• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Siipiweikot Hot Wings-siipikastike, 3 L

Voisi kyllä tonkan käydä ostaa, tuskin kestää puoli vuotta, niin ei kyllä kerkiä pilaantua.

Useimmat. Etenkin siipikastikkeet. Sitten jossain välis tekee inventaarion ja roskiin menee ripakopallinen.
Itse merkitsen tussilla tällaisiin pidempään säilytettäviin elintarvikkeisiin avaamisen päivämäärän, niin on edes jotain käyryä 6kk jälkeen, että milloinhan tämä on otettu käyttöön.

Itse ostin kerran tällaisen tukusta
Almito mieto pepperoni 11,5/7kg
huvitti metrotukun tuoteselostus kun oli jotenkin hurjan lyhyt ja vielä ristiriitainen parasta ennen.
Säilytys- ja käyttöohjeet kuluttajalle (englanti) After opening keef refrigerated and consume within seven days
Avatun tuotteen säilyvyys (päivää) 5 pv

Kesti pari kuukautta ja ei se mielestäni kannen alla liemessä kylmiössä ollessaan huonoksi menny.

Ehkä ei kannata sit ostaa 3 litraa siipikastiketta jossei sitä saa kulumaan kohtuullisessa ajassa?
Ehkä ei kannata tehdä valheellisia väittämiä?

Tyypillinen tilannehan on, että tekee mieli vaikka wingssejä. Niitä ei voi syödä ilman siipikastiketta. Siipiweikkojen soosia myydään vähintään puolen litran pulloissa. Ostan pullon. Käytän sitä vuoden aikana ehkä viisi kertaa. Sitten ei tee mieli wingssejä. Unohdan että minulla edes on mitään siipikastiketta. Käyn jossain messuilla. Maistatetaan uutta siipisoosia. Tämähän on hyvää. Putilo matkaan ja pari kertaa taas syön siipiä. Nyt minulla on kaksi pulloa siipisoosia, joista ei ole vielä käytetty edes puolta.

Pointtini on, että on tyypillistä, että erikoistuotteet kuten siipikastikkeet jäävät vähälle käytölle. Ne ei välttämättä ole useimmille sellaisia paljon käytettäviä perustuotteita, kuten makaroni, ketsuppi ja jauheliha.

Kolme litraa siipikastiketta on paljon. Tuo on erittäin etikkaista sitä pitäisi suorastaan juoda, jotta se pientaloudella kuluisi ennen kuin menee pilalle.

Aloituspostauksessa tarjousta perustellaan etenkin tuotteen hyvällä säilyvyydellä. Väitän, että useimmat ottavat todellisuudessa takkiin, koska suurinta osaa kanisterista ei tulisi käytettyä.

Ehkä ei kannata sit ostaa 3 litraa siipikastiketta jossei sitä saa kulumaan kohtuullisessa ajassa?
Pitäähän sitä olla elintaso-siipikastikkeet naapureita näljäilemässä!

Itse ostin näitä 5 purkkia. Yksi per eri ilmansuuntiin sojottava kotitalon ikkuna jotta naapurit näkee, loput menee ensi jouluksi pukinkonttiin. Villasukat väistykää alta, täältä tulee paljon hyödyllisempi lahja!

Tyypillinen tilannehan on, että tekee mieli vaikka wingssejä. Niitä ei voi syödä ilman siipikastiketta. Siipiweikkojen soosia myydään vähintään puolen litran pulloissa. Ostan pullon. Käytän sitä vuoden aikana ehkä viisi kertaa. Sitten ei tee mieli wingssejä. Unohdan että minulla edes on mitään siipikastiketta. Käyn jossain messuilla. Maistatetaan uutta siipisoosia. Tämähän on hyvää. Putilo matkaan ja pari kertaa taas syön siipiä. Nyt minulla on kaksi pulloa siipisoosia, joista ei ole vielä käytetty edes puolta.

Pointtini on, että on tyypillistä, että erikoistuotteet kuten siipikastikkeet jäävät vähälle käytölle. Ne ei välttämättä ole useimmille sellaisia paljon käytettäviä perustuotteita, kuten makaroni, ketsuppi ja jauheliha.

Kolme litraa siipikastiketta on paljon. Tuo on erittäin etikkaista sitä pitäisi suorastaan juoda, jotta se pientaloudella kuluisi ennen kuin menee pilalle.

Aloituspostauksessa tarjousta perustellaan etenkin tuotteen hyvällä säilyvyydellä. Väitän, että useimmat ottavat todellisuudessa takkiin, koska suurinta osaa kanisterista ei tulisi käytettyä.

Ja useimmat ei sitten varmaankaan osta tynnyrillistä kerralla mutta sit ne muut joilla tota kuluu varmaan ostavat. On aika jäätävää analyysia jostain siipikastikkeesta. Älä osta jos et tarvitse. Plus toi on pelkkää chiliä, etikkaa ja suolaa, väitän että toi ei pilaannu tyyliin ikinä vaikka ton unohtais neljäksi vuodeksi jääkaapin perukalle. Parasta ennenhän ei oikeesti edes tarkoita yhtään mitään.

Parasta ennenhän ei oikeesti edes tarkoita yhtään mitään.

Jos pH on oikein kuten noissa on, ei pilaannu ikinä eikä tule mitään sivumakuja. Ainoa syy miksi näihin laitetaan parasta ennen on se, että valmistajat ei halua olla vastuussa jos joku paskanäppi tuo siihen purkkiin jotain vierasta orgaanista ainetta mikä nämä sitten pilaa.

Paras tapa lienee kaataa isosta pullosta johonkin puhtaaseen annostelupulloon ja varoa olla esittämättä bakteereja sinne 3l tonkkaan.

Miksi on pakko kirjoitella tälläistä shaissea vielä jonnekin tarjousketjuun, tuote ei selvästikään ole sinua varten ja siksikö ei voisi sopia jollekin muulle?

Kolmea litraa ei todellakaan tarvitse pientaloudessa suorastaan juoda että ehtii mennä pilalle. Esim. meidän perheessä tehdään säännöllisesti siipiä ja lisäki itsellä menee käytännössä ketsupin sijasta, yksi hyvä käyttökohde on myös salaattikastikkeena.

Tuollainen kolmen litran kanisteri menee noin puolessa vuodessa ellei allekin jos sattuu vaikka vieraille tekemään siipiä tms.

Miksi on pakko kirjoitella tälläistä shaissea vielä jonnekin tarjousketjuun, tuote ei selvästikään ole sinua varten ja siksikö ei voisi sopia jollekin muulle?

Kolmea litraa ei todellakaan tarvitse pientaloudessa suorastaan juoda että ehtii mennä pilalle. Esim. meidän perheessä tehdään säännöllisesti siipiä ja lisäki itsellä menee käytännössä ketsupin sijasta, yksi hyvä käyttökohde on myös salaattikastikkeena.

Tuollainen kolmen litran kanisteri menee noin puolessa vuodessa ellei allekin jos sattuu vaikka vieraille tekemään siipiä tms.
Lue tarkemmin. Perustelin miksi tämä on huono tarjous useimmille.

Tuotahan voi käyttää myös muuhun ruoanlaittoon niin ei tarvi pelkkiin siippiin sitä mättää. Mututa eipä ole koskaan maha mennyt sevon vanhasta siipikastiikkeesta.

Just kk takaperin söin siipi kastiketta minä päivämäärä oli 2019 puolella vai oliko peräti 2017. Olen hengissä. Eikä tullut oireita.

Käytän vaan dippinä niin ei kulu ja wingsejä ei edes mene joka vuosi. Toki kukaan muu sitä ei ottanut :rofl:

Statistiikka

Viestiketjuista
266 725
Jäsenet
75 897
Uusin jäsen
Dansuboi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom