• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Odyssey Neo G8 32" 4K Gaming Monitor, 764€

Liittynyt
12.02.2021
Viestejä
7
Tuote: Samsung Odyssey Neo G8 32" 4K Gaming Monitor (Promokoodilla: BTS2024), 764€
Tarjoushinta: 764€
Normaalihinta: 849€-1299€
Kauppa: Samsung.com
Voimassa: 19.08.2024
Linkki: 32" 4K Gaming Monitor Odyssey Neo G8 LS32BG850NPXEN | Samsung Suomi
Promokoodi: BTS2024

Kommentti tarjouksesta
: Tarjouksessa samaan aikaan esim Gigantissa 799€, mutta alennuskoodilla vielä 36€ halvempi Samsungin omasta kaupasta.
Hintaoppaan mukaan halvin hinta vuoteen.

Myös muita markkinoiden top hintoja esim G9 & G9 OLED

Promokoodilla -10% lisäalennus matkapuhelimet, tabletit, PC:t, kellot & näytöt.
 
Liittynyt
23.05.2019
Viestejä
24
Kuinka tuollainen OLED sopii työskentelyyn, jos minulla on koodieditorit pitkin päivää samassa kohtaa näyttöä, niin tarviiko pelätä että palaa kiinni? Käyttö olisi pääosin ohjelmointiin ja netin selaamiseen.

Olen tätä harkinnutt:
 

laurentius

S Y N T H W A V E
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
34
Uskoisin että palaa kyllä kiinni jos on kirkkaus isommalla. Itsellä 49 tuuman G95T, jonkin verran on ollut ongelmia kuvan kanssa,trämä ei tosin ole OLED.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
605
Kuinka tuollainen OLED sopii työskentelyyn, jos minulla on koodieditorit pitkin päivää samassa kohtaa näyttöä, niin tarviiko pelätä että palaa kiinni? Käyttö olisi pääosin ohjelmointiin ja netin selaamiseen.

Olen tätä harkinnutt:
 
Liittynyt
03.03.2021
Viestejä
18
Kuinka tuollainen OLED sopii työskentelyyn, jos minulla on koodieditorit pitkin päivää samassa kohtaa näyttöä, niin tarviiko pelätä että palaa kiinni? Käyttö olisi pääosin ohjelmointiin ja netin selaamiseen.

Olen tätä harkinnutt:
En tiedä näistä uusista oled malleista miten ovat parantuneet, mutta tuosta kiinnipalamisesta olisin vähiten huolissani. Ostin tämmöisen näytön kun ensimmäiset sukupolvet saapuivat 2 vuotta sitten koodaushommia varten ja epänormaalin pixel layoutin takia palautin näytön. Kaikissa teksteissä oli pieni hohde (tästä voi googlettaa vaikka kuinka monta reddit threadia) joten ei mielestäni sopinut koodaukseen ollenkaan. Toivottavasti tilanne on nyttemmin parantunut. Toki riippuu miten puusilmä on, mutta omat silmät ei ainakaan kestänyt tekstin lukemista noilta 1 sukupolven näytöiltä. Ja luen kuitenkin koodia työkseni 8 tuntia päivässä joten näyttö on tärkeä työkalu.
 
Liittynyt
12.07.2023
Viestejä
613
En tiedä näistä uusista oled malleista miten ovat parantuneet, mutta tuosta kiinnipalamisesta olisin vähiten huolissani. Ostin tämmöisen näytön kun ensimmäiset sukupolvet saapuivat 2 vuotta sitten koodaushommia varten ja epänormaalin pixel layoutin takia palautin näytön. Kaikissa teksteissä oli pieni hohde (tästä voi googlettaa vaikka kuinka monta reddit threadia) joten ei mielestäni sopinut koodaukseen ollenkaan. Toivottavasti tilanne on nyttemmin parantunut. Toki riippuu miten puusilmä on, mutta omat silmät ei ainakaan kestänyt tekstin lukemista noilta 1 sukupolven näytöiltä. Ja luen kuitenkin koodia työkseni 8 tuntia päivässä joten näyttö on tärkeä työkalu.
Pikselilayout on korjattu toisessa sukupolvessa ja nyt on kolmas menossa, ei kai noita ensimmäisen polven vehkeitä enää ole myynnissä?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
252 592
Viestejä
4 394 396
Jäsenet
73 035
Uusin jäsen
iituliina

Hinta.fi

Ylös Bottom