• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung s24+ 559e

Telaketju88

Tukijäsen
Tuote: Samsung S24+. Muitakin hyviä löytöjä voi tehdä
Tarjoushinta: 559e antamalla esim vanhan rikkinäisen arvottoman tabletin
Antaa ilmeisesti -100lisähyvitystäkin tuotteesta.
Lisäks i 89e arvoisen care turva

Normaalihinta:779e
Kauppa:samsung
Voimassa: jaa-a.
Linkki:
Samsung.com

Kommentti tarjouksesta:
Lisäksi tulee 12 kk care ilmaiseksi
Ohje:

Lisää tuote ostoskoriin.
Lisää koodi iloveme joka antaa -20%

alennetustakin hinnasta.
Lisää sen jälkeen vaihtotuotteesi.

Voit kokeilla myös toistakin järjestystä, voipi toimia myös siten.

Kuvankaappaus hinnasta jos antaa reilun satkun puhelimen vaihdossa.

Screenshot_2024-12-06-13-58-04-29_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2024-12-06-14-04-01-65_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Viimeksi muokattu:
Mielestäni varsin omituisia nämä Samsung.com:ssa tehtävät alennuskoodeilla, vaihtotuotteilla sun muilla pisteillä kikkailtavat tarjoukset. Tilasin viikko sitten Samsung Buds3:t, koska kaiken kikkailun jälkeen ne maksoivat vain 14€.
1000017492.jpg

Mikä ihme edes on "Rewards Boost"?

Mielestäni varsin omituisia nämä Samsung.com:ssa tehtävät alennuskoodeilla, vaihtotuotteilla sun muilla pisteillä kikkailtavat tarjoukset. Tilasin viikko sitten Samsung Buds3:t, koska kaiken kikkailun jälkeen ne maksoivat vain 14€.

Mikä ihme edes on "Rewards Boost"?
Jooh, Siellä saa kyllä aika oudon usein kikkailtua noilla koodeilla. Pisteet tosin siitä, että järestään toimittavat myös, eivätkä ala vänkäämään, vaikka määrät varmasti isoja ja hinta vähemmä, ku postimaksut ittellä laturi + suojakuori oli 2e

Minulle ei ainakaan tule -100€ vaihtolaitteesta kassalla. Onko vaikutusta kun laitteessa vika, näytössä halkeama.
Tässä se 100€ pitäisi näkyä jos on näkyäkseen. Itse kokeilin rikkonaisella ja antoi satkun hyvitystä + jotain kymppejä lisää mikä oli vaihtoarvo.
Tossa vaan näkyy sit isompi euromäärä kun laittaa vielä ton -20% koodin

IMG_20241206_224914.jpg

Kiitos tarjouksesta, puhelin tilattu ja vanhat pisteet poltettu, 494€ tulee hyvityksen jälkeen kustantamaan.
Meinasin odotella kanssa 25 malleja, mutta mennään tällä.

Samsungilla on tämä Trade-in myös aika "selvä kokonaisuus". Mä olen ainakin neljällä eritavalla palauttanut. Pussi tai tarra paketissa, toimitettu erikseen pussi (laatikko) postissa, kerran niin myöhään sekin että kysyin jo missä viipyy 🤣 ja viimeisin paras ei mitään paperia laatikossa (edes tilaus tai peruutus) ja kun kysyin niin "meidän moka Foxway laittaa sähköpostilla lapun" No viikon tätäkin jo odotellut 🤣. Ei sillä että haittaisi (30€ vähennys) jos vielä hetken kestää niin pyydän "nollaamaan" ja hyvityksenä koodi tulevaan S25 Ultraan. 😅

EDIT: Täytyi mennä koko prosessin läpi ns. kassalle asti (eli lisätä vaihtolaite ensin jne.

Auttakaa tyhmää Samsungin kaupan käytössä, miten ihmeessä tuo tuote lisätään ostokoriin? Antaa mun valita mallin, värin, vaihtolaitteen jne., mutta ei tule vaihtoehtoa lisätä kampanjakoodia. Pitääkö olla kirjautuneena tms? t. koskaan tuolta mitään ostanut :lol:

Viimeksi muokattu:
Itse vielä pähkäilen onko päivittämisessä järkeä Nord3sta. Valokuvien laatua arvostan eniten, sen jälkeen suorituskykyä ja näytön laatua.
Mietä mieltä?

Itsellä on ollut Samsungin a33 käytössä 2,5 vuotta. Alkaa tympiä kun kuvanotto kameralla välillä kestää lähemmäs 5 sekuntia.

Yksi parhaimpia asioita a33 kanssa on ollut tuo Samsungin om puhelinsuoja (View wallet cover). Todella kestävä ja paljon slimmimpi kun nuo markettien puhelinsuojat. Ei ole tullut ainuttakaan naarmua puhelimen näyttöön. Tässä kun katson S24+ suojaa niin näyttää siltä että ollaan menty hunompaan suuntaan. Suojassa on jopa reikä että näyttö varmasti naarmuuntuu siitä kohtaa.

Galaxy S24 Plus Smart View Wallet Case

Itsellä on ollut Samsungin a33 käytössä 2,5 vuotta. Alkaa tympiä kun kuvanotto kameralla välillä kestää lähemmäs 5 sekuntia.

Yksi parhaimpia asioita a33 kanssa on ollut tuo Samsungin om puhelinsuoja (View wallet cover). Todella kestävä ja paljon slimmimpi kun nuo markettien puhelinsuojat. Ei ole tullut ainuttakaan naarmua puhelimen näyttöön. Tässä kun katson S24+ suojaa niin näyttää siltä että ollaan menty hunompaan suuntaan. Suojassa on jopa reikä että näyttö varmasti naarmuuntuu siitä kohtaa.

Galaxy S24 Plus Smart View Wallet Case
Vaimolla S24 Ultrassa tuo (vastaava malli) ja itsellä S23 ultrassa. Mulla ollut haalarintaskussakin kun robotteja ohjelmoin. Kaikenlaista naarmua suojassa mutta luurissa ei mitään mikä haittaisi. Ei mitään muuta suojaa näytössä.

Itse olen tykännyt siitä että sopivan ohut ja jämäkkä kotelo. Sulkeutuu myös yllättävän hyvin vaikka ei mitään klipsiä.

pari kertaa lentänyt puhelin betonillekin ja aina pysynyt ehjänä.

Varmasti kuori jakaa mielipiteitä mutta jos lompakkokotelosta tykkää niin mun mielestä ihan hyvä kotelo. En väitä että paras. :cool:

Itse vielä pähkäilen onko päivittämisessä järkeä Nord3sta. Valokuvien laatua arvostan eniten, sen jälkeen suorituskykyä ja näytön laatua.
Mietä mieltä?
Itselläni on ollut kesästä saakka S24 käytössä ja se on ollut erinomainen kameraltaan (tarkka, hyvät värit, 3x optinen zoomaus), näytöltään ja tehoiltaan. Itseasiassa tässä paketissa on minun käytössä liikaakin vääntöä. S24 jos haluat kompaktin, tai S24+ hieman isommalla muistilla, akulla ja näytöllä. Aiempi puhelin oli Oneplus 8T ja sen kamera teki vain pikselimössöä((:).

Odottaisin tammikuuhun, tulee uudet sammukat, voi olla jotain selvästi parempaa, vaikka maksavatkin enemmän. Tulee myös uus oneplus 13 ja maaliskuussa (?) monsterikamera vivo x200 ultra. Toki jos on rahasta tiukkaa, varmaan näillä s24:lla pärjää pitkään, vaikka ei nämä ilmaisia ole.

Kuinka saatte Samsung pisteet käyttöön? Minulla ei tule missään vaiheessa vaihtoehtoa käyttää niitä maksamiseen.
Vaihtoluurissa ei myöskään aktivoidu tuo 100€ minimi
->
Pisteet saa käyttöön kun naputtelee tilauksen viimeiselle sivulle asti. Lisähyvityksestä Samsung tuki totesi extra 100 näkyy hyvityksessä, ei näy itse vaihtolaitteen alennushinnassa.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 277
Jäsenet
74 779
Uusin jäsen
lettu555

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom