• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Seasonic Vertex GX 1200 Virtalähde

En löytänyt ajantasaisempaa tietoa, mutta muutama vuosi sitten Seasonic Vertex GX -virtalähteissä oli kelojen vinkuminen (coil whine) ongelmana. Kelojen vinkuminen ei yleensä oikeuta takuuvaihtoon ja tuotteen palauttaminen Proshopiin on maksullista.

Nyt ei ole vuosi 2023, eli miten liittyy asiaan?
Palautus ei ole maksullista jos tuotteessa on vikaa, olen itse kerran joutunut Proshoppiin palauttamaan tuotteen, eli reklamaatio ja palautus, eikä mitään maksanut.

Viimeksi muokattu:
Nyt ei ole vuosi 2023, eli miten liittyy asiaan?
Palautus ei ole maksullista jos tuotteessa on vikaa, olen itse kerran joutunut Proshoppiin palauttamaan tuotteen, eli reklamaatio ja palautus, eikä mitään maksanut.
Coil whineä ei melko varmasti lasketa viaksi. Miten 2023 liittyy asiaan? En usko että coil whine katoaa sen perusteella mitä vuotta eletään.

Itsellä toiminut hyvin, mutta paha sanoa kuinka yleistä coil whine on vs muut valmistajat. Muistaakseni tässä oli kuitenkin käytetty laadukkaampia komponentteja kuin Focus sarjassa. Hybrid mode kätevä niin ei tuuletin pyöri turhaa.

Coil whineä ei melko varmasti lasketa viaksi. Miten 2023 liittyy asiaan? En usko että coil whine katoaa sen perusteella mitä vuotta eletään.
Luultavasti meinasi että 3 vuodessa on sama tuote voinut revision päivitysten myötä kokea fixauksia kelojen vinkumiseen?

Mikä siinä on vaikea ymmärtää että ollaan ostamassa uutta virtalähdettä vuonna 2026 ei 2023 ja niin kun asian esiin ottanut kirjoitti "En löytänyt ajantasaisempaa tietoa", siksi se ei liity tähän päivään millään tavalla.
Vielä jos lukee tuon The Illusive Man linkkaaman jutun, niin minulle ainakin jäi epäselväksi mistä ääni tuli, kun näin siinä esim. kirjoitettiin "testasin toisella PSU:lla, niin sama homma."
Jos coil whinea on ollut 2000€n näytönohjaimissa niin onko jotenkin ihmeellistä jos on 200€ virtalähteessä, aina ne osat ei ole ihan sitä mitä pitäisi.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
306 284
Jäsenet
82 870
Uusin jäsen
LeoN0998

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom