Softa YT-videon tallennukseen?

Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
436
Minulla on "tallessa" YouTubessa vanhaa videomateriaalia, joihin en pääse enää käyttäjänä käsiksi.

Haluaisin ottaa videoita talteen tuolta omalle koneelle varmuuden vuoksi, mutta suoraa DL-ominaisuuttahan ei YouTubessa nykyään enää ole. Nettihaulla löytyy softia millä tallennuksen pitäisi silti onnistua, mutta monet linkit vaikuttavat vähintään epäilyttäviltä.

Löytyykö kokemusta turvallisesta softasta jolla saisin materiaalin talteen ilman malwarea?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Tälle softalle suositukset itseltä! :tup: https://www.4kdownload.com/products/product-videodownloader Ilmainen käyttää, käyttöliittymä mukavan selkeä ja sopivasti asetuksia jos niillä haluaa hifistellä.
Mainoksia sisältävä, rajoituksia latauksissa (30 per päivä sun muita), ellei maksa, niin en kyllä itse tuota käyttäisi...

Löytyykö kokemusta turvallisesta softasta jolla saisin materiaalin talteen ilman malwarea?
Jos komentorivi ei ole ongelma, niin Youtube-dl on loistava valinta, ja toimii nimestä huolimatta todella monessa muussakin sivustossa oleviin videoihin.
On sille kehitetty jotain graafisia liittymiäkin, mutta itse en ole nähnyt tarvetta, homma toimii sen verta näppärästi suoraan komentoriviltä, nämä on makuasioita tottakai...
Ja toimii myöskin Androidilla Termux kautta, ja moni muukin näppärä ohjelma, jos haluaa luuriin/tablettiin lisää ominaisuuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Mainoksia sisältävä, rajoituksia latauksissa (30 per päivä sun muita), ellei maksa, niin en kyllä itse tuota käyttäisi...
Softan alaosassa silloin tällöin pieni banneri, jonka saa heti kliksautettua kiinni jos näin tahtoo. Ei siellä alhaalla muutenkaan esitetä mitään kriittistä, joten en itse ainakaan koe tätä millään muotoa häiritseväksi.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
436
Tiedättekö minkä verran näissä on spyware-toimintoja tai muita nykypäivän muotijuttuja?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Tiedättekö minkä verran näissä on spyware-toimintoja tai muita nykypäivän muotijuttuja?
Tapauskohtaisia, mutta kun kyse on asiasta, joka palveluntarjoajan (Youtube) puolesta on estetty, vaatii kolmannen osapuolen ohjelmistoa ja on erittäin suosittua, niin tottakai siellä on sitten ties mitä koodaria välissä. Omia aivoja kannattaa käyttää, suosia etenkin Open Source ohjelmia ja Googlettaa muiden kokemuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
327
Minulla on "tallessa" YouTubessa vanhaa videomateriaalia, joihin en pääse enää käyttäjänä käsiksi.

Haluaisin ottaa videoita talteen tuolta omalle koneelle varmuuden vuoksi, mutta suoraa DL-ominaisuuttahan ei YouTubessa nykyään enää ole. Nettihaulla löytyy softia millä tallennuksen pitäisi silti onnistua, mutta monet linkit vaikuttavat vähintään epäilyttäviltä.

Löytyykö kokemusta turvallisesta softasta jolla saisin materiaalin talteen ilman malwarea?
-> https://www.youtubepp.com/watch?v=a-xdbF9De6g
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Pika Googletuksella löytyy historiaa, että aikoinaan käytetty coinminer malwarea sivuilla sun muuta, että en ny kauheena suosittelisi. Muutenkin taitaa jokainen näistä sivustoista, jotka mahdollistaa videoiden lataamisen, sisältää mainoksia ja ties mitä muuta roskaa...
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
2 081
Minulla on "tallessa" YouTubessa vanhaa videomateriaalia, joihin en pääse enää käyttäjänä käsiksi.

Haluaisin ottaa videoita talteen tuolta omalle koneelle varmuuden vuoksi, mutta suoraa DL-ominaisuuttahan ei YouTubessa nykyään enää ole. Nettihaulla löytyy softia millä tallennuksen pitäisi silti onnistua, mutta monet linkit vaikuttavat vähintään epäilyttäviltä.

Löytyykö kokemusta turvallisesta softasta jolla saisin materiaalin talteen ilman malwarea?
5k player osaa downloadin. En ainakaan ole huomannut ylimääräisiä toimintoja jos niitä on...
 

Mawe

Thread Killer
NOSTO
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
748

Olen käyttänyt tuota vuosia ilman ongelmia. Käyttömukavuus ja selkeys ei tosin ole mikään paras. Saattaa mennä jonkin aikaa kun hoksaa miten video yleensä tallennetaan.
Ei ainakaan kun itse kokeilin mennyt montaa minuuttia ttuossa pari viestiä aiemmin olevan Sampsan videon lataukseen, enkä ollut ikinä käyttänyt. :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 638
Viestejä
4 186 804
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom