• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Soundbar HW-Q935D (2024) 699€ Elisan asiakkaille

Tuote: Samsung Soundbar HW-Q935D (2024)
Tarjoushinta: 699€
Normaalihinta: hinta.fi 999€
Kauppa: Elisan Verkkokauppa
Voimassa: Niin kauan kuin tavaraa riittää ?
Linkki: Samsung Soundbar HW-Q935D (2024)

Kommentti tarjouksesta:

Kirjautuu sisään niin näkee tarjoushinnan.

Miksi tämä olisi 1200€ (tai 999€arvoinen?) Mikä tässä on parempaa kuin tuplasti halvemmissa?

Tätä saa mm. amazon.de n. 125e halvemmalla. Sivulla olevan voucherin valitsemalla hinnan 667e pitäisi tippua 58e:lla, mutta ostoskorissa tilausvaiheessa hinta Suomeen on vain €574.66. Eli enpä välttämättä tilailisi tätä Elisalta, ellei sitten ole pakko maksaa osissa - ja jos on - niin silloin rahat ehkä kannattaa säästää johonkin tärkeämpään.

Tätä saa mm. amazon.de n. 125e halvemmalla. Sivulla olevan voucherin valitsemalla hinnan 667e pitäisi tippua 58e:lla, mutta ostoskorissa tilausvaiheessa hinta Suomeen on vain €574.66. Eli enpä välttämättä tilailisi tätä Elisalta, ellei sitten ole pakko maksaa osissa - ja jos on - niin silloin rahat ehkä kannattaa säästää johonkin tärkeämpään.
Kyllä mä melkein aina, jos noista ostan, niin otan KOROTTOMALLA osamaksulla. Nytkin maksan mikrofonia 2€/kk, koska miksi ei?

Miksi tämä olisi 1200€ (tai 999€arvoinen?) Mikä tässä on parempaa kuin tuplasti halvemmissa?
Kyllä näissä vähän paremmissa soundbareissa on aika huima ero noihin halvempiin äänenlaadultaan. Itse ostin viime kesänä HW-Q995C mallin alennuksesta ja en ole päiväkään katunut. Kyllä se vaan pätee melkein jokaiseen elektroniikkaan, että kalliimmalla vaan saat parempaa ominaisuutta, komponenttia yms laitteeseen.

Siirryin erillisjärjestelmästä tähän. Toki tämäkin riippuu ihan käyttötarkoituksesta, itse lähinnä katson leffoja ja sarjoja mihin tämä toimii ja antaa muhkeat äänet, en ehkä niinkään musiikin kuunteluun tätä ostaisi. Myös langattomat takakaiuttimet ja subbari olivat plussaa ostopäätökseen.

Kannattaa tehdä taustatutkimusta ja lukea arvosteluita yms Youtubesta katsoa käyttökokemuksia.

Mieluusti välttää Amazonia, kunnon orjaduunifirma ja vielä Yhdysvaltalainenkin.
Pieni hinta maksaa verot Suomeen ja ei tukea nykyajan orjuutta.

Kyllä mä melkein aina, jos noista ostan, niin otan KOROTTOMALLA osamaksulla. Nytkin maksan mikrofonia 2€/kk, koska miksi ei?
Tässä ei nyt se korottomuus ollutkaan pointti, vaan se että olisi valmis maksamaan 125 euroa enemmän laitteesta, jotta sen pystyy maksamaan osissa - oli KOROTONTA tai ei. Jos on pakko maksaa 125 euroa lisää, jotta saa maksaa laitteen osissa, niin tälläisissä rahaongelmissa ei ehkä kannattaisi ostaa kyseistä tavaraa. Toki jokainen saa ostaa ihan miten kalliilla ja millaisissa rahavaikeuksissa tahansa, ei ole minulta pois.

Mieluusti välttää Amazonia, kunnon orjaduunifirma ja vielä Yhdysvaltalainenkin.
Pieni hinta maksaa verot Suomeen ja ei tukea nykyajan orjuutta.
Tietääkseni ALV tilitetään pääsääntöisesti siihen EU-maahan, jonne tavara toimitetaan - eli tässä tapauksessa Suomeen. Amazon perii Suomen alvin 25.5% ja tilittää sen Suomeen. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kaikenlainen moraalinillitys siitä miten yhyy amazon.de paha, yhyy kärkkäinen paha etc. ei mielestäni kuulu näihin keskusteluihin, ja tätä asiaa ovat tainneet modet aikaisemminkin jo kommentoida. Tehkää oma ketju jossa voitte ryhmähalata maailman pahuutta vastaan, mutta älkää myrkyttäkö yksittäisiä tarjousketjuja sillä.

Näkyy olevan myös Telialla samalla tarjoushinnalla liittymän omistajille.
Ja sielä vielä -20€ hinnasta koodilla SY-2701-2531-0525

Tietääkseni ALV tilitetään pääsääntöisesti siihen EU-maahan, jonne tavara toimitetaan - eli tässä tapauksessa Suomeen. Amazon perii Suomen alvin 25.5% ja tilittää sen Suomeen. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kaikenlainen moraalinillitys siitä miten yhyy amazon.de paha, yhyy kärkkäinen paha etc. ei mielestäni kuulu näihin keskusteluihin, ja tätä asiaa ovat tainneet modet aikaisemminkin jo kommentoida. Tehkää oma ketju jossa voitte ryhmähalata maailman pahuutta vastaan, mutta älkää myrkyttäkö yksittäisiä tarjousketjuja sillä.

Eipä kai se osarikeskustelukaan tänne kuulu :)

Itseäni kiinnosti lähinnä hintaero, ei niinkään osamaksut tai korottomuus. Siltikin, osamaksutkin ovat suoraan kytköksissä itse ostotapahtumaan ja tavarasta maksamiseen huomattavasti enemmän kuin moraali tai politiikka. Voin korjata toki postaustani niin, että en mainitse kannattaako tuotteesta maksaa osamaksulla enemmän vai ei. Tällä tavoin ehkä amazon-on-orjuutta -kommenttikin voidaan poistaa? Sounds fair.

Viimeksi muokattu:
Itseäni kiinnosti lähinnä hintaero, ei niinkään osamaksut tai korottomuus. Siltikin, osamaksutkin ovat kytköksissä itse ostotapahtumaan ja tavarasta maksamiseen huomattavasti enemmän kuin moraali tai politiikka.
On kyllä, mutta ei tässä tapauksessa vaikuta suoraan hintaan.

On kyllä, mutta ei tässä tapauksessa vaikuta suoraan hintaan.
Juu, ei vaikuta siihen hintaan minkä se Elisalla (tai Telialla) maksaa, jos haluaa välttämättä maksaa sen 105-125 euroa enemmän kuin Saksasta tilattuna.

Joka tapauksessa ehkäpä keskustelun voisi siirtää takaisin raiteille itse tavaraan. Nyt ostopaikkoja on kolme eri vaihtoehtoa ja jokainen voi valita omansa joko lompakollaan tai sydämellään, tai olla kokonaan ostamatta - sekin on vahva valinta.

En tullut muiden päätöksiä tänne nälvimään, kunhan jaoin oman näkemykseni Amazonista tilaamiseen.

Alunperinhän postaus oli Elisalla myynnissä olleesta tuotteesta ;)

Joo hyvä on parempia tarjouksia ja tuotteen ominaisuuksia kommentoida, jokainen kustantaa laitteet sitten itselleen sopivalla tavalla. Parasta antia täälä nimeomaan on nuo vinkit kupongeista, paremmista tarjouksista ja etenkin tietävämpien vinkit tuotteen up ja downsideistä :)

Kyllä näissä vähän paremmissa soundbareissa on aika huima ero noihin halvempiin äänenlaadultaan. Itse ostin viime kesänä HW-Q995C mallin alennuksesta ja en ole päiväkään katunut. Kyllä se vaan pätee melkein jokaiseen elektroniikkaan, että kalliimmalla vaan saat parempaa ominaisuutta, komponenttia yms laitteeseen.

Siirryin erillisjärjestelmästä tähän. Toki tämäkin riippuu ihan käyttötarkoituksesta, itse lähinnä katson leffoja ja sarjoja mihin tämä toimii ja antaa muhkeat äänet, en ehkä niinkään musiikin kuunteluun tätä ostaisi. Myös langattomat takakaiuttimet ja subbari olivat plussaa ostopäätökseen.

Kannattaa tehdä taustatutkimusta ja lukea arvosteluita yms Youtubesta katsoa käyttökokemuksia.
Minulla on tällä hetkellä ihan laadukas 5.1 setti joka on iso. Pelkästään etuset vie paljon tilaa ja vähä ruvennut harkitsemaan vaihtoa tällaiseen soundbar settiin, koska musiikin kuuntelu jäänyt lähes kokonaan pois. Oli jokunen vuosi sitten käytössä perus soundbar ja eihän se nyt ollut mistään kotoisin nykyisiin verrattuna.
Oisi kiva saada kaikki irti laitteistosta joten tämä tarjouksessa oleva setti rupesi vähän kiinnostaa.. Jos jollain on kokemusta näistä laajemmin olisi kiva kuulla mielipiteitä

Minulla on tällä hetkellä ihan laadukas 5.1 setti joka on iso. Pelkästään etuset vie paljon tilaa ja vähä ruvennut harkitsemaan vaihtoa tällaiseen soundbar settiin, koska musiikin kuuntelu jäänyt lähes kokonaan pois. Oli jokunen vuosi sitten käytössä perus soundbar ja eihän se nyt ollut mistään kotoisin nykyisiin verrattuna.
Oisi kiva saada kaikki irti laitteistosta joten tämä tarjouksessa oleva setti rupesi vähän kiinnostaa.. Jos jollain on kokemusta näistä laajemmin olisi kiva kuulla mielipiteitä
Meinasin jo aiemmin kokeilla tarjouksesta kahta Flip6 kajaria stereona leffakäyttöön, kun 39e kpl. Itelläkin vahvistin ja aika kookkaita, mutta n. 40cm korkeita kaiuttimia käytössä. Ei sitä kahta enempää viitsi nykytilaan laittaa, kun seinänaapureitakin nykyisellään.

Bluetoothin viive voinee aiheuttaa ongelmia, tuossa Flip6 kokeilussa, sync ongelmia. Voisin silti väittää että jo yhdessä parempi soundi kuin minkään television omassa ääniratkaisussa.

Ts. kaapelittomuus olisi kyllä erinomainen ratkaisu, ei tarvi olkkarin maton alta laittaa kaapelia menemään, saati kattoa pitkin ohuessa kotelossa

Statistiikka

Viestiketjuista
271 300
Jäsenet
76 745
Uusin jäsen
efe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom