SIsäverkko katosi?

Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
143
Billin versiopäivitys kadotti sisäverkon yhteydet, eli koneet (3) ei näe toisiaan.
Kaikissa w10Pro, jokaisessa vain 1 käyttäjäprofiili admin (minä itse) ja samalla salasanalla. Workgroup on sama ja private networks ja network discovery+printer share päällä myös. Jokaisessa toimii Internet ja teamweaver konnaa hyvin. Palomuuria kokeiltu myös ottaa pois kaikista; ei vaikutusta. Koneet ei vaan näe toisiaan? Apuja?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 948
Verkkokortin ajurin uudelleen asennus saattaisi auttaa, päivitys ilmeiseti pilannut sen.
Jos et itse osaa hakea sitä kerro koneesi tai emolevyn tyyppi.

edit: tai sitten todennäköisemmin pitää uudelleen kytkeä koneet verkkoon, jotta näkevät toisesta.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
143
joo ei ole ajuri koska telkku ja digiboxi näkyy kuites verkossa. Jos vain joku ei näkisi toista voisi olla ajurikin (kokeilin poistaa/päivittää senkin), mutta kun yksikään wintoosa ei näe toista. Ja ennen päivitystä kaikki näkivät toisensa... eli mitä tuo päivitys muutti???
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
800
Olisikohan tällä mitään tekemistä sen kanssa että tuo päivitys poistaa Windowsista tuon "kotiryhmä/homegroup" ominaisuuden?
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 956
Pääsetkö koneiden verkkojakoihin jos kirjoitat resurssienhallinnan osoiteriville \\koneen_ip
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
143
Löysin; tiputtaa näköjään aivan mielivaltaisesti palveluita pois päältä... eikä edes samoja jokaisesta. Kyllä voi kuraa nämä Billin päivitykset! No, nyt taas toimii :).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
18
Löysin; tiputtaa näköjään aivan mielivaltaisesti palveluita pois päältä... eikä edes samoja jokaisesta. Kyllä voi kuraa nämä Billin päivitykset! No, nyt taas toimii :).
Mitä sä sitten oikein teit? Sama ongelma täällä.
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
143
Mitä sä sitten oikein teit? Sama ongelma täällä.
Katso että nuo seuraavat palvelut on automaatilla:

DNS Client
Function Discovery Resource Publication (laita viivästettynä jos tippuu seuraavassa bootissa)
SSDP Discovery
UPnP Device Host

Omissa koneissa on paljonkin jaettuna.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 571
Viestejä
4 215 522
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom