Seasonic varoittaa Focus Plus -virtalähteiden yhteensopivuusongelmista

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
90
Olin yhteydessä Seasoniciin. Lupasivat lähettää uuden suojatun PCI-E piuhan. Jos tolla toimii niin riittää minulle.
Piuha saapui ja toistaiseksi näytää hyvältä. Heaven benchmark pyörinyt ja mustaa ruutua ei ole näkynyt.
 
Liittynyt
19.11.2017
Viestejä
428
Seasonicin tuki totesi nyt, että kun poweri on mulla viime vuoden mallia niin vaihtavat sen uuteen. Homma toimii Verkkokaupan kautta, kun sen sieltä olen ostanutkin. Tai ainakin toivotaan, että menee kivuttomasti. Ei ainakaan jaksaisi hommata väliaikaista tilalle, vaikka semmoinen ehkä löytyiski kakkoskoneesta.

Edit ja mulla siis 850 wattinen, eli ei pitäis kyykkää mitenkään Vega 56:n kanssa. Taitaa tosiaan olla vaan vanhan mallin poweri aika herkkä piikeille?
Verkkokauppa.com vaihtoi mukisematta uuden powerin. Koitin oikein kiusata konetta kellottamalla kaiken mitä keksin, so far so good.
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 035
Menny tämä uutinen ohi :facepalm:
Kesäkuussa tilasin Seasonic 750W FOCUS+ 750 Platinum. Onko tuokin nyt ongelma sarjaa?
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 022
Kesäkuussa tilasin Seasonic 750W FOCUS+ 750 Platinum. Onko tuokin nyt ongelma sarjaa?
Virtalähteessä ja paketissa näkyy sarjanumero, jossa ekat numerot vissiin valmistuskuukausi. Tämän vuoden aikana valmistetuissa ei siis pitäisi olla ongelmaa.
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 035
Virtalähteessä ja paketissa näkyy sarjanumero, jossa ekat numerot vissiin valmistuskuukausi. Tämän vuoden aikana valmistetuissa ei siis pitäisi olla ongelmaa.
Ok. Löysin paketin niin näyttää olevan S/N R1804AA... eli onko tuo nyt valmistettu huhtikuussa 2018?
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 717
Vanha ketju, mutta lisätään silti kun joku asiaa kuitenkin miettii:

Näyttää Seasonic olevan kertonut että ongelma koskee <-01.2018 valmistettuja plussia. Olin itse huolissani kun nyt tilasin GX:n, mutta eipä tarvii huolehtia :D Linkki Seasonicin tiedotteeseen: FOCUS PLUS (v1) and GPU potential compatibility issues - Seasonic Knowledge Base
En ymmärrä miksi melkein 2v vanhaa ketjua piti nostaa. Tuo linkittämäsi tiedote löytyy ekasta viestistä/uutisesta.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
En ymmärrä miksi melkein 2v vanhaa ketjua piti nostaa. Tuo linkittämäsi tiedote löytyy ekasta viestistä/uutisesta.
Näköjään. Tätä se on kun ei osaa lukea koko ketjua huolellisesti läpi. Modet voi kyllä vaikka poistaa nämä turhat nostot, jos niistä nyt haittaa on.

Asia on toki sikäli edelleen ajantasainen, että ainakin käytettynä liikkuu Vegaa ja noita powereita..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 615
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom