Sisäoven kahvat ja ruuvit?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 314
Edelliset asukkaat oli vieneet mukanaan melkein jokaisesta ovesta toisen ruuvin. Ostin muutaman uuden rautakaupasta, mutta noita on melko ärsyttävä katkoa. Kahvojen mukana tulee oikean mittaisia ruuveja, mutten ole löytänyt mistään myytävän niitä yksittäin muuten kun noita katkottavia. Saako niitä jostain tilattua? Miksi noita muutenkin myydään katkottavina kun ainakaan itse en ole koskaan nähnyt esim. sisäovia eri paksuisena?

Asennutin pari sisäovea ja luulin, että niissä tulee kahvat mukana muttei tullut niin kävin ensi hätään hakemassa lähi rautakaupasta yhden kahvan mikä maksoi 10€ ja sen kyllä huomaa. Kahva on jäykkä kuin mikä ja ihan hervoton sävy ero kahvoissa joskin onneksi niitä ei näe kun yhden kerrallaan. Onko jollain tietoa jostain kohtuu hintaisista mutta hyvistä kahvoista? Minulla on valkoiset ovet niin kahvatkin voisi olla valkoisia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
459
Edelliset asukkaat oli vieneet mukanaan melkein jokaisesta ovesta toisen ruuvin. Ostin muutaman uuden rautakaupasta, mutta noita on melko ärsyttävä katkoa. Kahvojen mukana tulee oikean mittaisia ruuveja, mutten ole löytänyt mistään myytävän niitä yksittäin muuten kun noita katkottavia. Saako niitä jostain tilattua? Miksi noita muutenkin myydään katkottavina kun ainakaan itse en ole koskaan nähnyt esim. sisäovia eri paksuisena?

Asennutin pari sisäovea ja luulin, että niissä tulee kahvat mukana muttei tullut niin kävin ensi hätään hakemassa lähi rautakaupasta yhden kahvan mikä maksoi 10€ ja sen kyllä huomaa. Kahva on jäykkä kuin mikä ja ihan hervoton sävy ero kahvoissa joskin onneksi niitä ei näe kun yhden kerrallaan. Onko jollain tietoa jostain kohtuu hintaisista mutta hyvistä kahvoista? Minulla on valkoiset ovet niin kahvatkin voisi olla valkoisia.
Valkoiset kahvat kyllä tahriintuu aika herkästi ja väri muuttuu ajan myötä. Mutta kyllä noita myydään missä vaan marketissa (bauhaus/tokmanni etc)
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 256
Ei se itse kahva(painike) kyllä sitä oven jäykkyyttä tee vaan se johtuu siitä ovessa olevasta lukkorungosta, koska siinä se itse mekanismi on ja se kahva(painike) vain kääntää sitä lukkorungon mekanismia.

Varmaan paremmin löydät noita kahvoja, kun etsit sisäoven painike nimellä, koska noista puhutaan painikkeina eikä kahvoina.

Hakutulokset
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 896
Valkoiset kahvat kyllä tahriintuu aika herkästi ja väri muuttuu ajan myötä. Mutta kyllä noita myydään missä vaan marketissa (bauhaus/tokmanni etc)
Mulla on ollut valkoiset kahvat 22 vuotta eikä nuo paljoa uusista häpeä,muistaakseni ovat vielä ihan perus kahvat k-raudasta.Toki jotkut halpis kiinakahvat voivat olla huonompia kestämään.
Ruuveiksi noihin käy ihan perus koneruuvit joita löytyy ruuvikaupoista,lukkoliikkeen katkottavat ruuvit katkeaa helposti isommilla sivareilla tai rautasahalla muutamalla vedolla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 314
Ei se ollut ongelma etteikö noita kahvoja/painikkeita löytyisi vaan se, että löytäisi jonkun hyvän, mutta kohtuu hintaisen. Noissa tuntuu olevan erittäin paljon hintaeroa. Täytyy kai käydä testailemassa jossain lähikaupassa. Ajattelin vaan kysäistä jos täällä olisi jollain ollut hajua ennen kun lähtee kiertelemään.

Eihän noiden ruuvien katkominen tosiaan hirveästi vaadi, mutta silti olisi mukavampi ostaa suoraan oikean mittaiset ruuvit samanlailla kuin kaikkia muitakin ruuveja myydään. Varsinkin kun kahvojen mukana tulee suoraan oikean kokoiset ja väriset ruuvit muttei missään myydä yksittäin vastaavia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 111
Viestejä
4 212 453
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom