• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:15 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

BF SHOKZ OpenRun Pro2 Black / Mini

Tuote: SHOKZ OpenRun Pro2
Tarjoushinta: 179 / 161,10 uutiskirjeen (-10%) tilaamalla
Normaalihinta: 199€
Kauppa: Keskisenkello
Voimassa: Black Friday, 1.12 asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää
Linkki: SHOKZ OpenRun Pro2 Black

Kommentti tarjouksesta:
Uusimmat SHOKZ luujohdekuulokkeet. Näissä ilmeisesti mukana myös perinteiset ämyrit niin on basson toistokin parempaa. Näitä seuraillut tuleeko mihinkään alennukseen, keskisenkellolla tähän mennessä parhaimmassa alennuksessa uutiskirjeen kanssa. Alennuksessa myös vanhemmat mallit: Tutustu suosittuihin Shokz kuulokkeisiin ja tilaa omasi jo tänään!

Näitä tai vastaavia olen odottanut tarjoukseen kun tarvii juoksuun jne. Mini-malli myös tarjouksessa, ja se varmaan parempi.

Näitä tai vastaavia olen odottanut tarjoukseen kun tarvii juoksuun jne. Mini-malli myös tarjouksessa, ja se varmaan parempi.
Itse pistin ns normaalikokoiset tilaukseen tämän ohjeen perusteella:

If your measurement is more than 9.25 inches (23.49 centimeters) - OpenRun Standard Size
If your measurement is 9.25 inches (23.49 centimeters) or less - OpenRun Mini Size

Omaan suhteellisen isoon miespäähän OpenRun Pro Mini on ainakin ykkösversiossa parempi koko, normaalikokoinen tökki takana takinkauluksiin jne. En tiedä ovatko säätäneet kokoja kakkosversioon.

Nämä ollu käytössä syyskuusta asti. Urheiluun nämä hommasin, mutta onhan noita tullut käytettyä kaikkialla muuallakin. Perheen isukkina mukavat kun pystyy havainnoimaan mitä mukulat puuhaa samalla kun itse kuuntelee musaa/äänikirjoja yms. Mukavat käyttää. Välillä jopa unohtuneet päähän. Mittausten perusteella menin just siihen väliin ja tilasin riskillä minit. Sopii täydellisesti. Jos hiukset olis tyyppiä mullet niin sitten vois olla hankaluuksia. Kantsii säätää kuulokkeiden appin kautta taajuuskorjainta äänenlaadun parantamiseksi.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 827
Jäsenet
74 498
Uusin jäsen
maaze

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom