• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Samsung Odyssey G9 C49G95 49" kaareva pelinäyttö (799€)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
840
Onko tämä Qled? Vai pitikö sen olla G9 Neo että on Qled?
 
Liittynyt
14.12.2022
Viestejä
25
Verkkokauppa.comin tuotesivun tekstin mukaan tässä on QLED. Tämän ja Neo G9 ero on pääasiassa se, että Neo G9 on toteutettu Mini-LED, joten mm. local dimming ja kontrasti on paremmat. Neossa on myös HDMI 2.1 kun tässä on HDMI 2.0.

Tilasin jo tuon Powerissa olevan Neo G9 hintaan 1199€, mutta nyt pohdin peruutanko sen ja tilaan tämän. Onko Neo G9 400€ kalliimman hinnan arvoinen?
 
Liittynyt
07.11.2023
Viestejä
25
On se nyt hemmetti, ostin tän ite gigantista maanantaina kun tarjoukset tuli julki hintaan 899€.
Voikohan tuosta lähteä huutelemaan jos saisi sen satasen takaisin?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
On se nyt hemmetti, ostin tän ite gigantista maanantaina kun tarjoukset tuli julki hintaan 899€.
Voikohan tuosta lähteä huutelemaan jos saisi sen satasen takaisin?
Pitäisi onnistua ongelmitta. Chatin kautta on aiemmin saanut lahjakorttina erotuksen, jos rahana haluaa, pitänee käydä myymälässä.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
256
Pitäisi onnistua ongelmitta. Chatin kautta on aiemmin saanut lahjakorttina erotuksen, jos rahana haluaa, pitänee käydä myymälässä.
Jep, tulee erotus takaisin. Taitaa saada myös ihan rahana halutessaan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 122
Verkkokauppa.comin tuotesivun tekstin mukaan tässä on QLED. Tämän ja Neo G9 ero on pääasiassa se, että Neo G9 on toteutettu Mini-LED, joten mm. local dimming ja kontrasti on paremmat. Neossa on myös HDMI 2.1 kun tässä on HDMI 2.0.

Tilasin jo tuon Powerissa olevan Neo G9 hintaan 1199€, mutta nyt pohdin peruutanko sen ja tilaan tämän. Onko Neo G9 400€ kalliimman hinnan arvoinen?
Mulla on se vanhempi 1080p-ressuinen ja sanoisin, että jos HDR:ää arvostaa, niin on ehdottomasti erotuksen arvoinen. Itse olen tsekkaillut tuota Neo:a jo jonkin aikaa.
Näissä aiemmissa taitaa olla se 8 dimming zonea, joka on käytännössä täysi vitsi... Muuten olen ollut tyytyväinen.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
129
Itsellä on tästä uudempi revision LC49G95TSSRXEN.
Pari vuotta ollut käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Isoin ongelma oli jalka ja sen viemä tila mutta ERGOTRON HX (heavvy duty) auttoi asiaan.

Itseä tosin houkuttelee jo OLED versio ja varmaan laittelen tämän kohta puoliin myyntiin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 465
Saakeli kun tästä/tälläisestä joku vihdoin tajuaisi tehdä 40" ja 1000r version. 49" on liian iso omaan kämppään, kun tämähän tulisi vain ja ainoastaan ajosimu-ruuduksi. Vuosia ollut 35" Benq siirreltävässä monitoristandissa ja suurempi/uudempi olisi tarpeen, mutta 49" on liian leveä.

(ja pakko myöntää ettei kyllä ole tuota ~800€:kaan...)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
840
Verkkokauppa.comin tuotesivun tekstin mukaan tässä on QLED. Tämän ja Neo G9 ero on pääasiassa se, että Neo G9 on toteutettu Mini-LED, joten mm. local dimming ja kontrasti on paremmat. Neossa on myös HDMI 2.1 kun tässä on HDMI 2.0.

Tilasin jo tuon Powerissa olevan Neo G9 hintaan 1199€, mutta nyt pohdin peruutanko sen ja tilaan tämän. Onko Neo G9 400€ kalliimman hinnan arvoinen?
Mulla on tuo "ei-neo" G9 ja olen ollut siihen kyllä todella tyytyväinen. Silti jostain syystä liipaisin tuon Odyssey G9 OLED -mallin, kun oli samsungilla tarjouksessa 1099eur ja koodilla sai mukaan vielä buds2 langattomat napit kaupanpäälle.

Vaikea nähdä että tuo Neo olisi satasen OLEDiä kalliimmalla kovin hyvä diili?
 
Liittynyt
14.12.2022
Viestejä
25
Vaikea nähdä että tuo Neo olisi satasen OLEDiä kalliimmalla kovin hyvä diili?
Pyörittelen staattisia exceleitä ja muita työsoftia 8h päivässä, en halua ottaa riskiä palamisesta. Etenkin kun sitä on Samsungin OLEDeissa ollut ja takuu ei niitä kata. OLED ei siis ole itselle vaihtoehto tietokonekäytössä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
840
Pyörittelen staattisia exceleitä ja muita työsoftia 8h päivässä, en halua ottaa riskiä palamisesta. Etenkin kun sitä on Samsungin OLEDeissa ollut ja takuu ei niitä kata. OLED ei siis ole itselle vaihtoehto tietokonekäytössä.
Tuo kiinnipalamisen pelko toki on ihan hyvä syy. Kyllä se itseäkin vähän mietityttää, mutta mennään nyt tällä ja katellaan.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
683
IMG_8952.jpeg

Tän vanhemman G9:n saa nyt Samsung.comista 760e hintaan koodilla WINNER2023.


Maksuton toimitus kotiin.

Edit: ja näköjään Klarnalla kuluton 6kk tai 12kk osari. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
63
Jos jollain sattuu olemaan -20% näytöstä koodi ylimääräisenä saa laittaa privaa, kiinnostaisi G9 tilailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
840
Nyt kun tätä G9 OLEDia on hetken katsellut, niin äkkiseltään tuo vanhempien G9-mallien tiukempi kurvi oli mukavampi. Edellinen näyttö oli siis tuo ei-neo G9. Tämä OLED tuntuu liki suoralta lättänältä tuon jälkeen ... katsotaan tottuuko silmä tähän, mut näin alkuun tuntuu vaikealta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 434
Viestejä
4 218 220
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
jlehtira

Hinta.fi

Ylös Bottom