• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung-puhelimia (mm. S25 128GB 399€) Telia Tampere Ratina

Tuote: Samsung Puhelimia A16, S25, Flip 7 FE, A36, A56. Myös Applea ja tarvikkeita
Tarjoushinta: S25 128G +smart tag 399€ / A16 + Smarttag 49€
Normaalihinta: S25: 699€ + 39€ / A16: 99€ + 39€
Kauppa: Telia Tampere Ratinan myymälä
Voimassa: 12.–16.2.
Linkki
: Telia Ratina Avajaiset

Kommentti tarjouksesta:
Läjä Samppa ja Apple puhelimia alessa Tampereen Ratinan Telia-kaupassa avajaisten myötä. Ei taida olla hinta voimassa kuin tuolla kivijalassa.

Tarjouslinkki tuli tänään tekstarilla.

Vähän houkuttaa Samsung Galaxy A16 4G. 49€ ja kaupan päälle 15 euron arvoinen Galaxy smart tag.

Olisikohan tuo toimiva vanhukselle jonka käyttö on puhelut, pankkiID ja netin selailu?

Vähän houkuttaa Samsung Galaxy A16 4G. 49€ ja kaupan päälle 15 euron arvoinen Galaxy smart tag.

Olisikohan tuo toimiva vanhukselle jonka käyttö on puhelut, pankkiID ja netin selailu?
Toi tagi ainakin tossa tapauksessa hyvä. Voi laittaa, että tupla painalluksella puhelin alkaa piippaamaan, niin löytää puhelimensa, jos tagi pvaikka avaimissa.

Samsung A16 on vain LTE eli 4G - eikös tuostakin ole 5G-malli myynnissä?

Mutta AirPods Prot kiinnostaisi tulevaksi synttärilahjaksi. Mutta harmi kyllä, että Tampereella.

Aiemmin tuli haettua Hesan Citycenterin avajaisissa samalla myyntihinnalla 149e, mutta onneksi oli 20e alekoodi, joten sain 129e hintaan.
Hyvin on toimineet :thumbsup:

Firmalle ostettu noita useampia ja ainakin toistaiseksi toiminut kevyessä päivittäiskäytössä ihan hyvin. Päivityksiäkin pitäisi vielä tulla. Akkukin kestää mielestäni ihan kohtuullisesti. Olin itse jopa vähän positiivisesti yllättynyt, että kuinka hyvin tuolla pärjäisi verrattuna omaan S24:ään. Tosin Samsungin bloatpaskaa lataa joka päivityksen yhteydessä muiden A-sarjalaisten tapaan. Ei tosin mitään hajua onko tuo vielä kolmen vuoden päästä kuinka hidastunut, mutta tuohon hintaan ostaa vaikka uuden parin vuoden välein.

Mun kumppani tarvis uutta kännykkää ja koska oon ite niin diehard Samsung fani nii pakko se hänellekki on hommata Samsung.
S25 oon pitkään miettiny hänelle ja ai että toi tarjous houkuttelee mut ei kyl millään haluis mennä tohon 128gb ansaan. Muistaako joku jotain muita tarjouksia mitä on ollut tosta, että onko toi 400e oikeesti tosi hyvä hinta sille? Ja uskaltaako arvata muuten mitä S25 hinnalle käy kun S26 julkastaan ihan pian?

Mun kumppani tarvis uutta kännykkää ja koska oon ite niin diehard Samsung fani nii pakko se hänellekki on hommata Samsung.
S25 oon pitkään miettiny hänelle ja ai että toi tarjous houkuttelee mut ei kyl millään haluis mennä tohon 128gb ansaan. Muistaako joku jotain muita tarjouksia mitä on ollut tosta, että onko toi 400e oikeesti tosi hyvä hinta sille? Ja uskaltaako arvata muuten mitä S25 hinnalle käy kun S26 julkastaan ihan pian?
Jos S23 ja S24 hinnoista uuden mallin julkaisun jälkeen voi jotain päätellä, niin S25:n hinta asettunee noin 499-599€ väliin riippuen tarjouksista. En usko, että 399€ halvemmalla tulee ihan hetkeen saamaan. Ehkä sitten kun S27 julkaistaan.

Edit. Vertailuna S24 halvin hinta hintaseurannan mukaan koskaan tähän mennessä 449€. Poislukien tietysti liikeiden avajaistarjoukset paikan päällä yms.

Viimeksi muokattu:
Jos S23 ja S24 hinnoista uuden mallin julkaisun jälkeen voi jotain päätellä, niin S25:n hinta asettunee noin 499-599€ väliin riippuen tarjouksista. En usko, että 399€ halvemmalla tulee ihan hetkeen saamaan. Ehkä sitten kun S27 julkaistaan.

Edit. Vertailuna S24 halvin hinta hintaseurannan mukaan koskaan tähän mennessä 449€. Poislukien tietysti liikeiden avajaistarjoukset paikan päällä yms.
Hmm, kovasti kyl houkuttelee. Mut toi 128gb on kyl ihan liian vähän. Ehkä sitä pitäis tori.fi:stä ostaa joku S25/24 256gb.

Julkasussa ainakin usein ollut hyviä tarjouksia uudesta mallista. S25 sai julkaisussa olikohan 499€ + tabletti kaupan päälle (vaati jonkin vaihtolaitteen antamisen). 256GB malli oli 549€ + tabletti jonka itse myin 120€:lla eteenpäin, eli käytännössä olivat samaan hintaan vuosi sitten kuin nyt. Se että tuleeko yhtä hyvää kampanjaa heti S26 julkaisuun on tietysti arpapeliä.

Tässä vielä kyseinen tarjous: Tekniikka - Samsung Galaxy S25 + Samsung Galaxy Tab S6 Lite 499€

Viimeksi muokattu:
Julkasussa ainakin usein ollut hyviä tarjouksia uudesta mallista. S25 sai julkaisussa olikohan 499€ + tabletti kaupan päälle (vaati jonkin vaihtolaitteen antamisen). 256GB malli oli 549€ + tabletti jonka itse myin 120€:lla eteenpäin, eli käytännössä olivat samaan hintaan vuosi sitten kuin nyt. Se että tuleeko yhtä hyvää kampanjaa heti S26 julkaisuun on tietysti arpapeliä.
Tota kans kovasti miettiny et millasetkohan kamppaniat tulee tohon S26 julkasun yhteyteen. Ja ties jos vaikka olis jotain hienoa uutta S26 sarjassa minkä takia haluis maksaa vaikka vähän extraa. Joo, no täytyy se jättää tää väliin ja sinnitellä S26 julkasuun asti.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 199
Jäsenet
81 773
Uusin jäsen
FORCE1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom