Sata-Emolevy kaapeli läppäriin ?

Liittynyt
10.06.2023
Viestejä
4
Minkälainen kaapeli pitäisi ostaa kun HP läppäri (vanha yli 10v vanha) on 2 paikkaa kovalevylle niin paikka on mutta ei itse kaapelia läppärissä?, Katso kuvat toinen on läppäristä jossa tuollainen 1cm leveä liivin mutta ei Sata kaapelia , toisessa kuvassa on vastaava kohta jossa samantapainen liitin jossa Sata kaapeli kiinni.

Eli millaista millä nimellä ( sata-sata vai mikä?) kaapelia pitäisi etsiä esim. Amazon tai verkkokauppa.com

Ja onko niissä jotain eroa nopeaudessa...tietysti pitäisi olla 300mb/s vähintään.

Kysyy Basic Dummy .)
 

Liitteet

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 976
Mikäs läppäri tarkemmin kyseessä? Ja itse lähtisin tilaamaan tuon ebaysta/aliexpressistä jos ei kiire ole. Jos jostain kaupasta uutena löytyy, niin hinta voi olla kova.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 825
läppärin mallinimi service manual googleen, sieltä linkki HP:n pdf:ään ja sitä selaat kunnes löytyy oikean kaapelin osanumero. Sen jälkeen oikean kaapelin löytäminen onkin jo helpompaa.
 
Liittynyt
10.06.2023
Viestejä
4
Mikäs läppäri tarkemmin kyseessä? Ja itse lähtisin tilaamaan tuon ebaysta/aliexpressistä jos ei kiire ole. Jos jostain kaupasta uutena löytyy, niin hinta voi olla kova.
=======================================================================

Moi,

Ei ole mikään hirvee kiire, kun löytys oikea johto vaan.

Malli on = HP DV7-3125eo

Ai noo minkä löysin netistä linkin on tässä = HP Pavilion dv7-3125ef 17,3" LED - PC Portable - Achat & prix | fnac
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 403
Viestejä
4 236 264
Jäsenet
71 206
Uusin jäsen
Jocn Rock

Hinta.fi

Ylös Bottom