• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Sennheiser refurbished kuulokkeita 2v takuulla

Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Tuote: Useita
Tarjoushinta: 50-1800€
Normaalihinta: 100-2500€
Kauppa: sennheiser-hearing
Voimassa:toistaiseksi
Linkki:SENNHEISER || Outlet
Hyviä poimintoja
Kommentti tarjouksesta: Useaa kuulokemallia hyvässä alennuksessa. Tuotteet tarkastettu. Täysi 2v takuu sekä ilmainen 30 päivän palautusoikeus.
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
246
Mainintana jos joku ei ole seurannut hintoja: Ovat vähän nostaneet 599 mallin hintaa, kun viimeksi valkoista sai n. 70 eurolla ja nyt 100 €.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 122
Mainintana jos joku ei ole seurannut hintoja: Ovat vähän nostaneet 599 mallin hintaa, kun viimeksi valkoista sai n. 70 eurolla ja nyt 100 €.
Tuo 599 oli vasta primessä 70€ niin en laittanut suoraa linkkiä. Osa malleista kyllä hyvässä alennuksessa.

Laitoin itse tuon HD660S2 tilaukseen. Saa laittaa vanhat HD599 sitten eteenpäin. :smile:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 473
Jostain syystä Sennheiserillä on kaksi eri outlet verkkokauppaa, tässä toinen

Alkuvuodesta tuli tilattua HD 660S (ei siis S2) 279€ ja ei noita kyllä uusista erottanut, eli refurbaus oli ainakin omalla kohdalla täydellinen.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
77
Tullut itse tilattua kahdesti noita refurb-tuotteita, ja uskallan väittää että suurella todennäkösyydellä ovat vain tuotannon laatutarkastuksesta hylyn saaneita. Hylky voinut tulla paketin printtauksestakin, tai mistä ikinä mitä ihmisen silmä ei ole huomannut. Aivan pränikkää ja koskemattoman näköstä tavaraa ollut.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
274
Tullut itse tilattua kahdesti noita refurb-tuotteita, ja uskallan väittää että suurella todennäkösyydellä ovat vain tuotannon laatutarkastuksesta hylyn saaneita. Hylky voinut tulla paketin printtauksestakin, tai mistä ikinä mitä ihmisen silmä ei ole huomannut. Aivan pränikkää ja koskemattoman näköstä tavaraa ollut.
Nuohan on asiakaspalautuksia suurimmaksi osaksi
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
274
Tullut itse tilattua kahdesti noita refurb-tuotteita, ja uskallan väittää että suurella todennäkösyydellä ovat vain tuotannon laatutarkastuksesta hylyn saaneita. Hylky voinut tulla paketin printtauksestakin, tai mistä ikinä mitä ihmisen silmä ei ole huomannut. Aivan pränikkää ja koskemattoman näköstä tavaraa ollut.
Nuohan on asiakaspalautuksia suurimmaksi osaksi
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 169
Taitaa olla feikkisivusto. Yrittää vaikkapa mennä Support -> FAQ niin lyö ei-oota koko palvelin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 473
On tosiaan ihan legit, verkkosivuston "splitti" lienee jotain jäänteitä tuosta kun Sonova osti Sennheiserin kuluttajaliiketoiminnan 2021:

Sonovan omistama osuus on nykyään tuo sennheiser-hearing.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
357
Onko kenelläkään kokemusta noista RS 195 kuulokkeista. Toimiiko ihan normaalisti esim. Xboxin kanssa pelatessa? Vai momentum 4?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.09.2019
Viestejä
126
Tulipas itsekkin tilattua nuo 660S 199€ hintaan. EQ:lla noista saanee helposti 660S2 vastaavat. Kiitti vinkistä!

P.S. Itselläni on ollut vuosien aikana lähes kaikki Sennheiserin mallit (mm 600, 650, 700, 800, 800S ym). Nämäkin taisi käydä joskus testissä, mutta kuulokeharrastus hiipui. Nyt ehkä pientä kiinnostusta palata... :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Onko kenelläkään kokemusta noista RS 195 kuulokkeista. Toimiiko ihan normaalisti esim. Xboxin kanssa pelatessa? Vai momentum 4?
Moi, mulla on kaksi kappaletta RS195:a ollut käytössä jo monta vuotta. Itse käytän niitä pelatessa PS5:llä ja sitten kahdet kuulokkeet on käytössä samaan aikaan kun emännän kanssa illalla katsellaan leffoja. Toinen tukiasema on optisella kiinni telkkarissa ja toinen toimii vain laturina toisille kuulokkeille. Telkkarista vain oma äänilähtö päälle ja TV:n volume nollaan niin molemmista kuulokkeista voi säätää itselleen sopivan äänenvoimakkuuden. Toiset kuulokkeet saa paritettua telkkarissa kiinni olevaan tukiasemaan yksinkertaisesti vain laittamalla ne hetkeksi siihen "lataukseen" niin silloin molemmat toistavat samaa ääntä telkkarista.

En tiedä auttoiko vastaus, mutta uskoisin että samalla tavalla toimii sinun Xboxin kanssa. Kuulokkeisiin olen ollut todella tyytyväinen, hyvältä kuulostavat, ei ole suhinoita eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia ikinä.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
357
Moi, mulla on kaksi kappaletta RS195:a ollut käytössä jo monta vuotta. Itse käytän niitä pelatessa PS5:llä ja sitten kahdet kuulokkeet on käytössä samaan aikaan kun emännän kanssa illalla katsellaan leffoja. Toinen tukiasema on optisella kiinni telkkarissa ja toinen toimii vain laturina toisille kuulokkeille. Telkkarista vain oma äänilähtö päälle ja TV:n volume nollaan niin molemmista kuulokkeista voi säätää itselleen sopivan äänenvoimakkuuden. Toiset kuulokkeet saa paritettua telkkarissa kiinni olevaan tukiasemaan yksinkertaisesti vain laittamalla ne hetkeksi siihen "lataukseen" niin silloin molemmat toistavat samaa ääntä telkkarista.

En tiedä auttoiko vastaus, mutta uskoisin että samalla tavalla toimii sinun Xboxin kanssa. Kuulokkeisiin olen ollut todella tyytyväinen, hyvältä kuulostavat, ei ole suhinoita eikä ole ollut minkäänlaisia ongelmia ikinä.
Toimiiko nämä ihan normaalisti netlixin, disney+ ja muiden palvelujen kanssa. Luin jostakin, että ei kunnolla.
 

Lem

Liittynyt
11.09.2017
Viestejä
75
RS195 houkuttelis mutta miten vertautuvat RS175 mitkä löytyy ennestään pehmusteet puhkikuluneina, onko yhtä huono kestävyys? Ja hiostavatko samoin?

Ovat olleet pitkään kaapissa käyttämättöminä ja muistikuvat ko. kuulokkeista ovat vähän negatiiviset muuten olivat kyllä hyvät telkkari/playstation käytössä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Toimiiko nämä ihan normaalisti netlixin, disney+ ja muiden palvelujen kanssa. Luin jostakin, että ei kunnolla.
Kyllä minulla toimii Netflixin kanssa. Se on itse asiassa kuulokkeiden pääkäyttökohde PS5 pelaamisen lisäksi. Jos telkkari toistaa ohjelmalähteen ääntä niin ainakin minun Sony Braviassa saa sen saman äänen myös optisesta ulos. Elikkäs ihan sama mitä katsot; jos ääni tulee telkkarin omista kaiuttimista niin silloin saat sen myös optisen kautta ulos ja kuulokkeet luonnollisesti toistavat sen.
 
Liittynyt
03.07.2023
Viestejä
44
Tulipas itsekkin tilattua nuo 660S 199€ hintaan. EQ:lla noista saanee helposti 660S2 vastaavat. Kiitti vinkistä!

P.S. Itselläni on ollut vuosien aikana lähes kaikki Sennheiserin mallit (mm 600, 650, 700, 800, 800S ym). Nämäkin taisi käydä joskus testissä, mutta kuulokeharrastus hiipui. Nyt ehkä pientä kiinnostusta palata... :)
Eri driverit. Eq:lla ois kyllä muistakin Senkuista saanut profiilia muutettua.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 274
Viestejä
4 231 561
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
Gojitta

Hinta.fi

Ylös Bottom