Serveriläppäri sammuu, missä syy?

Liittynyt
14.12.2018
Viestejä
165
Serverinä toimiva läppäri pyörii moitteetta päivän tai useamman mutta lopulta löydän sen aina sammuneena. Käyttis Win10. Miten alkaa selvittämään ongelman syytä kun itse en edes tiedä milloin sammunut ja missä tilanteessa. Rasituksen allakaan en itse ole saanut sammumista toistettua.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 783
Serverinä toimiva läppäri pyörii moitteetta päivän tai useamman mutta lopulta löydän sen aina sammuneena. Käyttis Win10. Miten alkaa selvittämään ongelman syytä kun itse en edes tiedä milloin sammunut ja missä tilanteessa. Rasituksen allakaan en itse ole saanut sammumista toistettua.
Sleep/power off asetukset katsottu?

Laita vaikka hwinfo logittamaan tiedostoon ja näet milloin kaatuu ja mitkä lämmöt yms silloin.

Winkkarin events log on myös hyvä paikka selvittämiseen.

Niin ja siis kaatuuko vai sammuu?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 342
Tsekkaas Reliability Monitor, sieltä luulisi näkevän mitä koneella tapahtuu, koska antaa timeline muodossa listan virheistä...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 055
Serverinä toimiva läppäri pyörii moitteetta päivän tai useamman mutta lopulta löydän sen aina sammuneena.
Läppärin akku on varmaan irrotettu? Onko läppärin poweriliitin varmasti kunnossa? Perinteinen paskottu poweriliitinhän saattaa pätkiä kontaktia milloin tahansa jolloin kone sammuu samantien. Töki tai väännä sitä plugia varovasti sormella. Onko klappia? Sammuuko kone?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 171
Viestejä
4 325 157
Jäsenet
72 172
Uusin jäsen
festhoos

Hinta.fi

Ylös Bottom