black uniformity Sony vasemmalla vs. em. Samppa oikealla (eli jos pimeessä kattoo jotain pimeetä, niin ei kannattane paljoa uhrata Sampan tutkimiseen aikaa):




Ja tos voi vertailla vaikka LG B2 Olediin Sony X90K/X90CK vs LG B2 OLED Side-by-Side TV Comparison

Tosiaan paskempilaatusen matskun katsonnassa Sony aina kurko. Eli ns. upscaling jne.
Kyllähän sitä jos haluaa tuijottaa valkoista ristiä pimiässä, niin on nuissa selkeä ero. On myös selkeä ero tuossa väriavaruudessa siinä missä Sony ottaa 10 pistettä ottaa Samppa 20 pistettä. Liikkuva kuva on lisäksi smootimpi tuossa sampassa, eli jos pelaamista harrastaa niin kannattaa miettiä, että onko se sellainen ominaisuus jota tarvitsee. Kannattaa katsoa tuo linkkaamasi vertailu kunnola lävitse jos nuiden kans palloittelee. Sampan paneeli on IPS kun taas Sony menee VA paneelilla.
Pientä hintaeroa Sonystä joutuu maksamaan +398e.
Sony vasemmalla ja Samppa oikealla.
Näyttökuva 2023-10-11 153142.png
 
Liittynyt
30.03.2018
Viestejä
12
Tuota tää on ihan offtopic mutta itellä on 40 tuumanen sony vuodelta 2011. Olikohan malli joku kdl-40nx723. Hinta oli 1200 € vuonna 2011. Olen katsellut uusia telkkuja myymälöissä ja lukenut arvosteluja. Ja edelleen tulen tyytyväisenä kotiin tyhjin käsin ja rakastan tuon supervanhan Sonyn kuvaa. Kaikki toimii ja kuva ei nyi yhtään kun katselee lätkää tai futista. Ainut miinus on toi koko. Isompi sais olla. Mielipide että olenko täysin sokea ja idiootti kun en näe uusissa televisioissa mitään syytä miksi vaihtaisin niihin :D
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
518
Tuota tää on ihan offtopic mutta itellä on 40 tuumanen sony vuodelta 2011. Olikohan malli joku kdl-40nx723. Hinta oli 1200 € vuonna 2011. Olen katsellut uusia telkkuja myymälöissä ja lukenut arvosteluja. Ja edelleen tulen tyytyväisenä kotiin tyhjin käsin ja rakastan tuon supervanhan Sonyn kuvaa. Kaikki toimii ja kuva ei nyi yhtään kun katselee lätkää tai futista. Ainut miinus on toi koko. Isompi sais olla. Mielipide että olenko täysin sokea ja idiootti kun en näe uusissa televisioissa mitään syytä miksi vaihtaisin niihin :D
aivan sama, mutta itsellä KDL-40EX503. Makso 899€ n. 13 vuotta sitten. Nyt tietenkin isossa olohuoneessa näyttää seinällä kärpäsen paskalta, mutta toimittaa riittävästi. Ei näytä ikyyntymisen merkkejä ja kaikki toimii.. nyt sais lähes puoleen hintaan puolet isompia töllöjä ja tulee kaikki tarjoukset tsekattua, mutta jotenkin vain sitä ajattelee , että ensin vanha katotaan loppuun.. eli I feel you bro!
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
848
Tuota tää on ihan offtopic mutta itellä on 40 tuumanen sony vuodelta 2011. Olikohan malli joku kdl-40nx723. Hinta oli 1200 € vuonna 2011. Olen katsellut uusia telkkuja myymälöissä ja lukenut arvosteluja. Ja edelleen tulen tyytyväisenä kotiin tyhjin käsin ja rakastan tuon supervanhan Sonyn kuvaa. Kaikki toimii ja kuva ei nyi yhtään kun katselee lätkää tai futista. Ainut miinus on toi koko. Isompi sais olla. Mielipide että olenko täysin sokea ja idiootti kun en näe uusissa televisioissa mitään syytä miksi vaihtaisin niihin :D
Jos et katso 4k kuvaa yli 50% ajasta, niin tuo vanha televisio on parempi kuin nykyään myytävät.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 277
Viestejä
4 280 965
Jäsenet
71 637
Uusin jäsen
merwi

Hinta.fi

Ylös Bottom