Samsungin tuleva Galaxy S22 esiintyy ensimmäisessä vuotokuvassa

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 205


Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
Samsungin ensi vuoden helmikuussa julkaistavaksi odotettu Galaxy S22 -mallistosta on vuotanut tasaiseen tahtiin tietoja aina jo syyskuussa vuotaneista renderöintikuvista saakka. Nyt malliston edullisimmaksi ja huhujen mukaan aiempia sukupolvia pienemmäksi sijoittuvasta Galaxy S22 -perusmallista on vuotanut ensimmäinen kuva fyysisestä puhelimesta itsestään.

Kuvassa näkyy nykyisistä Galaxy S21 -malleista tuttu muotoilukieli ja varsin tutun näköinen kehykseen yhteydessä oleva kamerakehikko, mutta takakuorin materiaali on muuttunut mattapintaisesta kiiltäväksi. Myös kameramäärä on tämän vuoden malleista tuttu kolme ja LED-salamakin on säilynyt tutulla paikallaan kamerakehikon ulkopuolella. Aiempien vuotojen valossa kameroina toimisivat 50 megapikselin pääkamera, 10 megapikselin telekamera kolminkertaisella zoomilla sekä 12 megapikselin ultralaajakulmakamera.

Hyvin samankaltaisesta muotoilustaan huolimatta puhelin voi kuitenkin poiketa viime vuoden malleista pienemmällä koollaan, mikäli aiempia huhuja ja vuotoja on uskominen. Puhelimen on odotettu nimittäin tuovan niin pienemmän näytön kuin myös pienemmän akun kuin tämän vuoden Galaxy S21.

Vuotokuvan lisäksi tulevaan julkaisuun tuore FCC-sertifikaatti paljastaa uuden Galaxy S22 Ultralle valmistetun Stylus-kynän, jonka merkinnät eivät vastaa aiempia S-Pen-kyniä.

Lähde: GSMArena

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 011
Perusmallin mitat ovat aika kohtalaiset. Jos Android-luuria olisin ostamassa, niin tuo kokoluokka olisi kyllä mieleen.

"Sattumalta" millin tarkkuudella samat mitat kuin iPhone13:sessa.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 422
Vielä kun olisi tullut S22e malli kun edelleen perus malli turhan iso.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Nyt alkaa kamerakuhmu olemaan oikeanlainen. Edellinen s21 kamerakuhmu oli katastrofi.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Ultra on kyllä aika hieno (vai onko se Note), ei ole kamerakuhmua ollenkaan. Ja toivottavasti pysyy mattana, vaikka toisaalta, laittaisin lompsakoteloon kuitenkin. Meneeköhän puhelin nopsasti vaihtoon, kun huomasin, ettei S21 Ultra niin iso olekaan (olen jurputtanut pienen puhelimen tarpeesta aina). S21 saanee myytyä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 198
S22 lähtee ennakkotilaukseen heti kun mahdollista. Olin jo S10e:n omistajana lähes varma että pienten huippuluurien aika on ohi, mutta onneksi olin väärässä. En ymmärrä tuota näytön koon kasvatuskilpaa muutenkaan, ainakin itse pidän että puhelinta voi käyttää yhdellä kädellä ja mahtuu taskuun.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 105
S22 lähtee ennakkotilaukseen heti kun mahdollista. Olin jo S10e:n omistajana lähes varma että pienten huippuluurien aika on ohi, mutta onneksi olin väärässä. En ymmärrä tuota näytön koon kasvatuskilpaa muutenkaan, ainakin itse pidän että puhelinta voi käyttää yhdellä kädellä ja mahtuu taskuun.
Jos huhut pitävät paikkansa, niin S22 olisi 2mm lyhyempi mutta saman verran leveämpi kuin minun ZenFone 8. Henk. koht. mennään jo ihan rajoilla ZenFone 8:n kanssa Sonyn Compact malleihin tottuneena. Onneksi edes näitä kohtuullisen kokoisia luureja putkahtelee välillä esiin, että on joitakin vaihtoehtoja.

Näillä näkymin ennakkomyyntiin 9.2. ja saatavuus 25.2.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Mikähän mahtais olla tämä lähtöhinta näille?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 539
Viestejä
4 194 304
Jäsenet
70 748
Uusin jäsen
elcabron

Hinta.fi

Ylös Bottom