Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Koneen päivitys kiikarissa, joten heitetäänpä toiveena, että olisiko mahdollista saada Ryzen 5 3600 + B450 ITX-bundlea tarjolle?
Välitetään toivetta eteenpäin.
@Jimm's Tuli mieleen tuota katsoessani nyt, että ei olisi mahdollista saada tuonne jotain keskitason/keskihinnan 120mm ilmajäähyjä joukkoon?
Meinaan, vähän hukkaan menisi kyllä hakea kaverin koneeseen tuommoista 240mm mallin AIO:a, kun ainut tarve on saada vähän lämpöjä alemmas ja äänitasoa laskettua vakioprossulle :hmm:
Välitetään toive eteenpäin, saattaa tosin olla että Jimmyn rekka on jo liikkeellä tapahtumapaikalle :smile:
 

Gereti

SER-Mies
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
164
Välitetään toivetta eteenpäin.

Välitetään toive eteenpäin, saattaa tosin olla että Jimmyn rekka on jo liikkeellä tapahtumapaikalle :smile:
Ilmoitelkaa jos löytyy lauantaille, niin olisihan se aika näppärää sieltä napata suoraan, kuin että lähteä sitten ympäri tamperetta sitä kaverille haeskelemaan :thumbsup:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
@Jimm's Tuli mieleen tuota katsoessani nyt, että ei olisi mahdollista saada tuonne jotain keskitason/keskihinnan 120mm ilmajäähyjä joukkoon?
Meinaan, vähän hukkaan menisi kyllä hakea kaverin koneeseen tuommoista 240mm mallin AIO:a, kun ainut tarve on saada vähän lämpöjä alemmas ja äänitasoa laskettua vakioprossulle :hmm:
Sain kuulla että Lantrekeillä olisi myös perus ilmacooleria, sekä muuta peruskomponenttia myynnissä tarjousten lisäksi :tup:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Antaisitko tilausnumerosi vaikka yksärillä niin saan tarkemmin katsottua mikä tässä tarkalleen on kuvio. Kuitenkin oletuksena kaikki tilaukset toimitetaan aina yhtenä kokonaisuutena kun kaikkia tuotteita on varastossa, erikseen pyydettäessä onnistuu osissa toimittaminen varastossa jo olevien tuotteiden osalta (osassa maksutavoista rajoitteita tämän suhteen mm. Klarna).
Esim kotelot ja näytöt tulee vain omissa paketeissaan ja posti käsittelee monipakettilähetyksiä siten että on mahdollista niiden toimituksen sattua eri päiville.
 

pehis

Team Linux
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
72
No nyt ei ainakaan voi hitaaksi haukkua. Eilen iltapäivällä tilasin ja tänään aamupäivällä paketti oven takana :thumbsup:
 
Liittynyt
10.04.2019
Viestejä
112
Moi! tuleeko tämä valikoimaan ja kuinka pian saa! valmistajan sivulla oli että saatavuus heti! hinta huokutteleva! ja ominaisuudet paranneltu edelleen LianLI 011 dynamic kotelosta! metallicgear NEO QUBE by phanteks. Neo Qube Black | Metallic Gear
 
Liittynyt
10.04.2019
Viestejä
112
Halpa kopio se vaan on..


Jos näitä tuotteita tuodaan valikoimiin, niin se MetallicGearin muovinen juustoraastinmackotelo valikoimiin..
Juu kopiohan se on!! olen katsonut noi kaikki videot! mutta kiinnostaa edullisen hinta/laatu suhteen takia!
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Tuli alkuviikosta harmiteltua, kun en tajunnut tilata samassa tilauksessa amazonilta pidempää HDMI -kaapelia. Onneksi Jimmsiltä löytyi kuitenkin lähes yhtä halvalla roikka. Maanantai-iltana myöhään tilaus ja lähti vanhaan malliin heti seuraavan päivän postiin. Kiitokset jälleen nopeasta toimituksesta. Tällä kertaa meni tarpeeseen. :tup:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onko luvassa myös jonkin sortin valvojaistarjouksia, kun on kätevästi onnistunut missaamaan aikaisemmat? :smoke:
Juu kyllä, höpötellään enimmäkseen striimissä mutta tarjoukset lyödään tänne ja tottakai huudellaan tännekin sitten juttuja väliin :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Hei tyypit!
Nyt alkaa muuten sitten olla viimeiset hetket käsillä arvostella tuotteita, mikäli mielii tuohon ensi viikon arvontaan mukaan!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
119
"Arvostele tuote" -nappia kun painaa niin tulee:
Unexpected Error
Well, this is embarrassing. An error occurred while processing your request. Rest assured, this problem has been logged and hamsters have been released to fix the problem.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Tuon hinta on hieman korkea jos vertaa uutta käyttämätöntä saa halvemmalla teidän sivujen mukaan ellei nissä ole sitten jotain eroja.

Ainakin itsellä Arvostele nappi toimi.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Tuon hinta on hieman korkea jos vertaa uutta käyttämätöntä saa halvemmalla teidän sivujen mukaan ellei nissä ole sitten jotain eroja.

Ainakin itsellä Arvostele nappi toimi.
Myöskään siinä ei ole 60€ arvoista raise the game pakettia mukana. Eli 329€-60€ = 269€:n alle olisi oikea hinta tuolle.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 843
Näyttää olevan aika laittaa omat kokemukset tänne Jimmsin asiakaspalvelusta.

RX 570 ja satunnaisia ongelmia, musta ruutu ja näytönohjain sekoaa täysin jolloin kortissa olevat ledit välkkyvät, tuulettimet nostavat ja laskevat kierroksia sekä hiiren ja näppämistön ledit sammuvat, resettiä painamalla tokeentuu ainoastaan. Jossain vaiheessa viime vuonna alkoivat ongelmat ja koitin niitä itse selvitellä, odottelin päivityksiä ja vaihtelin osia.

Tämän vuoden alussa (tammikuu) oli aika laittaa RMA-hakemus vetämään kun omat keinot oli käytetty ja näytönohjain sekoilee myös toisessa koneessani. Muutaman päivän kerkeää näytönohjain olla takuukäsittelyssä kun pitää toimittaa heille lisäselvitystä, kun eivät saa ongelmia toistettua. Tästä viestittelystä muutama päivä ja näytönohjain laitetaan takaisin postiennakolla, koska aiheeton takuupalautus ja maksa 50 euroa. Ei muuta kuin kortti takaisin omaan koneeseen ja eihän se tietenkään toimi. Tässä välissähän on AMD itse ajureissa sanonut "korjanneensa" tämän ongelman. Taas samaa sähköpostin vaihtoa Jimmsin kanssa ja heillä tuntuu olevan sama copy-paste vastaus aina valmiina "on se kumma ongelma kun meillä toimi". Voin sanoa, että useamman kerran tuon vastaavan lukeneena se alkaa hieman ärsyttämään.

Pyysin Jimmsiltä neuvoja, asenna Windows uusiksi. Pitkin hampain teen sen ja tämä ei tietenkään ongelmaa korjaa. Pyydän uudestaan neuvoja ja sitten pitäisi taas toimittaa kortti heille uudestaan takuukäsittelyyn ja tässä vaiheessa on pakko tehdä päätös, että pyydän apua Kuluttajaneuvonnasta. En todellakaan ollut aikeissa maksaa taas 50 euroa turhasta käsittelystä. Mainittakoot tässä välissä, että aloin aina kuvaamaan videota kun kone alkoi temppuilemaan tuon ensimmäisen takuukäsittelyn jälkeen. Tätä ennen olin ottanut vain yhden kuvan, jossa näkyy ettei näytönohjain anna kuvaa toisessa koneessani.

Ollaan tosiaan helmikuussa ja saan Kuluttajaneuvonnasta soiton, jossa erittäin asiallinen henkilö kertoo ettei takuuaikana asiakkaan tarvitse maksella mitään ja olen lisäksi omalta osaltani todistanut, että vika ilmenee. Ja ohjeistaa minua olemaan uudelleen Jimmsiin yhteydessä. 20.2. laitan Jimmsille vaatimukseni jossa vaadin nuo aiemmin mainitut 50 euroa takaisin sekä pyydän kaupan purkua tästä näytönohjaimesta. Samana päivänä asiakaspalvelu kuittaa viestin vastaanotetuksi ja laittaneensa sen takuupuolelle. 27.2. kyselen tilannepäivitystä, johon ei vieläkään ole vastausta tullut.

En olisi arvannut, että joudun Jimmsin kanssa vielä Kuluttajaneuvojalle asti menemään näissä takuuasioissa. Ja odotin, että tämäkin tapaus olisi jo saatu hoidettua, mutta tässä sitä yhä odotellaan.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
52
Näyttää olevan aika laittaa omat kokemukset tänne Jimmsin asiakaspalvelusta.

RX 570 ja satunnaisia ongelmia, musta ruutu ja näytönohjain sekoaa täysin jolloin kortissa olevat ledit välkkyvät, tuulettimet nostavat ja laskevat kierroksia sekä hiiren ja näppämistön ledit sammuvat, resettiä painamalla tokeentuu ainoastaan. Jossain vaiheessa viime vuonna alkoivat ongelmat ja koitin niitä itse selvitellä, odottelin päivityksiä ja vaihtelin osia.

Tämän vuoden alussa (tammikuu) oli aika laittaa RMA-hakemus vetämään kun omat keinot oli käytetty ja näytönohjain sekoilee myös toisessa koneessani. Muutaman päivän kerkeää näytönohjain olla takuukäsittelyssä kun pitää toimittaa heille lisäselvitystä, kun eivät saa ongelmia toistettua. Tästä viestittelystä muutama päivä ja näytönohjain laitetaan takaisin postiennakolla, koska aiheeton takuupalautus ja maksa 50 euroa. Ei muuta kuin kortti takaisin omaan koneeseen ja eihän se tietenkään toimi. Tässä välissähän on AMD itse ajureissa sanonut "korjanneensa" tämän ongelman. Taas samaa sähköpostin vaihtoa Jimmsin kanssa ja heillä tuntuu olevan sama copy-paste vastaus aina valmiina "on se kumma ongelma kun meillä toimi". Voin sanoa, että useamman kerran tuon vastaavan lukeneena se alkaa hieman ärsyttämään.

Pyysin Jimmsiltä neuvoja, asenna Windows uusiksi. Pitkin hampain teen sen ja tämä ei tietenkään ongelmaa korjaa. Pyydän uudestaan neuvoja ja sitten pitäisi taas toimittaa kortti heille uudestaan takuukäsittelyyn ja tässä vaiheessa on pakko tehdä päätös, että pyydän apua Kuluttajaneuvonnasta. En todellakaan ollut aikeissa maksaa taas 50 euroa turhasta käsittelystä. Mainittakoot tässä välissä, että aloin aina kuvaamaan videota kun kone alkoi temppuilemaan tuon ensimmäisen takuukäsittelyn jälkeen. Tätä ennen olin ottanut vain yhden kuvan, jossa näkyy ettei näytönohjain anna kuvaa toisessa koneessani.

Ollaan tosiaan helmikuussa ja saan Kuluttajaneuvonnasta soiton, jossa erittäin asiallinen henkilö kertoo ettei takuuaikana asiakkaan tarvitse maksella mitään ja olen lisäksi omalta osaltani todistanut, että vika ilmenee. Ja ohjeistaa minua olemaan uudelleen Jimmsiin yhteydessä. 20.2. laitan Jimmsille vaatimukseni jossa vaadin nuo aiemmin mainitut 50 euroa takaisin sekä pyydän kaupan purkua tästä näytönohjaimesta. Samana päivänä asiakaspalvelu kuittaa viestin vastaanotetuksi ja laittaneensa sen takuupuolelle. 27.2. kyselen tilannepäivitystä, johon ei vieläkään ole vastausta tullut.

En olisi arvannut, että joudun Jimmsin kanssa vielä Kuluttajaneuvojalle asti menemään näissä takuuasioissa. Ja odotin, että tämäkin tapaus olisi jo saatu hoidettua, mutta tässä sitä yhä odotellaan.
Ei nyt varsinaisesti koske Jimmsiä, mutta kahden vuoden aikana on tullut satunnaisesti vastaan AMD:n näytönohjaimien kanssa (lähinnä läppäreissä) ongelmaa, missä Win10 ei herää lepotilasta lainkaan (Musta ruutu, näppäimistön taustavalot palaa jos sellaiset omistaa, tuuletin huutaa, capslock ym ei vastaa)... Kannattaa koittaa Win10:n virranhallinnan lisäasetuksista ottaa PCI Express joko kokonaan pois päältä tai keskimmäiselle asetukselle. Joissain tapauksissa tämä auttanut ongelmaan.

Toki jos kesken käytön on ilmennyt ongelmia niin vaikeampi sanoa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Näyttää olevan aika laittaa omat kokemukset tänne Jimmsin asiakaspalvelusta.

RX 570 ja satunnaisia ongelmia, musta ruutu ja näytönohjain sekoaa täysin jolloin kortissa olevat ledit välkkyvät, tuulettimet nostavat ja laskevat kierroksia sekä hiiren ja näppämistön ledit sammuvat, resettiä painamalla tokeentuu ainoastaan. Jossain vaiheessa viime vuonna alkoivat ongelmat ja koitin niitä itse selvitellä, odottelin päivityksiä ja vaihtelin osia.

Tämän vuoden alussa (tammikuu) oli aika laittaa RMA-hakemus vetämään kun omat keinot oli käytetty ja näytönohjain sekoilee myös toisessa koneessani. Muutaman päivän kerkeää näytönohjain olla takuukäsittelyssä kun pitää toimittaa heille lisäselvitystä, kun eivät saa ongelmia toistettua. Tästä viestittelystä muutama päivä ja näytönohjain laitetaan takaisin postiennakolla, koska aiheeton takuupalautus ja maksa 50 euroa. Ei muuta kuin kortti takaisin omaan koneeseen ja eihän se tietenkään toimi. Tässä välissähän on AMD itse ajureissa sanonut "korjanneensa" tämän ongelman. Taas samaa sähköpostin vaihtoa Jimmsin kanssa ja heillä tuntuu olevan sama copy-paste vastaus aina valmiina "on se kumma ongelma kun meillä toimi". Voin sanoa, että useamman kerran tuon vastaavan lukeneena se alkaa hieman ärsyttämään.

Pyysin Jimmsiltä neuvoja, asenna Windows uusiksi. Pitkin hampain teen sen ja tämä ei tietenkään ongelmaa korjaa. Pyydän uudestaan neuvoja ja sitten pitäisi taas toimittaa kortti heille uudestaan takuukäsittelyyn ja tässä vaiheessa on pakko tehdä päätös, että pyydän apua Kuluttajaneuvonnasta. En todellakaan ollut aikeissa maksaa taas 50 euroa turhasta käsittelystä. Mainittakoot tässä välissä, että aloin aina kuvaamaan videota kun kone alkoi temppuilemaan tuon ensimmäisen takuukäsittelyn jälkeen. Tätä ennen olin ottanut vain yhden kuvan, jossa näkyy ettei näytönohjain anna kuvaa toisessa koneessani.

Ollaan tosiaan helmikuussa ja saan Kuluttajaneuvonnasta soiton, jossa erittäin asiallinen henkilö kertoo ettei takuuaikana asiakkaan tarvitse maksella mitään ja olen lisäksi omalta osaltani todistanut, että vika ilmenee. Ja ohjeistaa minua olemaan uudelleen Jimmsiin yhteydessä. 20.2. laitan Jimmsille vaatimukseni jossa vaadin nuo aiemmin mainitut 50 euroa takaisin sekä pyydän kaupan purkua tästä näytönohjaimesta. Samana päivänä asiakaspalvelu kuittaa viestin vastaanotetuksi ja laittaneensa sen takuupuolelle. 27.2. kyselen tilannepäivitystä, johon ei vieläkään ole vastausta tullut.

En olisi arvannut, että joudun Jimmsin kanssa vielä Kuluttajaneuvojalle asti menemään näissä takuuasioissa. Ja odotin, että tämäkin tapaus olisi jo saatu hoidettua, mutta tässä sitä yhä odotellaan.
Hei, kiitos palautteesta! Tapauksen tuntomerkkien perusteella olemme olleet yhteyksissä tapauksesta teihin päin yhteyksissä tänään. Mikäli tuote todetaan testeissä vialliseksi, korvaa takuu korvaavan tuotteen tilalle ja aiheettomat takuukulut palautetaan. Mikäli tapaukseen liittyy vielä epäselvyyttä tai erimielisyyttä, pyytäisimme olemaan yhteyksissä meihin yksityisviestillä/chat-palvelussa/sähköpostilla tai puhelimitse.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 344
Valitettavasti viime aikojen AMD-ajurit ovat olleet luokattomia ja on mahdollista että ongelmasi ovat ajureissa eikä raudassa. Tällöin ainoa "korjaus" on vaihtaa näytönohjaimen tarjoajaa... Tosin tuollainen "grafiikat sekoaa ja kone jumiin" on kyllä yleensä rautavian merkki - mutta siinäkin on se ikävä puoli että se ei 100% varmuudella ole näyttis. Ainoa varma tapa varmistaa on testata ristiin (toinen kortti tässä koneesa, tämä kortti jossain muussa koneessa) ja se on tietty ongelma jos ei näyttiksiä pyöri nurkissa ylimääräisenä.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Valitettavasti viime aikojen AMD-ajurit ovat olleet luokattomia ja on mahdollista että ongelmasi ovat ajureissa eikä raudassa. Tällöin ainoa "korjaus" on vaihtaa näytönohjaimen tarjoajaa... Tosin tuollainen "grafiikat sekoaa ja kone jumiin" on kyllä yleensä rautavian merkki - mutta siinäkin on se ikävä puoli että se ei 100% varmuudella ole näyttis. Ainoa varma tapa varmistaa on testata ristiin (toinen kortti tässä koneesa, tämä kortti jossain muussa koneessa) ja se on tietty ongelma jos ei näyttiksiä pyöri nurkissa ylimääräisenä.
En ole asianosainen, mutta tuossa vikakuvauksessahan oli mainittu, että oli kokeiltu toisessakin koneessa.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 843
Ei nyt varsinaisesti koske Jimmsiä, mutta kahden vuoden aikana on tullut satunnaisesti vastaan AMD:n näytönohjaimien kanssa (lähinnä läppäreissä) ongelmaa, missä Win10 ei herää lepotilasta lainkaan (Musta ruutu, näppäimistön taustavalot palaa jos sellaiset omistaa, tuuletin huutaa, capslock ym ei vastaa)... Kannattaa koittaa Win10:n virranhallinnan lisäasetuksista ottaa PCI Express joko kokonaan pois päältä tai keskimmäiselle asetukselle. Joissain tapauksissa tämä auttanut ongelmaan.

Toki jos kesken käytön on ilmennyt ongelmia niin vaikeampi sanoa.
Valitettavasti viime aikojen AMD-ajurit ovat olleet luokattomia ja on mahdollista että ongelmasi ovat ajureissa eikä raudassa. Tällöin ainoa "korjaus" on vaihtaa näytönohjaimen tarjoajaa... Tosin tuollainen "grafiikat sekoaa ja kone jumiin" on kyllä yleensä rautavian merkki - mutta siinäkin on se ikävä puoli että se ei 100% varmuudella ole näyttis. Ainoa varma tapa varmistaa on testata ristiin (toinen kortti tässä koneesa, tämä kortti jossain muussa koneessa) ja se on tietty ongelma jos ei näyttiksiä pyöri nurkissa ylimääräisenä.
En jaksa tämän näytönohjaimen kanssa säätää enää yhtään ylimääräisiä kun on ihan riittävästi tullut käytettyä aikaa (muutama kuukausi), se vaihtuu lähiaikoina eri valmistajaan. Ja tämä vaihdos ei ole Jimmsin kanssa sovittu asia, ettei tule väärinymmärryksiä, vaan hankin uuden näytönohjaimen muualta.
 

Gl4c13r

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.02.2020
Viestejä
103
Moi Jimm'sin väki. Toivoisin seuraaviin valvojaisiin Ryzen 3900X-bundlea kera NVidian näyttiksen (2070/2080). Olisi aika ostaa uudet komponentit. Onko toivomukseni turha? :hmm:
 
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
9
Viikko sitten tilattu osat uuteen tietokoneeseen ja nyt alkoi näytönohjaimesta (Asus GeForce RTX 2060 Super Dual OC EVO V2) toinen tuuletin pitämään todella rasittavaa rohinaa kun pyörii noin 60% teholla, kuuluu kuulokkeiden läpi. Meneekö tällainen takuun piikkiin?
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 344
En tiedä Jimmsin käytännöistä tämän osalta mutta yleisellä tasolla risa tuuletin on takuuasia. Itse ottaisin tilanteesta videota jossa äänet kuuluvat selvästi ja mukaan takuuhakemukseen niin homman pitäisi olla yksinkertaisempaa. Ja esim. sormella pysäyttää tuulettimen keskiöstä pyörintä että näkee selvästi tämän potkurin olevan se äänen lähde.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 416
Viikko sitten tilattu osat uuteen tietokoneeseen ja nyt alkoi näytönohjaimesta (Asus GeForce RTX 2060 Super Dual OC EVO V2) toinen tuuletin pitämään todella rasittavaa rohinaa kun pyörii noin 60% teholla, kuuluu kuulokkeiden läpi. Meneekö tällainen takuun piikkiin?
Kannattaa kysellä suoraan Jimmsin chatista, niin saa nopeemmin ja varmemman vastauksen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983

Onko näin, että ei tule mukana DP- tai edes hdmi-kaapelia?
Morjesta - selvitellään mitä kyseisen näytön mukana mahtaa tulla. Eiköhän tuolta joku liitäntävaihtoehto kylkijäisenä tule, tarkennetaan vielä että mikä ja vastaillaan tänne :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Moi Jimm'sin väki. Toivoisin seuraaviin valvojaisiin Ryzen 3900X-bundlea kera NVidian näyttiksen (2070/2080). Olisi aika ostaa uudet komponentit. Onko toivomukseni turha? :hmm:
Mikään toivomus ei ole turha, varsinkaan kun kyse on Valvojaisista :) Saatamme tuon toiveen norsunluutornin suuntaan!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Viikko sitten tilattu osat uuteen tietokoneeseen ja nyt alkoi näytönohjaimesta (Asus GeForce RTX 2060 Super Dual OC EVO V2) toinen tuuletin pitämään todella rasittavaa rohinaa kun pyörii noin 60% teholla, kuuluu kuulokkeiden läpi. Meneekö tällainen takuun piikkiin?
Terve. Kuten tuolla kanssafoorumilainenkin jo mainitsi, niin universaalisti viallinen tuuletin on takuunalainen asia. Tilanteet ovat kuitenkin aina tapauskohtaisia, mutta hyvä aloitus on juuri tarkistaa tuo tuuletin silmämääräisesti ettei möhnää ilmene ja sitten tallentaa pieni nauhoite tuosta rohinasta ja laittaa vaikka se meille spostilla jotta voidaan arvioida paremmin!
 
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
9
Terve. Kuten tuolla kanssafoorumilainenkin jo mainitsi, niin universaalisti viallinen tuuletin on takuunalainen asia. Tilanteet ovat kuitenkin aina tapauskohtaisia, mutta hyvä aloitus on juuri tarkistaa tuo tuuletin silmämääräisesti ettei möhnää ilmene ja sitten tallentaa pieni nauhoite tuosta rohinasta ja laittaa vaikka se meille spostilla jotta voidaan arvioida paremmin!
Moro! Laitoin sähköpostilla viestiä ja liikkuvaa kuvaa.
 
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
142
Tuotteistajalle ehdotusta, Deltaco Gaming GAM-091 -kiintolevykotelo: GAM-091

Olisi piakkoin tarve ja jos löytyisi teiltäkin kilpailukykyiseen hintaan niin tietäisi mistä tilata. :smile:
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
11
Joko pian julkaisette maaliskuun tarjoukset?
On kolmen tonnin komponentit ostoskorissa tarjouksia odottamassa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Morjesta - selvitellään mitä kyseisen näytön mukana mahtaa tulla. Eiköhän tuolta joku liitäntävaihtoehto kylkijäisenä tule, tarkennetaan vielä että mikä ja vastaillaan tänne :)
Selvityksen jälkeen paketista paljastui HDMI-piuha. :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 591
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom