- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 346
Huomasin, että tälle ei vielä ole ketjua, joten katsotaan, löytyisikö täältä muitakin pelaajia. Vuonna 2012 Funcomin julkaisema The Secret World mörppi on nyt uusiopaketoitu uudeksi versioksi Secret World Legends, joka julkaistiin tässä kuun alussa. Vanha versio jatkaa edelleen toistaiseksi, mutta päivityksiä siihen ei enää tule.
Secret World Legendsiin on tehty jonkin verran muutoksia mm. uusi (selkeämpi?) taistelusysteemi ja aseita ja skillejä on uudistettu ja suoraviivaistettu. Lisäksi tavarasysteemi on erilainen. Tarinallinen sisältö on enimmäkseen ennallaan, mutta kaikkia vanhan pelin päivityksissä tullutta sisältöä ei ole vielä julkaistu. Uudessa versiossa on keskitytty jonkin verran enemmän nimenomaan yksinpelaamiseen ja Funcom onkin rajannut pelialueen (ei koske Agarthaa, yleistä aluetta) yhdessä instanssissa olevan pelaajamäärän kymmeneen, jolloin muita pelaajiä kyllä näkee joskus, mutta immersio pelin tarinaan säilyy paremmin ja esimerkiksi tehtävää varten tarvittavista vihollisista ei tarvitse tapella. Lisäksi instoista on tullut kolmen pelaajan story mode, johon riittää kolme mitä tahansa hahmoa. Story modessa viholliset tekevät hyvin vähän vahinkoja, jolloin parantelua ei välttämättä tarvitse (tulessa seisominen tappaa silti). Haasteellisemmat elite-instanssit julkaistiin pari päivää sitten tulleessa 2.0.1 päivityksessä.
Rahoitusmallina tässä on f2p toisin kuin alkuperäisessä. Saatavilla on patron-tilaus, jolla saa joitain etuja ja yleisesti ottaen hieman nopeampaa etenemistä (ylimääräistä expaa ja taitopisteitä saa nopeammin). Rahalla ostettavana valuuttana toimii Aurum, joka on varsin Star Trek Online tyyppinen (sitä voi ostaa ja myydä pelin sisäisellä rahalla). Lisäksi pelissä on laatikkoja, joihin voi ostaa avaimia (patronit saavat yhden ilmaisen avaimen päivässä). Kaikki varsinainen sisältö pitäisi kuitenkin olla saatavilla myös ilmaispelaajille, eteneminen on vain hitaampaa. Vanhan pelin pelaajat saavat suoraan kolme hahmopaikkaa (ilmaispelaajille 1), kaikki aseet käyttöön (ilmaispelaajien pitää avata muut kuin ensimmäiset kaksi) ja suurimman osan vanhan pelin kosmeettisista jutuista siirrettyä.
Secret World Legendsiin on tehty jonkin verran muutoksia mm. uusi (selkeämpi?) taistelusysteemi ja aseita ja skillejä on uudistettu ja suoraviivaistettu. Lisäksi tavarasysteemi on erilainen. Tarinallinen sisältö on enimmäkseen ennallaan, mutta kaikkia vanhan pelin päivityksissä tullutta sisältöä ei ole vielä julkaistu. Uudessa versiossa on keskitytty jonkin verran enemmän nimenomaan yksinpelaamiseen ja Funcom onkin rajannut pelialueen (ei koske Agarthaa, yleistä aluetta) yhdessä instanssissa olevan pelaajamäärän kymmeneen, jolloin muita pelaajiä kyllä näkee joskus, mutta immersio pelin tarinaan säilyy paremmin ja esimerkiksi tehtävää varten tarvittavista vihollisista ei tarvitse tapella. Lisäksi instoista on tullut kolmen pelaajan story mode, johon riittää kolme mitä tahansa hahmoa. Story modessa viholliset tekevät hyvin vähän vahinkoja, jolloin parantelua ei välttämättä tarvitse (tulessa seisominen tappaa silti). Haasteellisemmat elite-instanssit julkaistiin pari päivää sitten tulleessa 2.0.1 päivityksessä.
Rahoitusmallina tässä on f2p toisin kuin alkuperäisessä. Saatavilla on patron-tilaus, jolla saa joitain etuja ja yleisesti ottaen hieman nopeampaa etenemistä (ylimääräistä expaa ja taitopisteitä saa nopeammin). Rahalla ostettavana valuuttana toimii Aurum, joka on varsin Star Trek Online tyyppinen (sitä voi ostaa ja myydä pelin sisäisellä rahalla). Lisäksi pelissä on laatikkoja, joihin voi ostaa avaimia (patronit saavat yhden ilmaisen avaimen päivässä). Kaikki varsinainen sisältö pitäisi kuitenkin olla saatavilla myös ilmaispelaajille, eteneminen on vain hitaampaa. Vanhan pelin pelaajat saavat suoraan kolme hahmopaikkaa (ilmaispelaajille 1), kaikki aseet käyttöön (ilmaispelaajien pitää avata muut kuin ensimmäiset kaksi) ja suurimman osan vanhan pelin kosmeettisista jutuista siirrettyä.