SilentiumPC Vero M2 600W kelpo RX 5700 XT?

Liittynyt
17.07.2020
Viestejä
22
Oon tässä ny vuoden pyörittäny vega 56 strixiä tällä virtiksellä ei oo ongelmaa ollu tähän asti ja hiljanen ku mikä.

Mietin vaan että onko toi vielä sopiva homma jos hommais red devil rx 5700 xt:n tohon tilalle?

Paljon mitään arviointeja en ainakaan itte löytäny näin nopealla googlettamisella mut jos jollakin ois jotain tietoa et kannattaisko huolehtia et poksahtaako käsii ku linkasee uuen näyttiksen koneesee niin arvostaisin suuresti :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 046
Ihan hyvin se tuollakin toimii. Ihan samantasoisilla powereilla (tai huonommilla) kaikki markettimikrotkin toimii.

Ei ole maailman paras poweri, mutta täysin riittävä ja turvallinen tähän käyttötarkoitukseen. Huonommankin olisit voinut löytää :)

Itse laittaisin kiinni vaan. Tässä ei ole mitään ongelmaa, paitsi että ei välttämättä kestä sitä 5-10v kovaa ajoa, niinkuin ne Seasonicit, mitä täällä tuputetaan.

--

Sinulla on virtalähde , tuo on vielä semmoinen, josta tulee 600W oikeasti ja ei ole multirail. Se on vaan Bronze ja ei ole kultaiset japanilaiset kondensaattorit, joiden tekijä tekee harakirin, jos ne ei toimi oikein.

Ihan hyvä se on, käytä sitä. Oikeasti suurin huono puoli on, että 5v päästä todennäköisesti tuo alkaa oireilla ja Seasonic kestää vaan. Mutta siihen on vielä aikaa. Ja voi olla, että tuokin kestää.
 
Liittynyt
17.07.2020
Viestejä
22
Ihan hyvin se tuollakin toimii. Ihan samantasoisilla powereilla (tai huonommilla) kaikki markettimikrotkin toimii.

Ei ole maailman paras poweri, mutta täysin riittävä ja turvallinen tähän käyttötarkoitukseen. Huonommankin olisit voinut löytää :)

Itse laittaisin kiinni vaan. Tässä ei ole mitään ongelmaa, paitsi että ei välttämättä kestä sitä 5-10v kovaa ajoa, niinkuin ne Seasonicit, mitä täällä tuputetaan.

--

Sinulla on virtalähde , tuo on vielä semmoinen, josta tulee 600W oikeasti ja ei ole multirail. Se on vaan Bronze ja ei ole kultaiset japanilaiset kondensaattorit, joiden tekijä tekee harakirin, jos ne ei toimi oikein.

Ihan hyvä se on, käytä sitä. Oikeasti suurin huono puoli on, että 5v päästä todennäköisesti tuo alkaa oireilla ja Seasonic kestää vaan. Mutta siihen on vielä aikaa. Ja voi olla, että tuokin kestää.
Juu niinhän mä vähä arvailin jo viimevuonna ku ton ostin et luultavasti muutaman (3-5) vuoden päästä pistän sen vaihtoon, eipä tolta hintaluokalta oikeen osaa sitä 10vuoden kestävyyttä olettaakaan :D . Hyvä tietää et voi ihan hyvällä luottamuksella lykätä uutta rautaa kiinni! :)

Kiitos tästä vastauksesta, arvostan!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 627
Viestejä
4 197 129
Jäsenet
70 756
Uusin jäsen
FuriousJumper

Hinta.fi

Ylös Bottom