• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Sokos.fi -20% + -10€ alennuskoodi (S-etukortti)

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 389
Oliko tilauksen loppusumma 80€ tai yli? Kokeilin itse ennen tarjouksen postaamista ja äsken tarkistin, niin toimi itsellä.
Timberlandeja yritin ostaa, 120€ovh mutta ei ainakaan ostoskorissa näytä molempia tarjouksia vaikka olen kirjautunut sisään. Toki voi olla että vain tuo tuote ja/tai mun käyttäjä lagaa, pitänee kokeilla myöhemmin uudestaan
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 181
Kiitos, tuli kengät tilattua. Jäi hieman alle 80 euron tilausrajan, joten tuubi hammastahnaa tilaukseen mukaan (80snt) jolla sai sitten 10 euron lisäalen toimimaan :)
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 230
Harmi kun Jack & Joneseista vain pillifarkkuja tarjolla ja eikä muuta merkkiä uskalla kokeilematta ostaa, joten tarjous jää valitettavasti käyttämättä. Kiitos silti. :sshake:
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
536
Valikoiman selaaminen ei ole erityisen helppoa, tai rajausten tekeminen. Eilen verkkokaupassa oli suuri osa tuotteista myös loppuunmyyty, esimerkiksi miesten housut osastolla, tai talvitakeissa. Menee vähän maku kun on sivukaupalla loppuunmyytyä tuotetta tarjolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 867
Viestejä
4 211 822
Jäsenet
70 970
Uusin jäsen
3lias5itkia

Hinta.fi

Ylös Bottom