Parin kuukauden ajan konettani on vaivannut todella omituinen ilmiö. Kun menen Opera-selaimella instagram.com -sivustolle, olen välillä kirjautuneena tuntemattoman käyttäjän tunnuksilla. Tänään taas tuo kyseinen hämäryys tapahtui. Olen kirjautuneena japanilaisen ig-käyttäjän tunnareilla, kirjaudun ulos ja kun parin kymmenen minuutin päästä avaan sivun, olen taas kirjautuneena sisään. Tämä toistui muutaman kerran. Aiemmin olen ollut ainakin kolmen eri käyttäjän tunnuksilla kirjautuneena ja niissä sama juttu: kirjaudun ulos ja hetken päästä olen taas kirjautuneena sisään.
Millään muilla selaimilla tätä ei tapahdu. Käytössä on Windows 10, tuorein Opera -selain ja Telian mobiilinetti vanhan kännykän hotspotin kautta Wifi-tikulla koneeseen. Olen ajanut Windowssin malware -haun, päivittänyt käyttiksen ja disabloinut remote -käytön omalta koneeltani.
Millään muilla selaimilla tätä ei tapahdu. Käytössä on Windows 10, tuorein Opera -selain ja Telian mobiilinetti vanhan kännykän hotspotin kautta Wifi-tikulla koneeseen. Olen ajanut Windowssin malware -haun, päivittänyt käyttiksen ja disabloinut remote -käytön omalta koneeltani.