En jaksaisi yhdellä hahmolla pelata vielä noin 17 kertaa peliä läpi, vaan mielenkiinto olisi korkeampi jos voisin vaihdella hahmoja per Ascension level vapaasti.
Nooo, oon mä nyt kuitenkin niin pitkälle jaksanut, että Silent hahmolla on nyt päästy Ascension level 13 asti.
Ascensionien myötä pelistä saanut lisäsyvyyttä sen verran, että kaikenlaisia huonoksi kokemiaan kortteja tai heikompia combinaatioitakin on huomannut ihan toimiviksi. Lisäksi alussa "replace your starting relic" on tullut käytettyä melko reilusti, ja potioneita käyttää huomattavasti enempi, ja toisaalta myös arvelluttavia eventtejä on pitänyt arvokkaampina. Esimerkiksi "lose half your max HP, get 5 Apparation" tulee tartuttua nykyään käytännössä aina, jos pakka ei pysty tuottamaan huomattavaa määrää blockia.
Saa nähdä, riittääkö Silentilla hönkä ja toisaalta itsellä hermo tuohon level 20 asti. Ainakin nyt jo menee vähän arpomiseksi, LVL 11 taisi mennä ekalla yrityksellä mutta LVL 12 sain yrittää varmaan parikymmentä kertaa vaikka vaikeustason muutos näiden kahden välillä on melko mitätön.
Yhtä relicciä en tosin ymmärrä.
Runic Dome - Gain 1 Energy at the start of each turn. You can no longer see enemy Intents. Tuntuu ihan jäätävän raskaalta tuo heikennys. Ymmärtäisin jos tuo estäisi näkemästä damagen määrää, mutta se ettei näe tippaakaan mitä viholliset on tekemässä, tuntuu ihan itsemurhalta. Jos tämä tulee aloitusrelicin tilalle, se on käytännössä heti abandon run ja alusta. En käytännössä ikinä poimi tätä, tai jos olen poiminut, en koskaan voita. En tiedä miten tätä pitäisi pelata.