• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Z Flip 6 256gt 1 099,00 € -250e - 200e lisävaihtohyvitys, DNA

Tuote :Z Flip 6
Tarjoushinta: 1 099,00 -250 -200 = 649e - mahdollinen muu hyvitys vanhasta luurista
Normaalihinta: 1 099,00 €
Kauppa: DNA
Voimassa: Koodilla ZFLIP6259 10.11.2024
Linkki: Samsung Galaxy Z Flip6 5G, 256 Gt, Yellow | DNA

Kommentti tarjouksesta:
Kai ihan kohtalainen tarjous, Koodi on DNAn asiakasetukoodi Dna sovelluksesta. Koodi kassalla ja vaihtohyvitys myymälästä.

Myös Z Foldille koodi -300e ZFOLD6300 ja kaupan päälle samsung frame 32" televisio:

Vastaavasti S24 FE lle -200e koodilla S24FE200 ja kaupan päälle galaxy watch Fe

flipit on kivoja puhelimia, mutta omasta flip4 2krt vaihdettiin näyttö takuuseen: kerran alkoi keskeltä halkeilemaan ja toisella kertaa näytöllä kesti herätä sekunteja. Meinaan, noiden kanssa on vähän odottamattomia ongelmia, tai sit mulla maanantainäyttöjä ollut. Muilta osin loistovehjeitä. Hinta kyllä hyvä!

flipit on kivoja puhelimia, mutta omasta flip4 2krt vaihdettiin näyttö takuuseen: kerran alkoi keskeltä halkeilemaan ja toisella kertaa näytöllä kesti herätä sekunteja. Meinaan, noiden kanssa on vähän odottamattomia ongelmia, tai sit mulla maanantainäyttöjä ollut. Muilta osin loistovehjeitä. Hinta kyllä hyvä!

Puolisolla kestänyt Flip5 kyllä ilman mitään ongelmia, muuta kosketuspintaa ei näihin ole, tokkopa parantaneet tuotakin aspektia uudemmissa malleissa. Muuten ottasin itellekkin mutta en kestä sitä pientä paunaumaa saranan kohdalla.

Joo, siinä on se painauma tosiaankin, totuttelukysymys :D mutta protip sellainen että vuoden välein saa vaihtaa päänäytön suojakalvon, sillä jos se lähtee irtoamaan yhtään niin mikroroska saattaa aiheuttaa hiusnaarmuja keskelle.

Fold 6 on Datatronicilla halvimmillaan 1345€ ihan sellaisenaan. 1,345.00 | Samsung Galaxy Z Fold6 SM-F956B 19,3 cm (7.6") Kaksois-S...

Fold 6 on maailmanlaajuisesti myynyt huonosti, koska siinä ei oikeasti ole mitään kovin mullistavaa eroa vs Fold 4/5. Ei tarkoita, että puhelin on huono, mutta aivan liian kallis tuolla parin tonnin hinnalla.

Kannattaa siis vertailla noi "tarjoukset", koska Samsung tuppaa tekemään niin, että USA:ssa/Kanadassa on ihan naurettavan hyvät vaihtotarjoukset. Tyyliin Fold 5 $1200 vaihtoarvo, Suomessa vain jotain 500 €. Sitten Euroopassa on jatkuvasti näitä pakettidiilejä (saat jonkun vanhan paskan telkkarimallin tms) tai vaihtotarjousdiilejä, joilla ei silti päästä kovin suotuisiin hintoihin.

Esim DNA tarjoaisi mun Fold4 256 GB mallista mitättömät 260 € + 200 €. Näillä tarjouksilla päästään hädin tuskin tuon Datatronicin perushinnan alle.

Viimeksi muokattu:
Fold 6 on Datatronicilla halvimmillaan 1345€ ihan sellaisenaan. 1,345.00 | Samsung Galaxy Z Fold6 SM-F956B 19,3 cm (7.6") Kaksois-S...

Fold 6 on maailmanlaajuisesti myynyt huonosti, koska siinä ei oikeasti ole mitään kovin mullistavaa eroa vs Fold 4/5. Ei tarkoita, että puhelin on huono, mutta aivan liian kallis tuolla parin tonnin hinnalla.

Kannattaa siis vertailla noi "tarjoukset", koska Samsung tuppaa tekemään niin, että USA:ssa/Kanadassa on ihan naurettavan hyvät vaihtotarjoukset. Tyyliin Fold 5 $1200 vaihtoarvo, Suomessa vain jotain 500 €. Sitten Euroopassa on jatkuvasti näitä pakettidiilejä (saat jonkun vanhan paskan telkkarimallin tms) tai vaihtotarjousdiilejä, joilla ei silti päästä kovin suotuisiin hintoihin.

Esim DNA tarjoaisi mun Fold4 256 GB mallista mitättömät 260 € + 200 €. Näillä tarjouksilla päästään hädin tuskin tuon Datatronicin perushinnan alle.

Joo sen takia toi foldi lähinnä sivulauseessa kun eipä toi tosiaan ole kummoinen tarjous vs. vaikka toi flippi ja ton TV:nkin arvo on ihan hatusta revitty.

Itse ostin flip5 vuoden takaisesta gigantti tarjouksesta ja ilmaisen kylkiäisen myytyäni taisi olla 450€, loppuhinta. Monta kertaa olen tiputtanut, saunassa käynyt ja pölysiä hommia tehnyt, ja näyttö ja mekanismi vielä täydellinen, suojakuoren reunat vaan täynnä likaa. Et suosittelen kyl flippiä. Videoo katsoessa ei taitetta huomaa, ja muutenkin siihen tottuu. Akku sais vaan olla isompi.

Joo tuo ero vaihtomallista on aivan järkyttävä USA-EU välillä. Nehän vaihtaneet joka vuosi uuteen kun saanut korkeintaan parilla sadalla uuden mallin suoraan Samsungilta. Nyt alkanut sielläkin hieman heiketä tuosta tänä vuonna, niin ovat ärtyneitä. Samaan aikaan kun täällä saat normaalihinnasta kolmasosan takaisin vuoden takaisesta. Mutta onhan Samsungilla hyviä diilejä kans täälläkin, ainakin jos on nopea ja saa kaikki mahdolliset edut, että en minä voi sitä huonoksikaan haukkua.

Foldit on kyllä hämmentävän monta vuotta kehitystä kiinanvalmistajia perässä. Nyt alkaa jo tulla 3-näytön taitettavaa.

Nyt on hätätilanne.
Siis täytyykö mulla olla Dna:n liittymä ensin ennenku saan jotain lisähyvitystä ja minkä hyvityksen saan jos äkkiä vaihdan dna:lle, vai riittääkö että otan vaikka randomin sim-kortin mun pädille dnal:lta?

Mulle jäis hintaa vaa 319e tuosta flip6:sta jos tosiaan sais 200e+250+330e (vaihtolaitteen hinta.)
Sit tuon 319e ottais viellä 3 vuoden osamaksulle, niin mikä ettei.

/dna-sivu on ihan tukossa, ei anna enää tehdä siellä mitää.
/sovelluksen kautta toimiiki, mutta täytyypä käydä joskus liikkeessä, kun netin kautta ei varmaa voi laittaa tuota vanhaa vaihtoon.

Viimeksi muokattu:
Itse ostin flip5 vuoden takaisesta gigantti tarjouksesta ja ilmaisen kylkiäisen myytyäni taisi olla 450€, loppuhinta. Monta kertaa olen tiputtanut, saunassa käynyt ja pölysiä hommia tehnyt, ja näyttö ja mekanismi vielä täydellinen, suojakuoren reunat vaan täynnä likaa. Et suosittelen kyl flippiä. Videoo katsoessa ei taitetta huomaa, ja muutenkin siihen tottuu. Akku sais vaan olla isompi.

Käyt saunassa puhelimen kanssa?

Foldiin voisin siirtyä S23 Ultrasta mutta ei taida niihin ihan näin hyviä tarjouksia tulla että saisi reippaasti alle tonnilla.

Foldiin voisin siirtyä S23 Ultrasta mutta ei taida niihin ihan näin hyviä tarjouksia tulla että saisi reippaasti alle tonnilla.
Mulla on kans s23 ultra. Onhan se valtava downgrade akunkestoon sekä kameraan jos tuon flipin ottaisin.. Mutta tottahan se on että tää on aikamoinen halko sekä kynää ei tule niin paljon käytettyä.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 156
Jäsenet
73 898
Uusin jäsen
domit

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom