Se Sketsishow / The Sketch Show

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 348
Kävin läpi vanhoja VHS-nauhoja ennen roskiin heittämistä ja sieltä löytyi muutamia jaksoja tätä loistavaa brittikomediasarjaa. Digitoin kaikki mitä löytyi mutta muutama jakso jäi uupumaan tai oli vain osaksi nauhalla.

Eli kyse on tästä sarjasta: www.imdb.com/title/tt0295819/

SS.png


16 jaksoa, 2 kautta. Käsittääkseni ainoastaan Australiassa on julkaistu ensimmäinen kausi DVD:llä mutta sitä ei mistään ole löytynyt myynnistä vaikka vuosia olen yrittänyt bongailla.

Sattuisiko kenelläkään olemaan seuraavia jaksoa nauhoitettuna YLE:ltä? Jaksojen järjestyksestä en ole aivan varma, mistään ei löydy tarkkaa tietoa. Kuvakaappaukset/jaksonumerot otin netistä löytämästäni venäjänkielisestä tv-rippauksesta. Eli puuttuvat jaksot alkavat seuraavanlaisilla sketseillä alkutekstien jälkeen.

Kausi 1, jakso 7:
SS.s1.e7.png

Kausi 1, jakso 8:
SS.s1.e8.png

Kausi 2, jakso 1 (minulla oli vain viimeiset n. 4 minuuttia):
SS.s2.e1.png

Kausi 2, jakso 5 (minulta puuttui alusta 1-2 minuuttia):
SS.s2.e5.png


Voin ottaa vastaan VHS-nauhoina tai jos joku on jo digitoinut. Vastaavasti jos löytäjältä puuttuu jotain jaksoja mitä minulla on, niin toki autan vastavuoroisesti.

Toivottavasti tällainen topikki ei ole kielletty. Mielelläni nämä ostaisin, ihan isolla rahallakin, mutta kun ei löydy mitään mitä ostaa. YLE:ltäkin olen monta kertaa vuosien aikana toivonut, että ottaisivat uusintakierrokselle mutta ei ole näkynyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 348
Olin jo unohtanut tämän topikin. Parin vuoden odottelun jälkeen nostan tätä josko löytyisi näitä joltain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 348
Tattis vinkistä. On kuitenkin aika tyyris. Jos olisi molemmat kaudet ja suomiteksteillä (tai edes enkkuteksteillä) niin maksaisin kyllä heti tuollaisen summan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 144
Kysy toimituksesta tuolta alemmalta vaihtoehdolta. Ei liene paha jos toimittaa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 348
En heti tajunnut että toinen linkkisi oli eri tuote. Ei pahan hintainen, tekstien puutos kyllä iso kysymysmerkki (monet sketsit ovat sellaista rapid-fire replikointia että vaikea pysyä perässä, muutenkin kuulon kanssa pikkaisen vaikeutta, esim. YLE areenastakin lataan leffat aina vain suomitekstein vaikka olisi suomileffa). Kiitos vinkeistä, pitää miettiä jos saisi noita suomitekstejä portattua tuohon dvd-matskuun!

Mutta silti jos joltain näitä löytyy ylen kanavalta suomitekstein, ilolla otetaan vastaan, varsinkin kakkoskauden puuttuvat.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Ihan mielenkiinnosta aloin googlettamaan koska muistan myös itse kuinka loistava tämä sarja oli aikoinaan. Youtubesta löytyi koko ensimmäinen kausi vajaan kolmen tunnin mittaisena videona ja toiselta kanavalta löytyy molemmat kaudet omina jaksoinaan sekä US versio.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 758
Viestejä
4 202 725
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom