Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Statuspäivityksiä Lian Li Uni Fan SL120 -tuulettimien suhteen? :btooth: Caseking arvioi saavansa erän 29.1, mutta tietysti kotimaasta olisi kätevämpi tilailla.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Statuspäivityksiä Lian Li Uni Fan SL120 -tuulettimien suhteen? :btooth: Caseking arvioi saavansa erän 29.1, mutta tietysti kotimaasta olisi kätevämpi tilailla.
Näistäkin on tilaus vetämässä mutta menee helmikuun puolelle että saadaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
44
Täällä kyseltiin aiemmin HyperX Cloud II wireless kuulokkeiden perään. Onko vieläkään tietoa milloin tulossa myyntiin?
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Näistäkin on tilaus vetämässä mutta menee helmikuun puolelle että saadaan.
Helmikuu itsessään kun on suhteellisen laaja käsite niin onko tässä kohtaa vielä mahdollista tiedustella, että epäilläänkö kuun alkua vai loppua todennäköisemmäksi? :geek:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 697
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Tuli tilattua tuo 5900X, ja huomasin täällä olleen viestittelyä asiasta. Ilmeisesti mitään tilanne viestiä ei lähde uusille tilaajille ollenkaan?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Voisiko helmikuun kuukausitarjoukseen harkita Xtrfy M42 RGB -hiirtä vai onko vielä liian uusi tuote?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Pari viikkoa nyt odoteltu vastausta rma tapaukseeni liittyen. Olin myös chätissä asian tiimoilta.
Siis olit chatissa kaksi viikkoa sitten, etkä saanut vastausta? :o Väliaikatietoja kannattaa kysellä puhelimitse, sähköposteissa on edelleen jonkin verran viivettä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
@Jimm's


Endgame Gear on ilmeisesti päivittänyt MPC-450 mattoa ja tehnyt mm. logon pienemmäksi.
Näistä tulikin alkuviikosta meille tieto, että ulkoasua päivitetään. Uudet mallit ilmestyvät tänään vanhojen rinnalle: Tuotehaku - Jimms.fi
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Näistä tulikin alkuviikosta meille tieto, että ulkoasua päivitetään. Uudet mallit ilmestyvät tänään vanhojen rinnalle: Tuotehaku - Jimms.fi
Kiitos tiedosta, laitoin mustan tilaukseen :tup:

Mun sininen MPC-450 on edelleen "varattu tilaukselle" (Jossa näkyy päivitetty logo). Onko niin että teille viime viikolla saapunut erä on jo tätä uutta satsia?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
52
Siis olit chatissa kaksi viikkoa sitten, etkä saanut vastausta? :o Väliaikatietoja kannattaa kysellä puhelimitse, sähköposteissa on edelleen jonkin verran viivettä.
Sain teiltä 8.1 viestin että tuotteeni on todettu vialliseksi, vastasin siihen 11.1
Mitään ei kuulunut pariin päivään niin kävin chätissä kysymässä ja vastaus luvattiin seuraavaksi päiväksi
No nyt sitten tänään aamulla oltiin sieltä yhteydessä
Ymmärrän kyllä, että on ruuhkaa mutta ei voi olla niin että yhteen sähköposti viestiin vastaamiseen menee reilu kaksi viikkoa
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Sain teiltä 8.1 viestin että tuotteeni on todettu vialliseksi, vastasin siihen 11.1
Mitään ei kuulunut pariin päivään niin kävin chätissä kysymässä ja vastaus luvattiin seuraavaksi päiväksi
No nyt sitten tänään aamulla oltiin sieltä yhteydessä
Ymmärrän kyllä, että on ruuhkaa mutta ei voi olla niin että yhteen sähköposti viestiin vastaamiseen menee reilu kaksi viikkoa
Moi! Kahden viikon vasteaika ei kuulosta normaalilta, ja jos chatissa on luvattu olla seuraavana päivänä yhteydessä ni silloin siitä olisi tietenkin pitänyt pitää kiinni! Pyydämmekin olemaan uudestaan yhteydessä asiakaspalveluun reklamaation merkeissä, sillä ei tämän näin pidä mennä.
 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 313
Viimeksi kun tilasin teiltä 4kpl SilentiumPC Stelloja. Tuli kahta erilaista. Varmaan päivitetty malli tai jotain. Voisitteko vähän katsoa kumpaa teille tulee seuraavaksi ja päivittää mielellään kuvat ja tiedot jos tarvetta.

Nämä teidän linkin kuvan mukaiset ei minulla pyöri alle 900rpm ja toiset taitaa mennä minimissään 600rpm. Mielelläni vaihtaisin tuon yhden vielä hitaammin pyöriväksi.


Ne kaksi hitaammin pyörivää näyttivät tältä:

Onkohan 140mm malli päivittymässä myös? Ja koska näitä kumpaakin kokoa olisi saatavilla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2018
Viestejä
137
@Jimm's
Jos asiaan sais täällä vauhtia niin mikähän mun RMAn tilanne mahtaa teillä olla? RMA numero: Xxxxx
Valmistajaankin olen ollut tosiaan jo yhteydessä. Huomenna tulee 2viikkoa täyteen vian ilmenemisestä ja RMA hakemuksen tekemisestä.
En avaudi tähän enempää, mutta pikaista yhteydenottoa odottaisin jimmsin puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.01.2021
Viestejä
86
Casekingillä näyttänyt olevan nyt 5600X:ää ihan hyllyssä, jokohan noista alkaisi edes jonkinlaista tietoa valumaan tännekin päin jos ei nyt itse prossuja vielä?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
@Jimm's
Jos asiaan sais täällä vauhtia niin mikähän mun RMAn tilanne mahtaa teillä olla? RMA numero: XXXX
Valmistajaankin olen ollut tosiaan jo yhteydessä. Huomenna tulee 2viikkoa täyteen vian ilmenemisestä ja RMA hakemuksen tekemisestä.
En avaudi tähän enempää, mutta pikaista yhteydenottoa odottaisin jimmsin puolesta.
Hei! Sähköposteissa on tällä hetkellä viivettä, joten suosittelen soittelemaan asiakaspalveluun mikäli takuuasia on kesken. Itse en valitettavasti pääse tarkastelemaan tapauksen tilaa.

(tilaus- tai RMA-numeroita ei koskaan kannata kirjoittaa tänne ketjun sekaan tietoturvallisuussyistä)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Viimeksi kun tilasin teiltä 4kpl SilentiumPC Stelloja. Tuli kahta erilaista. Varmaan päivitetty malli tai jotain. Voisitteko vähän katsoa kumpaa teille tulee seuraavaksi ja päivittää mielellään kuvat ja tiedot jos tarvetta.

Nämä teidän linkin kuvan mukaiset ei minulla pyöri alle 900rpm ja toiset taitaa mennä minimissään 600rpm. Mielelläni vaihtaisin tuon yhden vielä hitaammin pyöriväksi.


Ne kaksi hitaammin pyörivää näyttivät tältä:

Onkohan 140mm malli päivittymässä myös? Ja koska näitä kumpaakin kokoa olisi saatavilla?
Unohtui eilen kuitata, että tästä meni kysely valmistajan suuntaan!
 
Liittynyt
14.10.2020
Viestejä
72
Onkohan teille tulossa Thrustmasterin TCA Quadrant Add-on:ia myyntiin tai ennakkotilattavaksi?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onkohan teille tulossa Thrustmasterin TCA Quadrant Add-on:ia myyntiin tai ennakkotilattavaksi?
Saadaan varmaan listoille mutta saatavuus lienee aika huono jos Thrustmasterkin ilmoittaa että out of stock :/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 355
Saatteko näitä ruipro kaapeleita myyntiin? Ilmeisesti heidän gen3b kaapeli on ainoa kun vakaasti toimii hdmi 2.1 edellyttämällä tasolla pitkilläkin matkoilla
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 633
Viestejä
4 186 749
Jäsenet
70 774
Uusin jäsen
Berch

Hinta.fi

Ylös Bottom