Myydään Haswell/Skylake/Kabylake/Coffeelake korkkauspalvelu-ketju

Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
50
Voisko joku kuopiosta hoitaa mulle delidauksen ja relidauksen kaikkine nestemettalleineen ja liimoineen, prossu on i5 3570k, eli toisin vaan prossun ja tietysti maksan enemmän jos annat nestemetallit ja teet työn.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
338
@siffonen ja @TeroP onko teillä korkkaustyökalut saatavilla lainaksi Joensuussa? Paljon vuokra? Voisin lainata sitä toiselta teistä ;). Tilaan tänään conductonauttia Jimmssiltä, joten en tarttee heti sitä.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
@Hessu onko sun työkalu jollain vai vapaana? Vuokraatko, jos nää Joensuun heput ei vastaa?
Kyllä se minultakin postin kautta kulkee, mutta menee näillä näkymin ehken perjantaihin asti lähettely. Siffonen ei ainakaan ole käyny paikalla sitten huuhtikuun joten nakkaseppa terolle ihan YVtä niin saat varmaan nopeiten tuota kautta. :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
17
Delidtoolia 6600k korkkaukseen kenelläkään etelä-karjalan alueella? Mielellään Lappeenranta tai jostain lähistöltä.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Delidtoolia 6600k korkkaukseen kenelläkään etelä-karjalan alueella? Mielellään Lappeenranta tai jostain lähistöltä.
Laita suoraan tuolta aloituspostin listasta lähimpänä olevalle YV:tä niin nopeiten huomaavat. Monella saattaa jäädä ketju seuraamatta.
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
594
Ekaa kertaa korkkasin prossun ja ainakin vielä viikko sen jälkeen kukkuu ihan iloisesti (7700k). Tampereelta löytyy siis jatkossa Dr.Delidin työkalu, jos joku haluaa lainailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 447
Ekaa kertaa korkkasin prossun ja ainakin vielä viikko sen jälkeen kukkuu ihan iloisesti (7700k). Tampereelta löytyy siis jatkossa Dr.Delidin työkalu, jos joku haluaa lainailla.
Olis mullakin ollut lainaksi Treellä 8)
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
594
Olis mullakin ollut lainaksi Treellä 8)
Huomasin sen kyllä tästä ketjusta, mutta päätin hommata itselleni. Tulee niin usein tälläisiä "päähänpistoja" alkaa virittelemään omia tai kavereiden koneita nopealla aikataululla. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 447
Huomasin sen kyllä tästä ketjusta, mutta päätin hommata itselleni. Tulee niin usein tälläisiä "päähänpistoja" alkaa virittelemään omia tai kavereiden koneita nopealla aikataululla. :D
Sitä se harrastus teettää 8) saas nähdä pitääkö itselle hankkia tuo X299-delid seuraavaksi.
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
209
Der8auer delid die mate 2 löytyy Kannuksesta / Keski-pohjanmaalta vuokrattavaksi niin on täälläkinpäin saatavilla ilman postitteluja tarvittaessa. 5e noudolla, kymppi postilla. Voi toki myös paikanpäällä napsauttaa pikasesti ruuvilla irti kahvipakettia vastaan (Juhlamokka/kultakatriina).
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
146
Kiitoksia parin prossun korkkauksesta @Hessu Tipahti 4690k:ssa lämmöt vajaa parikymmentä astetta rasituksessa vaikka samalla vaihtui corsairin h100i vanhaan silver arrowin jäähyyn.
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
85
Mistä saan ostettua jotain silikonia tai vastaavaa millä saa tuon IHS:n liimattua vaikka kulmista takaisin kiinni? Ajattelin tuon 7700K:n korkata, mutta ei jotenkin huvita idea, että IHS on irtonainen.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Mistä saan ostettua jotain silikonia tai vastaavaa millä saa tuon IHS:n liimattua vaikka kulmista takaisin kiinni? Ajattelin tuon 7700K:n korkata, mutta ei jotenkin huvita idea, että IHS on irtonainen.
Ihan perus silikoonia kannattaa laittaa todella ohut kerros. Motonetistä tms tavarataloista jo saa ihan edullisesti. Ei se ihs lähde sieltä kävelemään, jos prossu on vaan tiukasti kiinni kannassaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
254
Der8auerin Delid Die tool v2 löytyy Uudestakaupungista jos jollain täällä päin tarvetta naksautella.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Mistä saan ostettua jotain silikonia tai vastaavaa millä saa tuon IHS:n liimattua vaikka kulmista takaisin kiinni? Ajattelin tuon 7700K:n korkata, mutta ei jotenkin huvita idea, että IHS on irtonainen.
Itse oon käyttäny PERMATEX Supra Black mustaa moottorin kansisilikonia ja se on koostumukseltaan hyvin samanlaista, mitä tuo Intel on käyttänyt. Tuota saa ihan ABC tai perus varustellusta kahviosta tai asemalta josta löytyy auto tarvikkeita. Mutta on sitä ihan pikaliimallakin liimattu ja ei ole ongelmia ollut.
 
Liittynyt
10.06.2017
Viestejä
85
Itse oon käyttäny PERMATEX Supra Black mustaa moottorin kansisilikonia ja se on koostumukseltaan hyvin samanlaista, mitä tuo Intel on käyttänyt. Tuota saa ihan ABC tai perus varustellusta kahviosta tai asemalta josta löytyy auto tarvikkeita. Mutta on sitä ihan pikaliimallakin liimattu ja ei ole ongelmia ollut.
Tämä selvä, kiitoksia!
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
86
Löytyykö pks seudulta henkilöä joka maksua vastaan korkkaisi skylaken (6700k)? Pks seudulla voin ajella ja toimittaa cpun korkattavaksi. Kiitos vastauksesta.
 

Soo

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
96
Löytyy der8auer Delid-Die-Mate 2, jos tarvetta naksautella Helsingissä (00180).
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
83
löytyskö keltään Delid kittiä lainata P-Karjalan alueelta, autoa ei löydy, joten täällä kämpillä pitäs hoitaa se rosessi
 
Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
83
P-Karjalan alueelta löytyy tästä päivästä lähtien korkkaustyökalu/palvelu
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
248
Kyselenpä täältä, että mahtaisko keneltäkään löytyä Lappeenrannan suunnalta lainata korkkaustyökalua Skylake-/Kaby Lake -prossulle? Näyttäis siltä, että Kiinasta tilattu työkalu ei ehdi tulla nyt viikonlopuksi. Voidaan maksaa pieni korvaus työkalun lainaajalle.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
385
Lieksasta löytyy kans delid-die-mate 2, jos nyt joku täälläpäin sattuu tarvitsemaan :p
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
544
Pssst. Kiinasta saa nykyään deliddaus työkaluja (luokkaa de-bauer) alta 4 euroa (sis postit).... Ei mulla muuta.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 078
Myytävä tuote: korkkaustyökalu (delid-tool) "vuokraus"
Hinta: kahvipaketti mohlajukkaa/brazilia
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Kaupanpäälle summonoidun f2f


Sijainti: HÄMEENLINNA / keskusta / Käikäälä / Kanta-Häme / Helsinki / Pukinmäki
Toimitustapa:
Maksutapa:
kahvijauheli

HASWELL
SKYLAKE
KABYLAKE
COFFEELAKE



Kuva:




@Asmola, Raahe-Oulu
@Hessu, Kuopio, myös postitus
@Bobben, Espoo
@Pepperinos, Lappeenranta, myös postitus
@Breezer_, Kauniainen
@Contay, Tampere
@fossiili, Nastola
@Härkönen, Helsinki
@Duckwire, Jyväskylä
@Jyrmo, Kemi-Tornio
@Jiibeli, Lahti
@Makro16, Eurajoki
@IntelShill, Helsinki - Kontula,
@Harmon Rabb Jr., Orimattila (tulostettu työkalu)
@siffonen, Joensuu (tulostettu työkalu)
@Keketin, Tuusula, myös postitus
@P0rtier, Kajaani
@Myssi, Vantaa - Kulomäki-Korso
@Jrhh, Akaa
@TeroP, Joensuu
@M4kke, Pori
Meikäläinen korkkailee jatkossa Lahessa. :)
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Pssst. Kiinasta saa nykyään deliddaus työkaluja (luokkaa de-bauer) alta 4 euroa (sis postit).... Ei mulla muuta.
Mitä noita tuli itse tilattua ja kokeiltua niin eipä kovin häävejä laitoksia ollut. Yksi petti suorilta tuosta kiristysruuvin kierteestä ja korkkaus jäi tekemättä. Vaikka metallisina noita mainostetaan niin jotain erittäin pehmyttä alumiinia ne tosiasiassa ovat. 7€ alista tuo siis. Varmasti nuo kalliimmat alkaen 30€ on ihan samanlaisia.
Tähän liittyen: viikonloppuna 47. Prosessori tuli korkattua Rockitilla omassa käytössä. En tiedä montako prossua @akselic kerkesi korkkailemaan.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Mitä noita tuli itse tilattua ja kokeiltua niin eipä kovin häävejä laitoksia ollut. Yksi petti suorilta tuosta kiristysruuvin kierteestä ja korkkaus jäi tekemättä. Vaikka metallisina noita mainostetaan niin jotain erittäin pehmyttä alumiinia ne tosiasiassa ovat. 7€ alista tuo siis. Varmasti nuo kalliimmat alkaen 30€ on ihan samanlaisia.
Tähän liittyen: viikonloppuna 47. Prosessori tuli korkattua Rockitilla omassa käytössä. En tiedä montako prossua @akselic kerkesi korkkailemaan.
Kolme joten voit pyöristää tuon tasan 50. korkkauskertaan samalla työkalulla
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
51
Löytyykö vielä Lappeenranta / Taipalsaari akselilta korkkauskalua vuokralle? 7600k pitäs saada korkattua.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
544
Mitä noita tuli itse tilattua ja kokeiltua niin eipä kovin häävejä laitoksia ollut. Yksi petti suorilta tuosta kiristysruuvin kierteestä ja korkkaus jäi tekemättä. Vaikka metallisina noita mainostetaan niin jotain erittäin pehmyttä alumiinia ne tosiasiassa ovat. 7€ alista tuo siis. Varmasti nuo kalliimmat alkaen 30€ on ihan samanlaisia.
Tähän liittyen: viikonloppuna 47. Prosessori tuli korkattua Rockitilla omassa käytössä. En tiedä montako prossua @akselic kerkesi korkkailemaan.
Jos kierteet pettää. Vahvemmasta metallista vaan kierteenkohdalle levy johon kierteytys työkalulla uudet kierteet. Problem solved ja hintaa tuli yhen metallilevyn laitto. Toki jos on kädetön pienissä metalli töissä noin yleensä niin sit ikävämpi juttu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 447
Jos kierteet pettää. Vahvemmasta metallista vaan kierteenkohdalle levy johon kierteytys työkalulla uudet kierteet. Problem solved ja hintaa tuli yhen metallilevyn laitto. Toki jos on kädetön pienissä metalli töissä noin yleensä niin sit ikävämpi juttu.
Sepä ei auta kun se kierre on siinä liikkuvassa osassa esim Delid Die Matessa. Helicoilikaan ei mahdu siihen.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Sepä ei auta kun se kierre on siinä liikkuvassa osassa esim Delid Die Matessa. Helicoilikaan ei mahdu siihen.
Tai sitten vaan uudet kierteet ja isompi pultti? Toki työkalun omistaja varmaan itse tietää josko siihen saa/kannattaa omaa korjausta tehdä.
@Hessu Itsellä on kiinasta työkalu, sekä tulostettu, että räkämetallista tehty eikä ole kummatkaan hajonneet vaikka olen tyytynyt siihen metalliseen. Voi toki olla, että sattui vaan hyvä sekoitus metallia omaan työkaluun. Mutta jos haluaa pelata varman päälle niin jimms.fi myy tuota delid-die-mate 2 työkalua melkoisen edullisesti ~30€ jos muistan oikein.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 447
Tai sitten vaan uudet kierteet ja isompi pultti? Toki työkalun omistaja varmaan itse tietää josko siihen saa/kannattaa omaa korjausta tehdä.
Helicoil on juurikin siihen tarkoitettu väline, jolla porataan kierre auki, pannaan helicoil tilalle ja voidaan käyttää alkuperäistä pulttia. Tuossa Delid-die-matessa, ja sen mallin mukaan tehdyissä pehmeissä kiinakopioissa, seinämää on niin vähän ettei se onnistu. Koko työkalun runko ja liukuva kelkka pitäisi tehdä uudestaan jotta siihen saisi isomman pultin.

Ostan mieluummin yhden laadukkaan työkalun, kun korjailen muutaman euron rojua tai ostan nipun moisia.
 
Liittynyt
31.10.2017
Viestejä
544
Pointti olikin tässä että yksittäiselle kotikorkkaajalle voi todennäköisemmin ajaa asiansa verrattuna ruuvipenkkiin/partahöylään
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 125
Tämähän tämän ketjun idea on ollut koko ajan, mutta toki kokemuksia työkaulauistakin on hyvä jakaa.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
1
Olen hankkimassa 8700k, kunhan tulee taas saataville. Olen kohtuu tumpelo, joten löytyiskö halukasta korkkaajaa PK-seudulta? Jos ei, niin välineet lainaksi kävis myös.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 657
Viestejä
4 187 640
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom