Soittimen vaihto autosta DIY

Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
488
Minulla on halppis auto, jossa "leijuu" blaupunkt mp26 soitin ilman "kehikkoa".

Tarkoitukseni on korvata tuo toisella soittimilla, jossa olis bluetooth ominaisuus.

Blaupunkt San Remo MP26 -> Pioneer MVH-S320BT 1-DIN autosoitin.

En tiedä onko Pioneer MVH-S320BT ehjä, ollut minulla hyllyssä noin pari vuotta. Enkä tiedä, onko alkuperäinen blaupunkt mp26 asennettu oikea oppisesti.

Katselin, että puuttuisi "bluetooth mikki", "asennusruuvit" ja johtosarja toiseen soittimeen.

Yritän selvittää käykö tuohon tavallinen 3.5mm mikki vai mitä erikoista "bluetooth mikissä on", sekä mistä saisi kyseisen mikin edullisesti.

Enpä ole vielä kerennyt ymmärtää, miten ton edellisen "saisi irti" ja onko johdoissa värejä. Varmaan fiksuinta ensin selvittää, millainen johtosarja tuohon Pioneer MVH-S320BT 1-DIN autosoittimeen menee.
Myöskin selvitän, mikä on edullisin tekijä Uudellamaalla pk-seudulla Vantaalla varmuuden vuoksi jos ihan pieleen menee. (saa laittaa yv:tä autossa on myös muitakin ongelmia esim. keskuslukitus. Auton kuskin lukko ei tee mitää)

Manuaalit:

1673031599415.png


1673031479858.png


Toisaalta olen myös miettinyt koko soittimen poistamistakin, koska kannettavassa matkakaiuttimessa taitaa olla paremmat äänet kuin -98 vuoden autossa.

Tajusinkin, että tuohon nykyiseen saa suoraan aux-kaapelin tilattua ja parempi käyttää fm-lähetintä vain, kuin nähdä vaivaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 912
Ja sen johdutuksen, joka tulee Pioneerin mukana, on valmistajakohtainen radio päässä. Mutta toisessa päässä normaalit ISO-liittimet eli näyttää myös olevan vanhassa
radiossa normi ISO-liittimet.
Saatat joutua sitten pioneerin soittimessa kääntämään punaisen johdon keltaiseen ja keltaisen punaiseen eli liittyy tuohon herätevirtaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 146
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom