Seasonic ottaa Wootingin analogiset mekaaniset näppäimistöt valikoimiinsa

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 272
seasonic-wooting.jpg


Erityisesti laadukkaista virtalähteistään tunnettu Seasonic on ilmoittanut ottavansa Wootingin analogisilla kytkimillä varustetut mekaaniset näppäimistöt valikoimiinsa Euroopan ja Yhdysvaltain markkinoilla. Yhteistyön avulla mahdollistetaan parempi Wooting-näppäimistöjen saatavuus kuluttajien keskuudessa.

Wooting on hollantilainen yritys, joka toteutti Wooting One -näppäimistönsä joukkorahoituskampanjan avulla. Kyseessä oli yksi markkinoiden ensimmäisistä analogisista mekaanisista näppäimistöistä. Wooting Onessa käytetään mekaanisia FlareTech-kytkimiä, jotka tunnistavat painallussyvyyden.

Lähde:
Wooting & Sea Sonic partnership
Wooting and Sea Sonic Partnership
 

shakal

RGB ON
Liittynyt
09.09.2017
Viestejä
1 420
Mä olen salaa vähän kuolannut tuollaista Wooting näppäimistöä. Olen odottanut Wooting Two versiota koska tarvitsen numpadin. Tämä on hyvä uutinen, tulevaisuus näyttää sen osalta lupaavammalta ja luultavasti vaikuttaa myös laitteiden hintoihin.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
On ihan hyvän näköinen tuo Wooting Two näppis.
Itsellä on vain ongelma kun on pöydän alla liukuva näppäimistö/hiiri alusta niin tuo johto on kovilla sen takia olen langattomia käyttänyt viimeiset 10vuotta.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 157
Numpadilla varustettu versio myyntiin niin saisi jäädä vanha Logitech eläkkeelle. Eiköhän tuollainen tämän yhteistyön tuloksena synnykkin :tup:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 560
Viestejä
4 166 325
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom