Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Taitaa omalla kohdalla olla surkeampi tuuri, mennyt yli viikko eikä konetta ole edes kasattu
Moi! Kasauksessa hieman viivettä mm. lomakauden myötä, voidaan tarkistella tilannetta tarkemmin esim meidän chatissa tilausnumeron avulla :geek:
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 198
Moi! Kasauksessa hieman viivettä mm. lomakauden myötä, voidaan tarkistella tilannetta tarkemmin esim meidän chatissa tilausnumeron avulla :geek:
hih, siellä pistetään porukat pitämään lomat ennenkuin on eräs laajempi koneenkasausruljanssi tietyn hesassa olevan messukeskuskeikan kanssa :asif:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 879
Paahdettuihin hintoihin Arctic Cooling P12 Slim :)

Ja tuotteistusehdotuksena:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Välitetään paahtotoiveet eteenpäin paahtomestareille! :thumbsup:
 
Liittynyt
29.08.2017
Viestejä
56
Täytyis vissiin aina testata tuotteet kun saa joita takuuvaihdosta. En jaksanut purkaa kaikki tuulettimia kun sain korvaavan tuotteen takuuvaihdosta, vaan jätin siinä vaiheessa vaihdosta tulleen tuotteen pakettiin. Vasta nyt varmaan vuotta tai ehkä ylikin myöhemmin vaihdoin sen samalla kun muutoinkin custom kiertoa huolsin, vaan huomatakseni että tämä on aivan yhtä torso laite kun sen jonka alunperin olin takuuseen lähettänyt ja prakaa aivan samalla tavalla. Vinkkinä vaan että kannattaa testata laitteet eikä luottaa että sieltä on toimivaa tullut tilalle.
 
Liittynyt
04.05.2022
Viestejä
29
Hei, onko muilla ongelmia chatti historian kanssa, minulla näyttää chätistä puolet mustana
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Hei, onko muilla ongelmia chatti historian kanssa, minulla näyttää chätistä puolet mustana
Hei, chatti sai tosiaan hieman suuremman päivityksen ja pientä hienosäätöä tehdään jatkuvasti. Tuosta voi laittaa kuvan asiakaspalvelun sähköpostiin ja mukaan mielellään myös käytettävä laitteisto ( puhelin, tablet, tietokone, kannettava).
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
2
Huomasin että ducky one 3 näppäimistöjä lisättiin valikoimaan, onko myös musta ja valkoinen malli tulossa valikoimaan?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Huomasin että ducky one 3 näppäimistöjä lisättiin valikoimaan, onko myös musta ja valkoinen malli tulossa valikoimaan?
Kysellään! :geek:

Näitä tulee meille sitten lisää saataville sen mukaisesti kun tulee meidän toimittajien kautta saataville. Vahvistusta sille että koska näitä voisi sitten olla saatavilla ei harmillisesti saatu.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Välitetään paahtotoiveet eteenpäin paahtomestareille! :thumbsup:
Inteliä ei saatu paahdettua, mutta nämä toiveet toteutuivat:


 
Liittynyt
06.08.2018
Viestejä
235
Olen harmikseni huomannut, että monet nettikaupat (esim. verkkokauppa.com) on hiljattain luopunut postiennakosta maksuvaihtoehtona.

Toivon hartaasti että Jimm'sillä ei ole tällaista suunnitteilla.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
642
Jes! Nyt sitten miettimään, tilaanko 2 vai 4.. NR200P:hen ovat menossa.
Vois ittekin tilaa pari, tiedä vaikka laittais fera5 cooleriin slimmit, mut epäilen et kyseisessä kotelossa 2 pohjassa riittä omaan käyttöön. Samalla kotelossa on ns ylipaine, kun on vain 2 imevää tuuletinta.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
820
Näemmä Watercoolin tuotteita on tullut valikoimaan. Olisiko mahdollista saada laajennettua valikoimaa myös noihin Heatkiller Rad -radeihin? :cool:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Näemmä Watercoolin tuotteita on tullut valikoimaan. Olisiko mahdollista saada laajennettua valikoimaa myös noihin Heatkiller Rad -radeihin? :cool:
Ilmestyy sivulle lähiaikoina! Jos sun kaipaamaa tarkkaa mallia ei sittenkään löydy niin laita tarkkaa tuotekoodia tulemaan :)
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
212
Saako Jimm'siltä lämpötahnan levitttimiä? esim. näytönohjaimen tahnojen vaihtamisessa helpottaisi.

En ainakaan löytänyt muuten kun joiden lämpötahnojen mukana tulee levitin (Sekin on ihan ok).

Mutta saisiko näitä myös hankittua erillisinä? Esim. 5 pack tai vastaavaa?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 114
Halvemmalla selviää kun käyttää jotain kirjasto-, luotto- tms. korttia.
Kyllä luottokortista on tupannut aika kallis tulemaan... :lol:

No, itse tulee käytettyä aika usein latta (eli Hilipippis) päistä ruuvimeisseliä, sellaista pientä ja siroa.
Tosin, nyt olen käyttänyt tuota Kryonauttia, niin siinä taisi olla "sisäänrakennettuna"...
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
212
Halvemmalla selviää kun käyttää jotain kirjasto-, luotto- tms. korttia.
Juu, voi olla, mutta en kyllä viitsi millään korteilla alkaa soveltamaan.


No, itse tulee käytettyä aika usein latta (eli Hilipippis) päistä ruuvimeisseliä, sellaista pientä ja siroa.
Tosin, nyt olen käyttänyt tuota Kryonauttia, niin siinä taisi olla "sisäänrakennettuna"...
Niin tuo Extreme vai? Joo, siinä tulee se 3 kpl. Mutta tarkoituksena olisi käyttää mm. Noctuan NT-H2 tahnan kanssa, tuntuisi rahan tuhlaukselta jos hankkisi tuon extremen jolla hieman hintaa ja jäisi vain hyllylle notkumaan (vaikka varmaan onkin tehokkaampi/parempi kuin Noctuan) kun hintaakin on verrattuna perus tuubi tahnaan joka riittää ainakin omassa tarkoituksessa.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 783
Juu, voi olla, mutta en kyllä viitsi millään korteilla alkaa soveltamaan.




Niin tuo Extreme vai? Joo, siinä tulee se 3 kpl. Mutta tarkoituksena olisi käyttää mm. Noctuan NT-H2 tahnan kanssa, tuntuisi rahan tuhlaukselta jos hankkisi tuon extremen jolla hieman hintaa ja jäisi vain hyllylle notkumaan (vaikka varmaan onkin tehokkaampi/parempi kuin Noctuan) kun hintaakin on verrattuna perus tuubi tahnaan joka riittää ainakin omassa tarkoituksessa.
Se tahna levittyy sillä kun laitat jäähyn paikalleen. Jos haluaa voi tehdä sillä tahnalla rastin ja laittaa sitten jäähy paikalleen. En kyllä näe sen suurempaa tarvetta levittelylle, kuin ainostaan jollain threadripperillä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Saako Jimm'siltä lämpötahnan levitttimiä? esim. näytönohjaimen tahnojen vaihtamisessa helpottaisi.

En ainakaan löytänyt muuten kun joiden lämpötahnojen mukana tulee levitin (Sekin on ihan ok).

Mutta saisiko näitä myös hankittua erillisinä? Esim. 5 pack tai vastaavaa?
Erillisenä ei näyttäsi noita oikeen löytyvän, mutta voidaan tutkia olisiko toimittajilta jotain saatavilla. Yleensä tosiaan tuo asennuksesta tuleva paine riittää tuohon tahnan tasaiseen levittymiseen.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
212
Se tahna levittyy sillä kun laitat jäähyn paikalleen. Jos haluaa voi tehdä sillä tahnalla rastin ja laittaa sitten jäähy paikalleen. En kyllä näe sen suurempaa tarvetta levittelylle, kuin ainostaan jollain threadripperillä.
Niin, samalla tavalla kun prosessorilla. Mutta olen nähnyt youtube videoissa ja taitaa itteasiassa EK:n blockin asennusohjeissakin levitetään, niin jäänyt sellainen kuva että täytyy/olisi hyvä levittää tasaisesti reunasta reunaan.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
212
Erillisenä ei näyttäsi noita oikeen löytyvän, mutta voidaan tutkia olisiko toimittajilta jotain saatavilla. Yleensä tosiaan tuo asennuksesta tuleva paine riittää tuohon tahnan tasaiseen levittymiseen.
Alright, no jos ei löydy niin kyllä varmaan tuo jonkin tahnan mukanakin tuleva riittää. Selvä homma, näin olen tottunut prosessorin kanssa. Mutta nähnyt tosiaan toisten asennuksia niin jäänyt vaan sellainen kuva että täytyy levittää.
Mutta hyvä tietää että riittää jäähyn paine myös näytönohjaimellakin.

Kiitos myös muille vastanneille!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Alright, no jos ei löydy niin kyllä varmaan tuo jonkin tahnan mukanakin tuleva riittää. Selvä homma, näin olen tottunut prosessorin kanssa. Mutta nähnyt tosiaan toisten asennuksia niin jäänyt vaan sellainen kuva että täytyy levittää.
Mutta hyvä tietää että riittää jäähyn paine myös näytönohjaimellakin.

Kiitos myös muille vastanneille!
Tuossa gelidin tahnassa pitäisi tulla levitin mukana ja on hyvää tahnaa käytettäväksi GPU:n kanssa koska toi on todella tahmeaa ja kestää pitkään. Tuo Gelid tahna on ollut pitkään top3 luokassa näyttistahnojen suhteen. Monet kunnon oc tyypitkin käyttää sitä.
GELID solutions GC-Extreme -lämpötahna, 3.5g - 8,90€

Tässä Luumin video tuosta tahnasta



Itse olen käyttänyt tuota jo 6-7 vuotta eri prosessoreiden kanssa. Ja levitykset olen tehnyt vanhalla s-etukortilla yms., niillä vaan saa vedettyä hyvän ohuen kerroksen koko alalle ja ylimääräiset pienet määrät sitten tulee lämmönlevittäjän reunalle kun kiristää coolerin kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.08.2017
Viestejä
2 741
DeskMini x300 näyttää selvästi kallistuvan kaikkialla ja varastot nollilla, melkein parempi vaihtoehto olisi tämä uutuus, DeskMeet x300 (tietysti saatavuus voi olla alkuun tosi vaikeaa)


Ei enää se kaikista pienikokoisin, mutta sisältää PSU:n (500W), paremmat päivitysominaisuudet (näytönohjain mahdollisuus!), koosta johtuen yleisiä parannuksia siellä täällä ja oletuksena firmware tukee uusimpia tuettuja prosessoreja, eikä tarvitse leikkiä heti alkuun eri prosessorin kanssa että saa päivitettyä prosessorituen.
 
Viimeksi muokattu:

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Alright, no jos ei löydy niin kyllä varmaan tuo jonkin tahnan mukanakin tuleva riittää. Selvä homma, näin olen tottunut prosessorin kanssa. Mutta nähnyt tosiaan toisten asennuksia niin jäänyt vaan sellainen kuva että täytyy levittää.
Mutta hyvä tietää että riittää jäähyn paine myös näytönohjaimellakin.

Kiitos myös muille vastanneille!
Toimittajilta löytyikin nyt myös näitä erikseen 3 packina: TG-AS-3
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
212
Tuossa gelidin tahnassa pitäisi tulla levitin mukana ja on hyvää tahnaa käytettäväksi GPU:n kanssa koska toi on todella tahmeaa ja kestää pitkään. Tuo Gelid tahna on ollut pitkään top3 luokassa näyttistahnojen suhteen. Monet kunnon oc tyypitkin käyttää sitä.
GELID solutions GC-Extreme -lämpötahna, 3.5g - 8,90€

Tässä Luumin video tuosta tahnasta



Itse olen käyttänyt tuota jo 6-7 vuotta eri prosessoreiden kanssa. Ja levitykset olen tehnyt vanhalla s-etukortilla yms., niillä vaan saa vedettyä hyvän ohuen kerroksen koko alalle ja ylimääräiset pienet määrät sitten tulee lämmönlevittäjän reunalle kun kiristää coolerin kiinni.
Selvä homma, pitääkin katsella tuo Luumin video. Kiitos!
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 198
Eikös tuossa levityksessä ole mahdollista että jää ilmakuplia väliin?
Teoriassa ehkä joo, mutta käytännössä missä levitys on aiheellista (suoraan chippiin kiinni tulevat jäähyt, ilman heatspreaderia) käytännössä haittaa ei ole. Noiden kanssa itseasiassa ilman levitystä voi olla vaarana, ettei tahna yllä kulmiin asti.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
Letkut-tuotekategoriaa voisi jakaa alakategorioihin tai tehdä putkille oman. Siellä on nyt nopeella laskulla alle puolet 100:sta tuotteesta letkuja. Loput joko putkia tai edellämainittuihin liittyviä tarvikkeita tms.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Letkut-tuotekategoriaa voisi jakaa alakategorioihin tai tehdä putkille oman. Siellä on nyt nopeella laskulla alle puolet 100:sta tuotteesta letkuja. Loput joko putkia tai edellämainittuihin liittyviä tarvikkeita tms.
Pistelen tästä tuotevastaavalle ehdotusta vetämään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 713
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom