Sligeriltä mini-ITX-kotelo täysikokoisille ilmajäähdytteisille prosessoricoolereille

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Mini-ITX-harrastajien keskuudessa tunnettu marginaalivalmistaja Sliger on esitellyt uuden S620-kotelon, joka tarjoaa hyvän ilmajäähdytteisten prosessoricoolerien tuen mini-iTX-kokoluokassa. Kotelon tilavuus on 16,3 litraa ja se tukee jopa 163 mm korkeita prosessoricoolereita, kuten Noctua NH-D15. Kotelo on tilattavissa valmistajan omasta verkkokaupasta 249 dollarin lähtöhintaan.

Lähde: S620 | Sliger
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Vaikuttaa ihan pätevältä lootalta mutta jos ei tohon hintaan löydy edes USB Type-C:tä etupaneelista..
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Yksinkertainen suunnittelu ja siisti tyyli ovat varmoja valtteja. Nimenomaan ITX-koteloissa järkeä mahdollistaa mahdollisimman tehokas jäähdytys, ellei jokainen milli ratkaise.
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 058
No joo, aikaisemmissa malleissa on ollut se usb-c ainakin optiona. Tässä toki hyvää ettei sitten tarvita PCIe riseria ja noissa reikiin saa aika joustavasti tuulettimia, kovoja ym kiinni mieleiseen järjestykseen. Ja millin teräksestä tehtynä on jämäkkä laitos.

Density.sk myy 259e sis alvit ja tuosta on kolme senttiä kapeampi S610 malli mihin sitten menee vastaavasti matalampi cooleri.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Vaikuttaa ihan pätevältä lootalta mutta jos ei tohon hintaan löydy edes USB Type-C:tä etupaneelista..
Olen kuullut samaa valitusta monesta eri kotelosta. Mitä sillä Type-C:llä oikein tekee? Itse en ole keksinyt sille käyttöä, kun kaikki kaapelit ovat A->C.
 
Liittynyt
28.09.2020
Viestejä
253
Olen kuullut samaa valitusta monesta eri kotelosta. Mitä sillä Type-C:llä oikein tekee? Itse en ole keksinyt sille käyttöä, kun kaikki kaapelit ovat A->C.
Valitusta ja valitusta. Pitäiskö näissä uusissä kalliissa koteloissa olla lähtökohtasesti pelkästään vanhan standardin mukaset portit? Lähinnä itse toivoisin, että siirryttäisiin yhteen standardiin usb:n osalta. Itse käytän type c-porttia lähinnä laitteiden kuten läppärin lataukseen ja suurin konkreettinen hyöty siitä on se ettei tarvitse pähkäillä kaapeleiden kanssa. Onhan noi datansiirtonopeudet myös vähän paremmat hyvällä kaapelilla.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 291
Vaikuttaa NR200:sta paremmin optimoidulta ja monipuolisemmalta. Harmi vain että hinta karkaa noin suureksi.
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 058
Redditin syövereissä Sliger oli maininnut tuosta USB-C puutteesta, sanoi vaan että saatavuuspulaa näissä ja pcie riser kaapeleissa. USB-C paneelin pitäisi tulla myöhemmin saataville.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 424
Viestejä
4 161 110
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom