Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
911
@Jimm's kiitokset hyvin hoidetusta näyttistilauksesta, sen mötkön hinta oli pudonnut peräti kolmelläkympillä niin nätisti päivittyi myös mulle uus hinta ihan pelkästään kiltisti pyytämällä. Pelkäsin että joutuu perumaan ja tilaamaan uusiksi mutta onnistui ihan noin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
137
@Jimm's tarkoittaa nettisivuillanne oleva ”tukkureilla x kpl” jotain Suomen tukkuria eli tilauksen viiveen ei pitäisi olla kovin pitkä siitä johtuen jos tukkurilla on tavaraa? Vai jotain Euroopan tukkuria tms? :thumbsup:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 230
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
Taitaa olla melkein toisinpäin, somessa viestittelivät, että vaikka itse liike on huomenna kiinni, niin varastolla pöhinä päällä. Tiedä sitten miten isolla miehityksellä...
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
@Jimm's tarkoittaa nettisivuillanne oleva ”tukkureilla x kpl” jotain Suomen tukkuria eli tilauksen viiveen ei pitäisi olla kovin pitkä siitä johtuen jos tukkurilla on tavaraa? Vai jotain Euroopan tukkuria tms? :thumbsup:
Tukkureita on kyllä kauempaakin kuin Suomessa. Vähän voi peilata tietenkin aina sen arvion puolelta. Esim 5-7 työpäivän arviolla ja alle oleva tuote yleisesti on Suomen puolelta vielä, mutta noissa 10-20 työpäivää tuotteilla paketit tulee aina kauempaa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Taitaakohan varastomiehet ottanut lomaa tään maanatain, että sais 4pv loman putkeen ? ei ole lähtenyt tilaukset kovin nopsaan ;) Tarvittako te sinne lissää työnetekijöitä ?
Hei, tuo maanantai taitanee olla nyt niitä päiviä, ettei lomahakemuksia edes hyväksyttäisi. :) Ja kuten tuossa jo joku ehti mainita, niin ovat myös tänään keräämässä paketteja
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
137
Tukkureita on kyllä kauempaakin kuin Suomessa. Vähän voi peilata tietenkin aina sen arvion puolelta. Esim 5-7 työpäivän arviolla ja alle oleva tuote yleisesti on Suomen puolelta vielä, mutta noissa 10-20 työpäivää tuotteilla paketit tulee aina kauempaa.
Esimerkiksi minun toisessa tilaamassani tuotteessa lukee tällä hetkellä näin:

980B3249-17F3-4E64-B76E-474E2B0EF76C.jpeg
Tulossa tukkureilta, mutta ajan arviota ei ole päivittynyt.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Esimerkiksi minun toisessa tilaamassani tuotteessa lukee tällä hetkellä näin:


Tulossa tukkureilta, mutta ajan arviota ei ole päivittynyt.
Näiden osalta tilanne voi joskus olla että arvio on juuri ylittynyt. Esimerkiksi arviona on ollut 5.12. mutta joko rekka ei ole laituriin sopivasti osunut tai ei olla vielä ehditty tarkistamaan mitä meille on saapunut. Heittää silloin aina tuonne ei vahvistettuun tilaan.

Toki varmasti poikkeuksiakin löytyy kun tukkuja ja tuotteita on monia
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
340
Onkohan näille Arctic AIO:ille mitään päivämäärää tiedossa? Viime viikolla piti tulla torstaina 1. päivä varastoon, mutta ilmeisesti se rekka ei sitten saapunutkaan.

 

Eej

Liittynyt
05.12.2022
Viestejä
1
Onkohan näille Arctic AIO:ille mitään päivämäärää tiedossa? Viime viikolla piti tulla torstaina 1. päivä varastoon, mutta ilmeisesti se rekka ei sitten saapunutkaan.

Sama homma tän Ryzen 5 5500 kanssa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 100
Onko teillä kovin ruuhkaa black fridayn jäljiltä edelleen, kun viikko sitten tehty tilaus ei ole vieläkään lähtenyt, vaikka kaikkea oli jo tilaushetkellä varastossa?
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
12
Onko teillä kovin ruuhkaa black fridayn jäljiltä edelleen, kun viikko sitten tehty tilaus ei ole vieläkään lähtenyt, vaikka kaikkea oli jo tilaushetkellä varastossa?
Täällä ihmettelen ihan samaa.. Aikoinaan tilaukset lähti jopa samana, viimeistään seuraavana päivänä ja nyt saa viikon odotella ennenkun tapahtuu mitään. Black fridaystakin aikaa kohta 3 viikkoa..
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Onko teillä kovin ruuhkaa black fridayn jäljiltä edelleen, kun viikko sitten tehty tilaus ei ole vieläkään lähtenyt, vaikka kaikkea oli jo tilaushetkellä varastossa?
Hivenen on vielä kiirusta päällä. Arvioiden lopuilla mennään
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Täällä ihmettelen ihan samaa.. Aikoinaan tilaukset lähti jopa samana, viimeistään seuraavana päivänä ja nyt saa viikon odotella ennenkun tapahtuu mitään. Black fridaystakin aikaa kohta 3 viikkoa..
Black fridaysta ei ole edes kahta viikkoa.
Oma tilaus varastotuotteesta tehty 28.11 ja lähti eilen matkaan.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Onkohan näille Arctic AIO:ille mitään päivämäärää tiedossa? Viime viikolla piti tulla torstaina 1. päivä varastoon, mutta ilmeisesti se rekka ei sitten saapunutkaan.

Tuossa toimittajalla jotain sähellystä ollut tämän toimituksen osalta. Tuotevastaavaa tuota selvittelee ja päivitellään sivuille arviot kun ratkeaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
340
Black fridaysta ei ole edes kahta viikkoa.
Oma tilaus varastotuotteesta tehty 28.11 ja lähti eilen matkaan.
Sama juttu täällä tilauksesta, jossa kaikki oli varastossa.
Tosin torstaina eka päivä tilattu koppakin lähti eilen liikkeelle, mutta siinäpä ei paljoa pakkaamista ole, sen kun printtaa ja lätkäisee osoitelapun paketin kylkeen.

Tuossa toimittajalla jotain sähellystä ollut tämän toimituksen osalta. Tuotevastaavaa tuota selvittelee ja päivitellään sivuille arviot kun ratkeaa
No, ei auta kuin odotella, kun kaikki muutkin vaihtoehdot ovat huvenneet varastosta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
717
Tein paisuneesta powerbankista rma-hakemuksen, joka hyväksyttiin. Hakemuksessani kysyin että haluatteko varmasti että laitan postissa tulemaan paisuneen akun, johon en saanut suoraa vastausta, vaan perus template-vastauksen "pakkaa tuotteet hyvin" jne jne.

Kysynkin nyt täältä vielä varmistuksen, uskaltaako tälläisen laittaa tulemaan Postilla teille? Mitä jos se syttyy palamaan jossain lajittelukeskuksessa..?

Esim Postin litium-akkujen lähetysohjeessa sanotaan näin: "HUOM: Litiumakkuja, jotka valmistaja on todennut viallisiksi tai akkuja, jotka ovat vahingoittuneet, ei saa lähettää lainkaan."

Hohhoijaa, nyt tämä tapaus etenee vihdoin. Jimms kertoo että voin vaihtaa tuotteen "parempaan", sillä minun tuotettani ei ole enää listoilla.

"Takuupalautuksen ehdot täyttävä viallinen tuote huolletaan tai korvataan pääsääntöisesti samalla tai vastaavalla tuotteella. " - mitä kävi tälle?

Katselin listoja niin näytti olevan oikeastaan huonompi vastaava Deltaco, josta puuttui usb-c, mutta muuten samat speksit: 20000 mAh ja helvetin hidas lataus (12 tuntia täyteen), kun ei ole QuickChargea tms. Silti tästä pitäisi maksaa 22.1 euroa lisää, joka on 123% lisää alkuperäisen powerbankin hintaan :geek: Ostamani powerbank josta nyt takuutapaus on tarjoustuote. Onko tarjoustuotteilla huonompi takuu, sillä hintaerohan on nyt tuotteisiin ilman tarjousta suurempi. Ja miksi ylipäätään minun pitäisi maksaa vastaavasta tuotteesta välirahaa? Ymmärtäisin jos näytönohjain päivittyisi generaatiolla tms, mutta nyt ei ole kyse siitä. Myöskin postiennakkokulut minun tulisi kuulemma maksaa, joka nostaa hintaeron alkuperäiseen powerbankkiini 143%:iin.

Ai niin, ja tietysti legendaarinen rahat lahjakortilla -vaihtoehto tarjottiin myös, ei mitään mainintaa rahojen palautuksesta. Hienoa toimintaa!

Saisiko tämän hoidettua niinkuin kuuluisikin, eli takuusta korvaava tuote asiakkaalle ilman lisäkuluja? Kiitos!
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Hohhoijaa, nyt tämä tapaus etenee vihdoin. Jimms kertoo että voin vaihtaa tuotteen "parempaan", sillä minun tuotettani ei ole enää listoilla.

"Takuupalautuksen ehdot täyttävä viallinen tuote huolletaan tai korvataan pääsääntöisesti samalla tai vastaavalla tuotteella. " - mitä kävi tälle?

Katselin listoja niin näytti olevan oikeastaan huonompi vastaava Deltaco, josta puuttui usb-c, mutta muuten samat speksit: 20000 mAh ja helvetin hidas lataus (12 tuntia täyteen), kun ei ole QuickChargea tms. Silti tästä pitäisi maksaa 22.1 euroa lisää, joka on 123% lisää alkuperäisen powerbankin hintaan :geek: Ostamani powerbank josta nyt takuutapaus on tarjoustuote. Onko tarjoustuotteilla huonompi takuu, sillä hintaerohan on nyt tuotteisiin ilman tarjousta suurempi. Ja miksi ylipäätään minun pitäisi maksaa vastaavasta tuotteesta välirahaa? Ymmärtäisin jos näytönohjain päivittyisi generaatiolla tms, mutta nyt ei ole kyse siitä. Myöskin postiennakkokulut minun tulisi kuulemma maksaa, joka nostaa hintaeron alkuperäiseen powerbankkiini 143%:iin.

Ai niin, ja tietysti legendaarinen rahat lahjakortilla -vaihtoehto tarjottiin myös, ei mitään mainintaa rahojen palautuksesta. Hienoa toimintaa!

Saisiko tämän hoidettua niinkuin kuuluisikin, eli takuusta korvaava tuote asiakkaalle ilman lisäkuluja? Kiitos!
Tapausta vielä avattu meidän päässä ja tässä päästiin nyt yhteisymmärrykseen tapauksen osalta.
 
Liittynyt
08.12.2022
Viestejä
2
Jimmsillä 4090 Suprim X ja Zotac Trinity OC 4090 näytönohjaimen välinen hinta ero on 200 euroa ja kun kattoo sama sarja 4080 näytönohjaimissa niin se on vaan 40 euroa how?
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 592
Onko tietoa koska näitä on mahdollisesti tulossa? Viikko sitten tilattu. Kone alkaa kaipaamaan uusia propelleja.

Edit: ja tottakait heti tuli tekstaria että paketti on lähetetty, nyt kun näistä kyselin :D
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Jimmsillä 4090 Suprim X ja Zotac Trinity OC 4090 näytönohjaimen välinen hinta ero on 200 euroa ja kun kattoo sama sarja 4080 näytönohjaimissa niin se on vaan 40 euroa how?
Moro, Hintojen osalta tietenkin on monta asiaa jotka vaikuttaa. Esimerkiksi tukku on voinut saada toista mallia 200kpl ja toista 10kpl. Näin tuo pienempi erä on korttikohtaisesti ollut isommalla hinnalla. Se tietenkin sitten heijastuu sitä kautta eteenpäin.
 

Fat

Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
23
Mites kun 13600KF hinta on tippunut 30€ tilauksesta ja kokoonpanoa ei vielä ole koottu niin kannattaako tämmösistä kysellä muutaman kympin takia mitään takaisinpäin, jos muut osat pitkälti tilauksessa BF ale tuotteita :geek:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mites kun 13600KF hinta on tippunut 30€ tilauksesta ja kokoonpanoa ei vielä ole koottu niin kannattaako tämmösistä kysellä muutaman kympin takia mitään takaisinpäin, jos muut osat pitkälti tilauksessa BF ale tuotteita :geek:
Tuleppas vaikka chattiinn piipahtamaan niin katsotaan tilannetta. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
340
Tuossa toimittajalla jotain sähellystä ollut tämän toimituksen osalta. Tuotevastaavaa tuota selvittelee ja päivitellään sivuille arviot kun ratkeaa
"Arctic-rekka" löysi mitä ilmeisemmin tiensä perille, kun kerran kännykkään pärähti aamulla viesti paketin toimituksesta! :thumbsup:
 
Liittynyt
19.03.2019
Viestejä
168
Ehkä typerä kysymys, mutta kirjoitin arvostelun tuotteesta x (oli amd-kampanja steam lahjakortista) , kauanko teillä yleensä kestää hyväksyä arvostelu? Kirjoitin sen n. viikko sitten...
 
Liittynyt
24.07.2022
Viestejä
57
En tiedä meneekö mun Jimm`s joulukoneen kasaus pipariksi. Blackfriday tarjouksesta tilasin ryzen 5 5600 jossa olen nyt jonossa 70-80 ja sivuilla ei ole nyt toimitusaikaa vahvistettu.Silloin oli ilmoitus että 30.11 tulossa +25 kpl. Noissa "rimpula" prossuissa on vielä hinnatkin halventuneet.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 114
En tiedä meneekö mun Jimm`s joulukoneen kasaus pipariksi. Blackfriday tarjouksesta tilasin ryzen 5 5600 jossa olen nyt jonossa 70-80 ja sivuilla ei ole nyt toimitusaikaa vahvistettu.Silloin oli ilmoitus että 30.11 tulossa +25 kpl. Noissa "rimpula" prossuissa on vielä hinnatkin halventuneet.
No, onpa sitten ainakin jotakin piparia jouluksi!
Jep, huono vitsi...
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
911
3070 vaan toi mun mutta sama jäähy ja sitä on revikoissa ylistetty. Toivotaan että kestää kauemmin mitä edellinen joka antautui pikkusen päälle 1v iässä, ei kamalasti naurattanu.
 
Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
13
En tiedä meneekö mun Jimm`s joulukoneen kasaus pipariksi. Blackfriday tarjouksesta tilasin ryzen 5 5600 jossa olen nyt jonossa 70-80 ja sivuilla ei ole nyt toimitusaikaa vahvistettu.Silloin oli ilmoitus että 30.11 tulossa +25 kpl. Noissa "rimpula" prossuissa on vielä hinnatkin halventuneet.
Vähän sama juttu. BF-tarjouksista tarttui mukaan pävityspaketti jossa mm. tuo Ryzen. Ostohetkellä arvioitu varastoonsaapumispäivä oli ostopäivä, joka muuttui ja taas muuttui tähän 9.12 eikä näy vieläkään saldoilla. Ymmärrän toki oman mokan kun tilasin tuotteen jota ei ollut varastossa, mutta noi arviot heittää kyllä sen verran pahasti että mietin jo tilauksen perumista. Hinnatkin laski sen verran että säästö on jo aika marginaalinen vajaan 800€ tilauksessa.

Jonossa olen toki aika paljon sinua edellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Ehkä typerä kysymys, mutta kirjoitin arvostelun tuotteesta x (oli amd-kampanja steam lahjakortista) , kauanko teillä yleensä kestää hyväksyä arvostelu? Kirjoitin sen n. viikko sitten...
Siellä tarkistetaan noita arvosteluja "kasoissa". Eli joku käy silloin tällöin läpi kaikki siihen mennessä tulleet kerralla ja sitten on taas hetken taukoa.
 
Liittynyt
27.04.2018
Viestejä
17
Siellä tarkistetaan noita arvosteluja "kasoissa". Eli joku käy silloin tällöin läpi kaikki siihen mennessä tulleet kerralla ja sitten on taas hetken taukoa.
Gigabyten emolevy ostettu ja arvosteltu melkein 2 viikkoa sitten ja vieläkin odotellaan että ilmestyis sivulle.
Kannattas varmaan jimmsin näihin kampanjatuotteisiin vähän nopeammin paneutua jos niihin osallistuminen vaatii arvostelun ja screenshotin ottamisen sivuilta. Tai sitten ette vaan osallistu noihin kampanjoihin firmallanne jos ei resursseja ole tarkastamiseen. Asiakkaan kiusaamista ja stressaamista vaan.

AORUS HYPE & REVIEW PARTY
Lahjakortin saaminen edellyttää tuotearvostelua emolevystä. Arvostelijoiden kesken arvotaan myös rahallinen hyvitys ostamalleen emolevylle!
 
Liittynyt
21.12.2018
Viestejä
13
Vähän sama juttu. BF-tarjouksista tarttui mukaan pävityspaketti jossa mm. tuo Ryzen. Ostohetkellä arvioitu varastoonsaapumispäivä oli ostopäivä, joka muuttui ja taas muuttui tähän 9.12 eikä näy vieläkään saldoilla. Ymmärrän toki oman mokan kun tilasin tuotteen jota ei ollut varastossa, mutta noi arviot heittää kyllä sen verran pahasti että mietin jo tilauksen perumista. Hinnatkin laski sen verran että säästö on jo aika marginaalinen vajaan 800€ tilauksessa.

Jonossa olen toki aika paljon sinua edellä.
Tämä päättyi kuitenkin hyvin. Aspasta sain vaihdettua 5600X -malliin ja maksettua välirahan, koko hommaan meni pari minuuttia. Täytyy antaa plussaa että homman saa hoidettua näin nopeasti ja helposti vielä lauantai-iltanakin. :thumbsup:
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
1
Hei onko näissä teidän emoissa mikä bios: Asus TUF GAMING B550-PLUS voinko iskeä vanhan ryzen 5 5600x kiinni ilman mitään ongelmia?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 656
Hei onko näissä teidän emoissa mikä bios: Asus TUF GAMING B550-PLUS voinko iskeä vanhan ryzen 5 5600x kiinni ilman mitään ongelmia?
Edit: BIOS version 1004 oli eka 5600x:ää tukeva, muistin aluksi väärin.
Tuossa emossa backflash-kytkin, eli etukäteen uusin bios tikulle ja päivitys tarvittaessa onnistuu ilman prossua, jos varman päälle haluaa ottaa. Uusimmasta päästä se kannattaa tuossa emossa olla, alkupään bioseilla oli hieman "lastentauteja". Mulla oli samaa rautaa käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 353
Viestejä
4 158 155
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom