Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
Minulla sama tilanne. Noin 10-15€ erosta kyse, joten en tuon takia rupea palauttamaan. Muissa kaupoissa kyllä onnistuu erotuksen hyvitys.
Jep, itse pistin jo asiakaspalautus lomakkeen sisään kun ero 20€, saa tuonkin käytettyä muissa osissa kyllä niin olisi kiva jos onnistuisi ilman palautteluja tuo erotuksen hyvitys edes lahjakorttina.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
aikamoinen nihilisti, eiköhän se mene vaan suoraan palautukseen ja rahat takaisin. Toivottavasti tarjous on jo loppunut kun koitat uudelleen tilata.
Otan kohteliaisuutena.
Senhän tässä hauskaksi tekeekin kun tuotteen voi tilata etukäteen samalla kun toinen palautuu, lisää työtä vain Jimm'sin väelle ja turhia postikuluja kun samaa tuotetta pallotellaan. :hmm:
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Onko tosiaan näin että hintaeroja erikoistarjouksiin ei hyvitetä vaikka tuote on tilattu parin viikon sisällä ja vielä palautusoikeus löytyy? Ei edes lahjakortteina?
Tarjoustuotetta vielä löytyy niin pitää tilata se erikseen ja palautella muoveissa oleva normaalihintainen tuote kun odottaa muita osia.
Minulla sama tilanne. Noin 10-15€ erosta kyse, joten en tuon takia rupea palauttamaan. Muissa kaupoissa kyllä onnistuu erotuksen hyvitys.
En tiedä onko tilanne muuttunut, mutta vuos kaks sitten, kun itse tilasin sen mikälie itduster puhaltimen millä saa pölyt koneesta liikkeelle. Meni tyyliin 3pv päästä tarjoukseen. Chatissä viestiä ja lahjakortilla sain erotuksen. Tarjous taisi vielä olla tyyliin 12 ja lahjakortit menee ilmeisesti 5e välein joten sain 10e + 5e eli sain 3e ylimääräistä. Se oli sitä palvelua josta vielä tänä päivänäkin maksetaan uusien ja uusien tilauksien muodossa :thumbsup:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
En tiedä onko tilanne muuttunut, mutta vuos kaks sitten, kun itse tilasin sen mikälie itduster puhaltimen millä saa pölyt koneesta liikkeelle. Meni tyyliin 3pv päästä tarjoukseen. Chatissä viestiä ja lahjakortilla sain erotuksen. Tarjous taisi vielä olla tyyliin 12 ja lahjakortit menee ilmeisesti 5e välein joten sain 10e + 5e eli sain 3e ylimääräistä. Se oli sitä palvelua josta vielä tänä päivänäkin maksetaan uusien ja uusien tilauksien muodossa :thumbsup:
Ehkä jotain toivoa siis, toivottavasti Jimm's selvittää asian täällä Maanantaina, saadaan tällekin vastaus ja tuurilla onnellinen loppu.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
En tiedä onko tilanne muuttunut, mutta vuos kaks sitten, kun itse tilasin sen mikälie itduster puhaltimen millä saa pölyt koneesta liikkeelle. Meni tyyliin 3pv päästä tarjoukseen. Chatissä viestiä ja lahjakortilla sain erotuksen. Tarjous taisi vielä olla tyyliin 12 ja lahjakortit menee ilmeisesti 5e välein joten sain 10e + 5e eli sain 3e ylimääräistä. Se oli sitä palvelua josta vielä tänä päivänäkin maksetaan uusien ja uusien tilauksien muodossa :thumbsup:
Kysyin eilen chätissä koskien omaa tilaustani ja sanoivat vain ettei hyvityksiä tehdä jälkikäteen. Eli ei pisteitä minulta ainakaan tuota palvelua koskien.

Edit:
Tarkalleen ottaen näin: ”Valitettavasti toimitetuihin tilauksiin en saa noita tarjouksia muokattua tai hyvitettyä jälkikäteen”.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Kysyin eilen chätissä koskien omaa tilaustani ja sanoivat vain ettei hyvityksiä tehdä jälkikäteen. Eli ei pisteitä minulta ainakaan tuota palvelua koskien.

Edit:
Tarkalleen ottaen näin: ”Valitettavasti toimitetuihin tilauksiin en saa noita tarjouksia muokattua tai hyvitettyä jälkikäteen”.
Tilanne näyttää sitten muuttuneen huonompaan suuntaan :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Eikai siinä sit muuta kun tilaatte saman tarjoustuotteen ja palautatte sen sillä kalliimmalla tilauksella, mikäli palautusaika vielä voimassa. Tarpeeks moni kun tota alkaa harrastamaan niin alkaa sieltä aspastakin varmaan aika nopeasti löytymään kykyä hyvittää ilman tätä puljaamista, sillä eihän tossa oo mitään järkeä tilailla tuotteita vaan palautettavaks. Mut vaihtoehtoa ei näemmä tarjota.

Mut realistisesti mietittynä tossa voi olla saldoista kyse. Jos tarjoustuotteita on 25kpl ja ne ei poista niistä yhtä sen hyvityksen tehtyään, niin sithän niitä menee ylimääräsiä tarjoushinnalla.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Eikai siinä sit muuta kun tilaatte saman tarjoustuotteen ja palautatte sen sillä kalliimmalla tilauksella, mikäli palautusaika vielä voimassa. Tarpeeks moni kun tota alkaa harrastamaan niin alkaa sieltä aspastakin varmaan aika nopeasti löytymään kykyä hyvittää ilman tätä puljaamista, sillä eihän tossa oo mitään järkeä tilailla tuotteita vaan palautettavaks. Mut vaihtoehtoa ei näemmä tarjota.
Luulisi tosiaan, että tulee hyvin äkkiä kalliimmaksi lähettä tuote asiakkaalle, palautus ja vastaavan tuotteen lähettäminen uudestaan. Ainakin, jos puhutaan muutamien kymppien tuotteista.
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
91
Itselle oli loistavat nämä valvojaiset tuon 10850K:n ansiosta, päälle vielä MSI emolevy Cashbackilla niin alkup. prossun hinnalla emo kaupan päälle :tup:
Oho, olitko niin nopea, että jopa kerkesit laittaa MSI:n emolevyn koriin prossun lisäksi ? Ku nehän pitää olla samalla kuitilla eli samassa tilauksessa, että MSI:n cashback toimisi.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
141
Täällä myös yksi onnekas, joka onnistui nappaamaan valvojaisista sekä prossun että ssd:n ihan ilman koneellista avustusta. Liekö syynä tappiinsa treenattu F5-lihas, vuosien varrella supertarkaksi kehittynyt lihasmuisti tilauksen tekoa varten vaiko kaupunginsisäisen verkkoyhteyden tarjoama pieni viive :hmm:
Ihan käyttöön ja tarpeeseen menevät nämä osat. Suuret kiitokset Jimm's:lle loistavasta streamista ja mahtavista tarjouksista sekä aina yhtä nopeasti toimivasta tilausten käsittelystä :tup:

setit.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
Eikai siinä sit muuta kun tilaatte saman tarjoustuotteen ja palautatte sen sillä kalliimmalla tilauksella, mikäli palautusaika vielä voimassa. Tarpeeks moni kun tota alkaa harrastamaan niin alkaa sieltä aspastakin varmaan aika nopeasti löytymään kykyä hyvittää ilman tätä puljaamista, sillä eihän tossa oo mitään järkeä tilailla tuotteita vaan palautettavaks. Mut vaihtoehtoa ei näemmä tarjota.

Mut realistisesti mietittynä tossa voi olla saldoista kyse. Jos tarjoustuotteita on 25kpl ja ne ei poista niistä yhtä sen hyvityksen tehtyään, niin sithän niitä menee ylimääräsiä tarjoushinnalla.
Luulisi että Jimm'sinkin kannalta parempi tuo että käyvät manuaalisesti yhden sieltä ottamassa pois kuin maksellaan useaan kertaan postikulut asiakkaalle? 24€ kuitenkin sen verran iso raha että helppo jättää se paketti kaupassa käydessä Postille asiakaspalautuksena.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Eikai siinä sit muuta kun tilaatte saman tarjoustuotteen ja palautatte sen sillä kalliimmalla tilauksella, mikäli palautusaika vielä voimassa. Tarpeeks moni kun tota alkaa harrastamaan niin alkaa sieltä aspastakin varmaan aika nopeasti löytymään kykyä hyvittää ilman tätä puljaamista, sillä eihän tossa oo mitään järkeä tilailla tuotteita vaan palautettavaks. Mut vaihtoehtoa ei näemmä tarjota.

Mut realistisesti mietittynä tossa voi olla saldoista kyse. Jos tarjoustuotteita on 25kpl ja ne ei poista niistä yhtä sen hyvityksen tehtyään, niin sithän niitä menee ylimääräsiä tarjoushinnalla.
Joo kannattaisihan se varmaan lähettää takaisin, mutten viitsi käyttää aikaa tuohon. Reilun kympin häviän, mutta ehkä säästän luontoa hieman. Ja säästyypähän Jimmsin rahat, kun ei tarvitse posteja maksella moneen kertaan ja työntekijöiden aikaa ei kulu.. :/
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Asiakaspalautuksista kun kuitenkin Jimm's joutuu myös jotain maksamaan niin järkevämpäähän se olisi ettei tartis tota rumbaa tehdä..
Niinhän se olisi.. Ei mahda mitään jos heidän systeeminsä eivät mukamas taivu järkevästi tehtäväksi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Oho, olitko niin nopea, että jopa kerkesit laittaa MSI:n emolevyn koriin prossun lisäksi ? Ku nehän pitää olla samalla kuitilla eli samassa tilauksessa, että MSI:n cashback toimisi.
Tai sitten se emolevy oli korissa jo valmiina? Mullakin oli kolme viikkoa yksi emolevy ostoskorissa ennen kuin sen eilen poistin.

Toinen vaihtoehto on laittaa aspaan viestiä "lisäättekö tilaukseen tuotteen X".
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Oho, olitko niin nopea, että jopa kerkesit laittaa MSI:n emolevyn koriin prossun lisäksi ? Ku nehän pitää olla samalla kuitilla eli samassa tilauksessa, että MSI:n cashback toimisi.
Postiennakkotilauksille on lisätty "muokkaa tilausta" painike jolla pystyy helposti ilman aspaa häiritsemättä lisäämään tuotteita, niin sain sen siihen samaan jälkikäteen heitettyä :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Luulisi että Jimm'sinkin kannalta parempi tuo että käyvät manuaalisesti yhden sieltä ottamassa pois kuin maksellaan useaan kertaan postikulut asiakkaalle? 24€ kuitenkin sen verran iso raha että helppo jättää se paketti kaupassa käydessä Postille asiakaspalautuksena.
Sää nyt olet yksittäinen henkilö jota jaksaa tuommoinen kiinnostaa. Jos toi otetaan yleiseksi politiikaksi niin sittenhän se tarkoittaa laskennallisesti että tarjouserät ovat todellisuudessa yhtä suuria kuin mitä kyseistä tuotetta on tarjousaikaa edeltävänä kahtena viikkona myyty. Voi loppua tarjouserät aika lyhyeen tai sitten menevät entistä huonommiksi tarjouksiksi hinnan puolesta. Isompien puljujen isommissa kamppiksissa ymmärrän mutta jos nämä erät ovat muutenkin 10-20kpl joissa tarvitsee olla nopea niin en nyt näe hirveästi positiivisia vaikutuksia sillä että toi otettaisiin yleiseksi käytännöksi jos edes taloudellisesti mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Täällä myös yksi onnekas, joka onnistui nappaamaan valvojaisista sekä prossun että ssd:n ihan ilman koneellista avustusta. Liekö syynä tappiinsa treenattu F5-lihas, vuosien varrella supertarkaksi kehittynyt lihasmuisti tilauksen tekoa varten vaiko kaupunginsisäisen verkkoyhteyden tarjoama pieni viive :hmm:
Ihan käyttöön ja tarpeeseen menevät nämä osat. Suuret kiitokset Jimm's:lle loistavasta streamista ja mahtavista tarjouksista sekä aina yhtä nopeasti toimivasta tilausten käsittelystä :tup:
Mulla oli tuoretta ninjaklikkaus treeniä tehtynä RTX 30-sarjan julkaisun alta. Silloin ei natsannut, mutta se treeni palkittiinkin oikein kivasti nyt myöhemmin.

MSI Gaming Edge Wifin sain lisättyä kylkeen. Asukseen olin jo taipumassa kun on tutut ja turvalliset tuuletinkontrollit, mutta eihän tätä valueta voinut jättää hyödyntämättä. :interested:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
Sää nyt olet yksittäinen henkilö jota jaksaa tuommoinen kiinnostaa. Jos toi otetaan yleiseksi politiikaksi niin sittenhän se tarkoittaa laskennallisesti että tarjouserät ovat todellisuudessa yhtä suuria kuin mitä kyseistä tuotetta on tarjousaikaa edeltävänä kahtena viikkona myyty. Voi loppua tarjouserät aika lyhyeen tai sitten menevät entistä huonommiksi tarjouksiksi hinnan puolesta. Isompien puljujen isommissa kamppiksissa ymmärrän mutta jos nämä erät ovat muutenkin 10-20kpl joissa tarvitsee olla nopea niin en nyt näe hirveästi positiivisia vaikutuksia sillä että toi otettaisiin yleiseksi käytännöksi jos edes taloudellisesti mahdollista.
Jos kyseessä olisikin tarjous jonka kanssa tarvitsee olla nopea niin ymmärtäisin että ei sitä tarjota takaisin ostajille vaan se on vain niille jotka tuosta erästä kerkeää tilaamaan, tämä on fine. Tarjous joka kestää tietyn ajan tai jota on tietty isompi määrä niin odottaisin kyllä että kaikki jotka tuotteen on hankkinut palautusajan sisällä on oikeutettuja osallistumaan tuohon alennettuun hintaan jos vain asian huomaavat, vaikka ei Jimm'skään enää mikään pieni liike ole, toki puhutaan isommista liikkeistä mutta Gigantti ja Amazon ainakin hyvittää hinnan tarjouksista jos vain kysyy kiltisti.
Niin kauan kuin tarjoustuotetta on tarjolla alennettuun hintaan, olisi kiva jos tuotteen lähiaikoina ostaneet pystyisi vaihtamaan normaalihintaisen tuotteen tuohon tarjoushintaan ilman uudelleen postitteluja, vannon etten ole ainoa (ja ketjussakin jo 2 muuta) joka näitä hintaerotuksia jää harmittelemaan, harvoin näin onneksi käy ja suurin osa putiikeista hoitaa homman hyvin. Se että hintaerotus hyvitetään asiakkaalle on hyvä ele ja lahjakortilla varmistetaan että se valuutta pysyy oman putiikin sisällä vaikka takkiin otettaisiinkin.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
Tämä ketju täyttää huomenna 4 vuotta, joten onnittelut ja kiitos siitä @Jimm's väelle!

Keräilin tästä huvikseni pientä numeerista historiikkia sisältäen myös alkuperäisen ketjun lukemia.

Murobbs-ketju, luotu 19.4.2011: viestejä kirjoitushetkellä: 54 796 kpl
TechBBS-ketju, luotu 18.10.2016: viestejä kirjoitushetkellä: 19 201 kpl

Yhteensä 73 997 viestiä!


MuroBBS:
Ensimmäisen puolen vuoden aikana eli 18.10.2011 mennessä: 3421 viestiä ja ensimmäisen kokonaisen vuoden aikana 7685 viestiä.

18.10.2012: 12 829 viestiä (+9408/v)
18.10.2013: 18 732 viestiä (+5903/v)
18.10.2014: 27 529 viestiä (+8797/v) 1000. sivu 14.6.2014
18.10.2015: 37 567 viestiä (+10038/v)
Viimeiset "murovalvojaiset" 14.10.2016: 2279 viestiä yhden päivän aikana! eli enemmän kuin esim. 13.4.2017-17.10.2020 välisenä aikana yhteensä.
18.10.2016: 49 205 viestiä (+11638/v) 2000. sivu 25.11.2016
18.10.2017: 53 624 viestiä (+4419/v)
18.10.2018: 54 336 viestiä (+712/v)
18.10.2019: 54 661 viestiä (+325/v)
18.10.2020: 54 796 viestiä (+135/v, joista enää alle puolet muita kuin Jimmsin omia)

IO-TechBBS
Ensimmäisen vuoden aikana eli 18.10.2017 mennessä: 6967 viestiä
18.10.2018: 11 917 viestiä (+4950/v)
18.10.2019: 15 904 viestiä (+3987/v)
18.10.2020: 19 201 viestiä (+3297/v)
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 900
Onko tosiaan näin että hintaeroja erikoistarjouksiin ei hyvitetä vaikka tuote on tilattu parin viikon sisällä ja vielä palautusoikeus löytyy? Ei edes lahjakortteina?
Tarjoustuotetta vielä löytyy niin pitää tilata se erikseen ja palautella muoveissa oleva normaalihintainen tuote kun odottaa muita osia.
Minulla sama tilanne. Noin 10-15€ erosta kyse, joten en tuon takia rupea palauttamaan. Muissa kaupoissa kyllä onnistuu erotuksen hyvitys.
Jep, itse pistin jo asiakaspalautus lomakkeen sisään kun ero 20€, saa tuonkin käytettyä muissa osissa kyllä niin olisi kiva jos onnistuisi ilman palautteluja tuo erotuksen hyvitys edes lahjakorttina.
Kysyin eilen chätissä koskien omaa tilaustani ja sanoivat vain ettei hyvityksiä tehdä jälkikäteen. Eli ei pisteitä minulta ainakaan tuota palvelua koskien.

Edit:
Tarkalleen ottaen näin: ”Valitettavasti toimitetuihin tilauksiin en saa noita tarjouksia muokattua tai hyvitettyä jälkikäteen”.
Tilanne näyttää sitten muuttuneen huonompaan suuntaan :(
Luulisi tosiaan, että tulee hyvin äkkiä kalliimmaksi lähettä tuote asiakkaalle, palautus ja vastaavan tuotteen lähettäminen uudestaan. Ainakin, jos puhutaan muutamien kymppien tuotteista.
Luulisi että Jimm'sinkin kannalta parempi tuo että käyvät manuaalisesti yhden sieltä ottamassa pois kuin maksellaan useaan kertaan postikulut asiakkaalle? 24€ kuitenkin sen verran iso raha että helppo jättää se paketti kaupassa käydessä Postille asiakaspalautuksena.
Niinhän se olisi.. Ei mahda mitään jos heidän systeeminsä eivät mukamas taivu järkevästi tehtäväksi.
Ainaki itse en enään Jimmsiä oikein välitä pitää ykköspaikkana.
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 095
Joko on nallekarkit tullu takasin?
Emäntä kyselee, kun on tilaamassa uutta ulkosta kovoa, mutta ei arvosta vegaanitikkareita. :D
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
558
Joko on nallekarkit tullu takasin?
Emäntä kyselee, kun on tilaamassa uutta ulkosta kovoa, mutta ei arvosta vegaanitikkareita. :D
Täytyy kyl sanoa, että en kyl oikee mäkään noista tikkareista oikee välitä mut onhan se tyhjää parempi.
~2 tilausta, molemmissa tikkareita.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
558
Funny, you cannot use a +41 phone number when creating an account at Jimms.fi. That sounds odd. It errors saying "Uuden asiakkaan luonti epäonnistui, virhe tietojen tallennuksessa".

The phone number was in the format +41<space><rest of numbers>.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Funny, you cannot use a +41 phone number when creating an account at Jimms.fi. That sounds odd. It errors saying "Uuden asiakkaan luonti epäonnistui, virhe tietojen tallennuksessa".

The phone number was in the format +41<space><rest of numbers>.
Try "041rest of numbers" if that number is finnish. And no space between.

Edit. Äh näköjään osaatkin suomea niin miksi tuollaista kyselet?
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 984
Voi olla että Jimms ei hyväksy Sveitsin puhelinnumeroita. +41 on sveitsistä, +358 (0) 41 on Dna:n alunperin myöntämä suomalainen numero
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Voi olla että Jimms ei hyväksy Sveitsin puhelinnumeroita. +41 on sveitsistä, +358 (0) 41 on Dna:n alunperin myöntämä suomalainen numero
Moikka! On luultavasti juurikin siitä kyse, että maatunnus on muu kuin suomi. Aspan kautta yhteyttä niin kyllä se saadaan sinne vaihdettua :)
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
On kyllä pakko kirjoittaa tännekin kun tulee niin hyvä mieli hyvistä toimitusajoista! Pistin n. puolisen tuntia sitten pikatoimituspyynnön prossu-emo tilauksesta niin että kerkeäisin huomenna räpeltelemään niin kas kummaa nyt no toimitettu! :tup: Harmi vain kun jimssin nopeus ei siirry tukkureille/valmistajille :sori: heidän takia toista tilautta toista kuukautta odotettu
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
"Keksi blogille nimi" - kilpailu on päättynyt ja palkinnot arvotaan tänään. Voittajille ilmoitetaan sähköpostilla.
Kiitokset kaikille osallistuneille mainioista nimiehdotuksista, sekä hurjasta määrästä postaustoiveita ja -ideoita! :comp:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Joko on nallekarkit tullu takasin?
Emäntä kyselee, kun on tilaamassa uutta ulkosta kovoa, mutta ei arvosta vegaanitikkareita. :D
Vielä on tikkareita "laarissa" mutta toivottavasti nallekarkkien tiimoilta kuuluisi lähiaikoina jotain :)
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
558
Try "041rest of numbers" if that number is finnish. And no space between.

Edit. Äh näköjään osaatkin suomea niin miksi tuollaista kyselet?
Pointti tossa oli, että kaverilla ongelmia luoda edes asiakastiliä juuri Sveitsin puhelin numerosta johtuen ja vaikka osaan Suomea niin kaveri ei osaa jonka vuoksi viesti oli Englanniksi. Aspa myös ei oikein osannut sanoa miten se tulee tehdä, että sinne tietoihin saa oikean numeron mutta itse tilaus pitäisi mennä läpi myös Sveitsiläisen numeron kanssa.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
558
Minkälainen jono takuuhuolloissa on?
Mun RMA GPU saapui Teille tänään ja odottaa käsittelyä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Onko tosiaan näin että hintaeroja erikoistarjouksiin ei hyvitetä vaikka tuote on tilattu parin viikon sisällä ja vielä palautusoikeus löytyy? Ei edes lahjakortteina?
Tarjoustuotetta vielä löytyy niin pitää tilata se erikseen ja palautella muoveissa oleva normaalihintainen tuote kun odottaa muita osia.
Tapahtumien tarjoustuotteet ovat aiemmin olleet ostettavissa vain paikan päältä tapahtumista, esimerkiksi Assemblyilla olleesta myyntipisteestä. Nyt toimintamallien muuttuessa ja tapahtuman ollessa ensimmäistä kertaa verkossa, omaksuimme uudenlaisia toimintatapoja ja toimme ensimmäistä kertaa tarjoukset verkkoon kaikkien saataville. Tuotteissa on kuitenkin ilmaistu, että kyseessä on rajallinen tarjouserä, ja niihin sovelletaan samoja käytäntöjä kuin messutarjouksiinkin. Näin ollen tapahtumien tarjouksiin ei ole valitettavasti mahdollista soveltaa tuota hintahyvitystä aiemmin toimitettuun tilaukseen. Tarjoustuotteet ovat rajattuja eriä, ja ostettavissa tarjoushinnalla vain tapahtuman aikana.

Foorumitarjouksissa käytäntömme on kuitenkin ollut se, että tapauskohtaisesti hntahyvityksiä on tehty, ja tähän käytäntöön ei ole tullut muutoksia.

Toimittamattomaan tilaukseen pystymme toki vaihtamaan tuotteen tarjoushintaiseen, mikäli tuotetta on sillä hetkellä vapaana tilattavissa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Pointti tossa oli, että kaverilla ongelmia luoda edes asiakastiliä juuri Sveitsin puhelin numerosta johtuen ja vaikka osaan Suomea niin kaveri ei osaa jonka vuoksi viesti oli Englanniksi. Aspa myös ei oikein osannut sanoa miten se tulee tehdä, että sinne tietoihin saa oikean numeron mutta itse tilaus pitäisi mennä läpi myös Sveitsiläisen numeron kanssa.
Moikka! Tämä hoituu sillä että kaverisi laittaa rekkarointivaiheessa jonkun placeholder-numeron (esimerkiksi sinun numerosi?) ja ilmoittaa sitten vaikka chatissa aspalle sen oikean numeronsa :)
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
78
Miten tämä parikin kertaa mainittu "pikatoimitusnappi" toimii tai mistä sellaisen löytää? Koskeeko se vain jotain tiettyjä tilaustyyppejä?
 
Liittynyt
12.05.2019
Viestejä
1 249
Miten tämä parikin kertaa mainittu "pikatoimitusnappi" toimii tai mistä sellaisen löytää? Koskeeko se vain jotain tiettyjä tilaustyyppejä?
Pitää olla kirjautuneena Jimm'sin sivuille, tilaussivua tarkastellessa pitäisi näkyä oranssi pikatoimitus -nappi, ja tarkoitushan tätä olisi käyttää vain ja kun on oikeasti kiire.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
Tapahtumien tarjoustuotteet ovat aiemmin olleet ostettavissa vain paikan päältä tapahtumista, esimerkiksi Assemblyilla olleesta myyntipisteestä. Nyt toimintamallien muuttuessa ja tapahtuman ollessa ensimmäistä kertaa verkossa, omaksuimme uudenlaisia toimintatapoja ja toimme ensimmäistä kertaa tarjoukset verkkoon kaikkien saataville. Tuotteissa on kuitenkin ilmaistu, että kyseessä on rajallinen tarjouserä, ja niihin sovelletaan samoja käytäntöjä kuin messutarjouksiinkin. Näin ollen tapahtumien tarjouksiin ei ole valitettavasti mahdollista soveltaa tuota hintahyvitystä aiemmin toimitettuun tilaukseen. Tarjoustuotteet ovat rajattuja eriä, ja ostettavissa tarjoushinnalla vain tapahtuman aikana.

Foorumitarjouksissa käytäntömme on kuitenkin ollut se, että tapauskohtaisesti hntahyvityksiä on tehty, ja tähän käytäntöön ei ole tullut muutoksia.

Toimittamattomaan tilaukseen pystymme toki vaihtamaan tuotteen tarjoushintaiseen, mikäli tuotetta on sillä hetkellä vapaana tilattavissa.
Elikkä ainut keino oikeasti on vain tilata uudestaan ja palauttaa? Noh, kyllä se näinkin toimii, en aio kertoa teille miten tehdä asioita mutta juurikin streamissa kun mietittiin miten tulevaa Amazonia vastaan aiotaan varustautua niin odotin ainakin että Jimm'sin suunnalla asiakastyytyväisyys olisi listan numero 1, kun teillä muuten asiat sillä saralla pelaa niin hyvin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Jaa niin! Konepaikkakisan osallistujat käydään läpi tässä ihan lähiaikoina ja julkistetaan sitten vielä tämän viikon aikana :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 336
Viestejä
4 157 587
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom