Edelliset asukkaat oli vieneet mukanaan melkein jokaisesta ovesta toisen ruuvin. Ostin muutaman uuden rautakaupasta, mutta noita on melko ärsyttävä katkoa. Kahvojen mukana tulee oikean mittaisia ruuveja, mutten ole löytänyt mistään myytävän niitä yksittäin muuten kun noita katkottavia. Saako niitä jostain tilattua? Miksi noita muutenkin myydään katkottavina kun ainakaan itse en ole koskaan nähnyt esim. sisäovia eri paksuisena?
Asennutin pari sisäovea ja luulin, että niissä tulee kahvat mukana muttei tullut niin kävin ensi hätään hakemassa lähi rautakaupasta yhden kahvan mikä maksoi 10€ ja sen kyllä huomaa. Kahva on jäykkä kuin mikä ja ihan hervoton sävy ero kahvoissa joskin onneksi niitä ei näe kun yhden kerrallaan. Onko jollain tietoa jostain kohtuu hintaisista mutta hyvistä kahvoista? Minulla on valkoiset ovet niin kahvatkin voisi olla valkoisia.
Asennutin pari sisäovea ja luulin, että niissä tulee kahvat mukana muttei tullut niin kävin ensi hätään hakemassa lähi rautakaupasta yhden kahvan mikä maksoi 10€ ja sen kyllä huomaa. Kahva on jäykkä kuin mikä ja ihan hervoton sävy ero kahvoissa joskin onneksi niitä ei näe kun yhden kerrallaan. Onko jollain tietoa jostain kohtuu hintaisista mutta hyvistä kahvoista? Minulla on valkoiset ovet niin kahvatkin voisi olla valkoisia.