• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Sonos Arc + Sub Gen 3 1293,90€

Liittynyt
10.02.2022
Viestejä
44
Tuote: Sonos Arc + Sub Gen 3
Tarjoushinta: 1249€ + 44,90€ (postitus)
Normaalihinta: Arc 799€(999) + Sub 699€(899) yht. 1498€(1898)
Kauppa: fi.homecinesolutions.fr
Voimassa:
Linkki: https://fi.homecinesolutions.fr/p/20518-sonos-musta-arc-sub-3-sukupolvi-pakkaus


Kommentti tarjouksesta: Saa myös valkoisena. Nyt sonos tuotteet yleisesti tarjouksessa, kun uusi sukupolvikin on julkaistu. Suluissa tavalliset ei tarjous hinnat.
 
Itselläni ei ole enää ollut uuden ohjelman kanssa ongelmia. Pari uusinta päivitystä korjannut kaikki aikaisemmat ongelmat. Musiikin soitto on toiminut hyvin Spotify ja NASilta. Tosin minulla ei ole kokemusta Arc tai sub laitteista vaan vähän vanhemmista, Play:1, Play:3, Sonos One ja Sonos Five.
 
FYI ja jos ei ollut tiedossa, tarjouksessa mainitut tuotteet on sitten "vanhempaa mallia" eli Sonokselta on juuri julkaistu Arc Ultra ja Sub Gen 4.
Toki tuo uusi paketti on OVH. 1898€ / tarjous 1708€, joten merkittävästi kalliimpi kuin tässä mainitussa tarjouksessa edellisen sukupolven laitteet (Sonoksella 799€ + 699€).

Ja kommentoidaan nyt tuosta äpistä sen verran, että omalta osalta on kaikki 99,9% toiminut. Kun uusi äppi tuli, reilun viikon puuttui herätys, jota käytän päivittäin, sen jälkeen tuli uusi versio ja ollut OK. Muutama bugi siellä täällä ollut, mutta omalta osalta ei sen kummempaa (10 kaiutinta). Ja mitä olen tätä seurannut niin tilanne on jo tasaantunut erittäin paljon eli pääosin ongelmat ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: Len
Itse tulen myös kommentoimaan, että appi toiminut itsellä kokoajan myös silloin kun tämä "kaoottinen" uusi versio julkaistiin kesällä.
Ei ongelmia kertaakaan ja Arc Ultra laitettu tilaukseen viikko sitten.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 695
Viestejä
4 458 516
Jäsenet
73 816
Uusin jäsen
Jebux

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom