Samsungilta Tizen 3.0 -päivitys Gear S3 -älykelloille

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 385



Samsung on aloittanut uuden Value Pack -päivityksen syöttämisen Gear S3 -älykelloilleen. Päivityksen myötä kello pystyy toimimaan entistä itsenäisemmin ilman puhelimen apua. Samsungin mukaan käyttöliittymää on muokattu entistä sujuvampaan ja käyttäjäystävällisempään muotoon ja näkymää on optimoitu hyödyntämään pyöreää näyttöä entistä tehokkaammin. Tizen 3.0:n myötä Gear S3 -käyttäjät voivat myös hallita Samsungin IoT-laitteita kellosta käsin Samsung Connectin avulla.



Tizen 3.0:n johdosta käyttäjä voi nyt lisätä kellosta käsin uusia yhteystietoja sekä kalenterimerkintöjä hälytyksineen sekä paikkatietoineen. Myös muistilistojen näyttäminen ja editoiminen onnistuu ongelmitta. Päivitys parantaa sykemittauksen tarkkuutta sekä tarjoaa yksityiskohtaisempia tietoja siihen liittyen. Kello osaa nyt myös antaa muistutuksia ravitsemukseen, kuten veden juomiseen liittyen.

Päivitys on ladattavissa puhelimen Samsung Gear -sovelluksen kautta ja se on kooltaan noin 250 megatavua.

Lähde: Samsung

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
Jos vielä lisäis että sais ite päättää miten kauan ohjelmat on auki ilman että kävelee pari metrii eteemäin ja kattoo kelloa uudestaan niin aloitustaulu näkyvillä ja musaohjain nuolinäppäimet kadonnu. Sitten pitää laittaa uudestaan esille vaihtaakseen biisin. Minkä hiton takia kellon pitää heittää ne pois jonkun ajan kuluttua.
Kans jos harkitsee tämän kellon ostamista niin itse jos saisin päättää niin jättäisin kauppaan, ihan vaan protestiks koska samsung ei salli muita maksusovelluksia kellolle kun samsun pay mitä ei voi juslkaista suomessa. Ymmärtäisin jos sallis vaikka pankkien omat sovellukset niin ei samsunh pay olis tarpen mutta tää on jo kilpailukyvyn rajoittamista enkä ymmärrä miten voi olla lailista jos eu on pienimmäsyäkin antanu tuntuvia sakkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 496
^^ Tuo on kyllä välillä rasittavaa. Itse olen laittanut musaohjaimet heti ensimmäiseksi "tauluksi". Tällöin pieni pyöräytys oikealle avaa suoraan ohjaimet musiikille.

Ainakin kello tuntuu nyt huutelevan huomattavasti enemmän liikkumisesta ja sen puutteesta. Tänään kakkalla istuessa piippaili että "Ala liikkua!" :D
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
^^ Tuo on kyllä välillä rasittavaa. Itse olen laittanut musaohjaimet heti ensimmäiseksi "tauluksi". Tällöin pieni pyöräytys oikealle avaa suoraan ohjaimet musiikille.

Ainakin kello tuntuu nyt huutelevan huomattavasti enemmän liikkumisesta ja sen puutteesta. Tänään kakkalla istuessa piippaili että "Ala liikkua!" :D
Joo ja autolla ajaessa on kans ehdottanu venyttelyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Jos vielä lisäis että sais ite päättää miten kauan ohjelmat on auki ilman että kävelee pari metrii eteemäin ja kattoo kelloa uudestaan niin aloitustaulu näkyvillä ja musaohjain nuolinäppäimet kadonnu. Sitten pitää laittaa uudestaan esille vaihtaakseen biisin. Minkä hiton takia kellon pitää heittää ne pois jonkun ajan kuluttua.
Itsellä Gear S2:lla juuri päinvastainen ongelma välillä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 615
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom