Smite

d0d11

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
170
Smitelle ei ketjua, miksi?

Keskustelua luonnollisesti Smitestä, jumalista, pelimuodoista tai mitä vaan mieleen juolahtaa ja liittyy kyseiseen peliin.

Millä jumalalla tykkäätte pelata? Entä Mage, Hunter, Guardian, Assasin vai Warrior? Mitä pelimuotoa preferoitte? Minkä levusia ootte, pelaatteko rankedia?

Itse tykkään eniten Hunttereista, etenkin Artemis jolla olen eniten pelannut ja se tasolla 7. Kyseisellä saanut myös penta killinkin. En muista että olisi tullut yhtäkään huntteria vastaan jolla en olisi tykännyt tai osannut pelata, toki joissakin menee hetken aikaa kauemmin oppia, mutta boteilla kun pelaa muutaman pelin ni khyllä lähtee.

Toisiks eniten tykkään Mageista. Kun alottelin Smiteä en oikeestaan tykännyt yhtään ja tuntu että ei niistä tuu mitään. Raijin taisi olla eka mage jonka kanssa meni pirun hyvin. Nyt viime päivinä vuokrasin Ao Kuang ja ajattelin että ostan sen sitten kokonaan. Zeus myös hyvä, mutta käynyt tylsäksi jo.

No siinä tuli aika paljon asiaa. Guardianeillakin ihan kiva välillä pelata. Ymirille oon etsinyt todella hyvän buildin, eli sellasen että se on samaan aikaan hieman tankki ja OP tappaja. Geb on myös kiva guardiani.

Assasineista ja warrioreista en kaikkia muista millä olen pelannut mutta nekin on hauskoja aina silloin tällöin pelata.

Pelimuotoja pelaan Joustia, Arenaa ja Assaulttia. Joustia ja Areenaa tulee eniten pelattua. Yhdessä vaiheessa tuli eniten Assaulttia. Tykkään kaikista noista kolmesta paljon. Conquest jotenkin tylsä IMO.

Sain itseni vihdoin 30 leveliseksi joku 1-2 viikkoa sitten, en tarkalleen muista. Rankedeita en ole vielä kokeillut mutta voisin kyllä joskus tässä kokeilla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 642
Viestejä
4 222 320
Jäsenet
71 074
Uusin jäsen
Hartsa24

Hinta.fi

Ylös Bottom