Samsung toi Galaxy Fit3 -aktiivisuusrannekkeen myyntiin Suomessa

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 799
1727094709724.png


Samsung on tiedottanut tuoneensa Galaxy Fit3 -aktiivisuusrannekkeensa myyntiin Suomessa. Alumiinirunkoisessa laitteessa on 1,6-tuumainen neliskanttinen näyttö, joka on 45 % edeltäjämallia leveämpi. Akunkestoksi luvataan jopa 13 päivää. Varustukseen kuuluu mm. IP68-suojaus, sykemittaus, unenseuranta ja yli 100 treenitilaa.

Galaxy Fit3 tulee saataville kolmena värivaihtoehtona: Gray, Silver ja Pink Gold, ja sen suositeltu lähtöhinta on 65 euroa.

Lähde: Samsung
 
Oman kokemuksen mukaan näissä alle satasen rannekkeissa se GPS on ihan yhtä tyhjän kanssa ja jos ei ole puhelinta mukana huolehtimassa GPS:stä niin näyttävät ihan mitä sattuu.
Itse olen ainakin olen ollut tyytyväinen tähän Xiaomi Mi Band 7 Pron paikannukseen omissa juoksusuorituksissani. Valitettavasti toi Mi Fitness Android-sovellus on sitten monilta osin niin kehno, että sen takia tekisi mieli vaihtaa toisen valmistajan rannekkeeseen, mutta vähän huonosti on tosiaan kunnollista tarjolla.
1727107655764.png
 
Onkos nämä ainoita ei-kiina aktiivisuusrannekkeita?
Fitbit ei taida olla kiinalainen ja nykyään Googlen omistuksessa.
Itse olen ainakin olen ollut tyytyväinen tähän Xiaomi Mi Band 7 Pron paikannukseen omissa juoksusuorituksissani. Valitettavasti toi Mi Fitness Android-sovellus on sitten monilta osin niin kehno, että sen takia tekisi mieli vaihtaa toisen valmistajan rannekkeeseen, mutta vähän huonosti on tosiaan kunnollista tarjolla.
1727107655764.png
Vaimolla oli just joku tommonen Xiaomi, ei tainnut tosin ihan tuo sama ja sen GPS toimi ehkä 1 % ajasta. Vaihtoi tuohon Galaxy Fit3 ja on ollut paljon tyytyväisempi kaikin puolin.
 
Fitbit ei taida olla kiinalainen ja nykyään Googlen omistuksessa.

Vaimolla oli just joku tommonen Xiaomi, ei tainnut tosin ihan tuo sama ja sen GPS toimi ehkä 1 % ajasta. Vaihtoi tuohon Galaxy Fit3 ja on ollut paljon tyytyväisempi kaikin puolin.

Ite en tarvis periaatteessa muuta ku et ilmotukset tulee luuriin, sekä viestit ja puheluista ilmotus. Fitbit taitaa olla enemmän tuohon kuntoiluun painottunut?
 
Ite en tarvis periaatteessa muuta ku et ilmotukset tulee luuriin, sekä viestit ja puheluista ilmotus. Fitbit taitaa olla enemmän tuohon kuntoiluun painottunut?
Kyllä Fitbitilla saa nuo ilmoitukset ihan siinä missä muillakin laitteilla. Itsellä on Charge 5 ollut käytössä reilun vuoden ja ihan tyytyväinen olen ollut. Ainoa mikä risoo on että osa ominaisuuksista on Fitbit Premiumin takana mutta en todellakaan aio maksaa niistä 9€/kk. :sdarra:

Kaikki tärkeimmät ominaisuudet toimii ilman Premiumiakin ja rannekkeen oston yhteydessä saa 6kk kokeilujakson ilmaiseksi.
 
Oman kokemuksen mukaan näissä alle satasen rannekkeissa se GPS on ihan yhtä tyhjän kanssa ja jos ei ole puhelinta mukana huolehtimassa GPS:stä niin näyttävät ihan mitä sattuu.

Joskus omistin saman hintaluokan Amazfitin ilman GPS:ää. Matkojen mittaus puhelimessa keskeytyi yleensä kesken lenkkiä. En saanut millään toimimaan, vaikka kuinka ruuvasin virranhallintaa ja oikeuksia. Saman kellon GPS-malli toimi ihan ok, vaikka GPS-yhteyden ottaminen oli vähän hidasta.

Onkos nämä ainoita ei-kiina aktiivisuusrannekkeita?

Garminilla on myös aktiivisuusrannekkeita, eikä ne halvimmat "urheilukellot" näistä paljoa eroa.
 
Melkein voisi ostaa kokeiluun itselle ja veljelle, Samsungin kaupasta kun ostaa 2 kappaletta niin saa -20% alennusta ja kun käytän kertyneitä Rewards-pisteitä niin ei jää paljoa kyllä hintaa. Ilmeisesti ihan hyvä aktiivisuusranneke, redditissä ainakin ollut valitusta bugisuudesta mutta vaikuttaisi osa niistä korjaantuneen päivityksillä.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 826
Viestejä
4 411 053
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom